Home Άρθρα Καλές Προθέσεις – Αυτοοργάνωση – Ελπίδα

Καλές Προθέσεις – Αυτοοργάνωση – Ελπίδα

912
29

Γράφει ο Μανώλης Αρμενάκας. Έναν ακόμη χειμώνα στο Πλωμάρι ζούμε εφέτος εμείς οι παραμείναντες στο Πλωμάρι. Ένας χειμώνας ιδιαίτερος από όλες τις πλευρές. Ιδιαίτερος, γιατί από πλευράς φυσικών καιρικών φαινομένων είναι ήπιος, με περισσή ηλιοφάνεια και υψηλές θερμοκρασίες, λίγες βροχές και ακόμη λιγότερο κρύο.

Ο ουρανός τις περισσότερες ημέρες καταγάλανος και ο ήλιος αρωγός των πολιτών στην ικρή κατανάλωση πετρελαίου.

Από την άλλη όμως πλευρά είναι ένας βαρύς κοινωνικά χειμώνας, αφού το πρωί η κίνηση στην αγορά είναι μικρή, ο κόσμος λίγος γιατί ένα τμήμα εργάζεται στις ελιές με πενιχρά οικονομικά αποτελέσματα και ένα τμήμα μετακομίζει καθημερινά στη έδρα του Δήμου Λέσβου (Μυτιλήνη) προς εργασία. Το λυπηρό είναι ότι γνωστοί τριαντάρηδες που ξεχειμώνιαζαν στο Πλωμάρι εφέτος για λόγους εργασίας και ψυχαγωγίας βρίσκονται στη Μυτιλήνη. Αυτό σημαίνει ότι ταβέρνες, εστιατόρια, μπαρ δεν έχουν την κίνηση που είχαν παλιά. Δυσάρεστα μέτρα περιμένουν τη πόλη μας, όπως η κατάργηση του Ειρηνοδικείου, η κατάργηση τα Πυροσβεστικής και της ΔΟΥ και άλλων υπηρεσιών.

Το πάλαι ποτέ ζωντανό Πλωμάρι κατά τους χειμωνιάτικους μήνες κινδυνεύει να σβήσει. Οι νέοι πέντε άρχοντες και ο μερικής απασχόλησης αντιδήμαρχος πέραν από πολιτικές σκοπιμότητες και συμφέροντα που πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν (αυτό έχει πάψει πια να μας ενοχλεί), μπορεί να έχουν οι άνθρωποι καλές προθέσεις και πιθανόν όρεξη να φτιάξουν πράγματα, αλλά είναι ευνουχισμένοι. Και αυτή είναι πιο δόκιμη λέξη που αντικατοπτρίζει τα καθήκοντα, τις αρμοδιότητες και τις δυνατότητες τους.

Και είναι ευνουχισμένοι αφού ουσιαστικά ο ρόλος τους είναι διακοσμητικός λέω εγώ, γνωμοδοτικός λέει ο Καλλικράτης, άλλως κατά την τοπική «είνι για τα μάκια», ότι έχουμε δήθεν εξουσία πάνω από το κεφάλι μας ενώ στη πραγματικότητα δεν δύνανται να αποφασίσουν για τίποτε πλην των αδειών μουσικής στα καταστήματα και τις άδειες λειτουργίας αυτών, οι όποιες δε, γνωμοδοτικού πάντοτε χαρακτήρα, αποφάσεις τους, χάνονται και θα χάνονται στα γρανάζια της νέας γραφειοκρατικής τάξης που δημιουργείται στη Μυτιλήνη στο νέο Δήμο Λέσβου, ανάμεσα σε επιτροπές όπως οικονομικών, παιδείας, ποιότητας ζωής κλπ και σε δεκατρείς αντιδημαρχίες και υπηρεσίες, στις οποίες ουδεμία πρόσβαση δεν έχουμε, ούτε καν γνωρίζουμε που στεγάζονται. Θα βλέπετε τους πέντε στις παρελάσεις, στις κοπές πίτας κλπ αλλά μόνον εκεί. Από κει και πέρα το χάος.

Κατανοείτε αγαπητοί αναγνώστες ότι το πιο απλό θέμα που έχει ένας πολίτης ακόμη και εάν συζητηθεί στο νέο συμβούλιο της δημοτικής κοινότητας Πλωμαρίου και γίνει δεκτό, θα πρέπει να περάσει χίλια κύματα για να υλοποιηθεί. Η δημοτική πλέον κοινότητα λειτουργεί με τους παλιούς ένδοξους μόνιμους υπαλλήλους εκ των οποίων οι μισοί περιμένουν με φύγουν στη Μυτιλήνη αφού άλλοι είναι Μυτιληνιοί και άλλοι έχουν αγοράσει σπίτια εκεί και μιας και δεν έχουν οργανωθεί ακόμη οι δημοτικές υπηρεσίες στη Μυτιλήνη, στο Πλωμάρι είναι αδύνατον αυτή τη στιγμή να πληρώσει κάποιος ακόμη και το λογαριασμό του νερού του.
Ο φετινός όμως χειμώνας είναι ακόμη βαρύτερος, αν αναλογιστεί κανείς την παροιμιώδη ραστώνη ημών των μονίμων κατοίκων. Τι άλλο πρέπει να συμβεί πέραν των οικονομικών μέτρων της Κυβέρνησης, του ευνουχισμού που έχουμε υποστεί στο Πλωμάρι, της γενικότερης αδρανούς κατάστασης που επικρατεί για να ξυπνήσουμε;
Μήπως η άνοιξη θα έρθει μόνον αν αυτοοργανωθούμε; Μήπως πρέπει εμείς οι ζώντες τα μόνιμα προβλήματα του τόπου στο πετσί μας, να μαζευτούμε σε ένα χώρο να συζητήσουμε τα προβλήματα μας και να λάβουμε πρωτοβουλίες διαμαρτυρίας για το σταμάτημα της κοινωνική, πολιτιστικής και πολιτισμικής μας καταρράκωσης και αφαίμαξης.

Μήπως πρέπει πλέον να αυτοοργανωθούμε για παράδειγμα ως ένας «σύλλογος πολιτών» που έχει σκοπό και στόχο την αναβίωση του Δήμου Πλωμαρίου, τη διατήρηση τουλάχιστον των υπαρχόντων ακόμη υπηρεσιών στο Πλωμάρι και με παρεμβάσεις είτε στο Δημοτικό Συμβούλιο Λέσβου και στις υπηρεσίες της περιφέρειας βορείου Αιγαίου να απαιτήσουμε διά συλλογής υπογραφών από όλους του πολίτες του Πλωμαρίου και δυναμικών κινητοποιήσεων την παραμονή των υπηρεσιών αυτών στο Πλωμάρι και τη δημιουργία νέων, με σκοπό όταν θα έρθει η ώρα – γιατί δεν θα αργήσει να διαπιστωθεί η αδυναμία λειτουργίας του Καλλικράτη στη Λέσβο- να είμαστε έτοιμοι να αγωνιστούμε για την εκ νέου δημιουργία του Δήμου Πλωμαρίου; Εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας σε αυτή την ιστοσελίδα και μην ματαιοπονείτε. Κανένας δεν πρόκειται να μας βοηθήσει εάν δεν βοηθήσουμε εμείς οι ίδιοι τον εαυτό μας.

Facebook comments:

29 COMMENTS

  1. οχι μηπως πρεπει? πρεπει , και φωναξτε το παντου ,να το γραψουμε
    παντου πρεπει να μας κανουν ολα αυτα που δεν εχουμε σαν πολι και
    μετα να εφυσιχασουμε.

  2. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΕΝΑ ΛΙΝΚ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΕΛΩΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΕΝΑΚΑ ”ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΟΛΙΤΩΝ” ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΤΑΙ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
    ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΟΣΩΝ ΕΓΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ (ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ) ΦΟΡΕΑ – ΣΥΛΛΟΓΟΥ.

  3. Άργησες Μανώλη, αλλά μόλις είπες να γράψεις, “έγραψες”…

    Προτείνεις σημαντικά πράγματα.
    Μακάρι να υπάρξουν και άλλοι, και να καταφέρετε να στηρίξετε
    το Πλωμάρι. Ότι μπορούμε και μεις (από μακρυά), εδώ είμαστε.

  4. Η ιδέα σου Jim είναι πολύ καλή και μπορεί να υλοποιηθεί από μένα εδώ στο blog.

    Αλλά έχω να πω ότι είχα απογοητευτεί από την σχετικά όχι πολύ μεγάλη συμμετοχή στη συνάντηση των blogger που είχαμε κάνει το καλοκαίρι στο Πλωμάρι. Εκεί συζητήθηκαν πολύ σημαντικά θέματα που συζητάμε και τώρα.

    Αν δεν κάνω λάθος 11 άτομα μαζευτήκαμε όχι άσχημα αν αναλογιστεί κανείς ότι στην πανλεσβιακή συνάντηση για bloggers που έγινε στη Γέρα μαζευτήκαμε 18 από τα οποία τα 5 ήταν Πλωμαρίτες αρα δεν τα πήγαμε και άσχημα.

    Γιατί το ανέφερα αυτό; Και τι σχέση έχει; Απλά αν πάμε να κάνουμε ξανά κάτι συλλογικό, πρέπει να αφήσουν κάποιοι τον οχαδερφισμό και τις προσωπικές διαφορές γιατί βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη αδιαφορία.

    Το internet είναι το μόνο “όπλο” που έχουμε. Ραδιόφωνο δεν υπάρχει, εφημερίδα δεν υπάρχει αλλά και να υπήρχαν η εμβέλεια τους είναι άντε με το ζόρι μέχρι την Μυτιλήνη. Με το internet μπορούμε να φτάσουμε παντού, αυτά που γράφονται σε αυτό το blog διαβάζονται από τους απανταχού Πλωμαρίτες όπου υπάρχουν αυτοί.
    Σε συνδυασμό με το νέο ενημερωτικό site που διατηρώ το http://www.lesvosnews.com μπορούμε να περάσουμε τις θέσεις μας με περισσότερη δύναμη.

  5. Ευρεία σύσκεψη για τα έργα της Περιφέρειας του Βορείου Αιγαίου πραγματοποιήθηκε χτες στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, στην οποία συμμετείχαν ο Αναπληρωτής Υπουργός ΠΕΚΑ κ. Σηφουνάκης, ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Μαγκριώτης, ο Βουλευτής Σάμου κ. Π. Βαρδίκος, οι Γενικοί Γραμματείς του Υπουργείου κ.κ. Οικονομίδης και Λαμπρόπουλος, ο Γεν. Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου κ. Χατζημιχάλης, ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου κ. Γιακαλής με τους αντιπεριφερειάρχες και υπηρεσιακοί παράγοντες.
    Ειδικότερα για το Νομό Λέσβου συζητήθηκε η πορεία:
    1. Των οδικών αξόνων:
    Α. Καλλονής – Ερεσού – Σιγρίου
    Β. Καλλονής – Πέτρας
    Γ. Νότιας Παράκαμψης Μυτιλήνης
    2. Λιμενικές Υποδομές:
    Συζητήθηκε η πορεία των μελετών λιμενικών υποδομών και των διαδικασιών για το Λιμάνι Μυτιλήνης – επέκταση κρηπιδώματος, το Λιμάνι Σιγρίου και το Λιμάνι Αγίου Ευστρατίου
    3. Αεροδρόμιο Μυτιλήνης

    4. Έργα αποχέτευσης τ. Δήμου Ευεργέτουλα:
    5. Έργα Ύδρευσης Δήμου Λέσβου (φράγμα Τσικνιά):
    ΠΗΓΗ http://www.lesvosnews.gr/?p=8208

    ΕΡΩΤΗΣΗ :
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ
    1) ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΠΛΩΜΑΡΙ – ΑΓΙΑΣΟΣ;
    2) ΟΔΟΣ ΑΜΠΕΛΙΚΟΥ – ΣΤΑΥΡΟΣ (ΒΟΥΡΚΟΣ);
    3) ΦΡΑΓΜΑ ΣΕΔΟΥΝΤΑ;
    4) ΛΙΜΑΝΙ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ;
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΛΩΜΑΡΙ- ΜΕΛΙΝΤΑ – ΒΑΤΕΡΑ ΑΣ ΜΗΝ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ!

    ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΑΛΠΩΡΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΑΣ Ή ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ…

    ΑΥΤΟΦΑΣΚΕΛΩΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ MAΣ!
    ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΑΚΙΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ,
    ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΣΤΑ BLOGS KAI INTERNET!

  6. Με αφορμή το πολύ σωστό ΣΧΟΛΙΟ 2 του JIM,
    αλλά και το πάρα πολύ σωστό ΣΧΟΛΙΟ 5 του MNHMVN,

    θα βγω λίγο από το θέμα για να εξηγήσω κάτι:
    Η δυναμική ενός “μέσου” (όπου “μέσο”, μια εφημερίδα, μια ιστοσελίδα, ένα περιοδικό) είναι η συνισταμένη της “κυκλοφορίας” με την “επιρροή” που ασκεί σε μια συγκεκριμένη ομάδα.

    Δηλαδή: βγαίνουν εδώ στην Αθήνα free press εφημερίδες
    που τις μοιράζουν στο μετρό. Ποιος δίνει σημασία σε αυτές; Κανείς;
    Ποιος κάνει αναφορά, ότι αυτή η εφημερίδα έγραψε αυτό; Κανείς.
    Ας πάρουμε και το παράδειγμα του Ριζοσπάστη. Σίγουρα τον διαβάζουν λιγότεροι από αυτούς που διαβάζουν τις εφημερίδες του metro. Aλλά η δυναμική του είναι μεγαλύτερη. Απευθύνεται σε λιγότερους ανθρώπους αλλά αυτοί αποτελούν ένα ομοιογενές σύνολο. Τους συσπειρώνει.
    Τους κάνει να αποφασίσουν , τους θυμώνει, τους ξεσηκώνει.

    Ας πούμε ότι τον Ριζοσπάστη τον διαβάζουν 100 άνθρωποι ενώ την εφημερίδα metro 500. Aν ρωτήστε την Κυβέρνηση ή οποιοδήποτε φορέα, πια εφημερίδα θεωρεί σημαντική θα σας πει τον Ριζοσπάστη.

    Κάποιοι τώρα κατάλαβαν τι θέλω να πω.

    Το “μέσο”, το ίντερνετ, σίγουρα φτάνει μέχρι και την Αλάσκα.
    Αν εμείς γράψουμε κάτι, θα το διαβάσουν ακόμα και οι (πολλές χιλιάδες) Εσκιμώοι. Αν όμως ΔΕΝ το διαβάσουν και ΔΕΝ ενδιαφερθούν οι (χίλιοι) Πλωμαρίτες ΔΕΝ κάναμε τίποτα.
    (Και εδώ σηκώνει άλλη συζήτηση… ποιοι Πλωμαρίτες; η γιαγιά σου και η γιαγιά μου; για αυτό οι Εταιρείες Δημοσκοπήσεων παίρνουν ηλικιακά και ποιοτικά δείγματα στα γκάλοπ… αυτό που λέμε δυναμικό κοινό).

    Συγνώμη αν κούρασα.

    Απλά με τις γνώσεις μου στα ΜΜΕ σας είπα δυο πράγματα για να μην κάνετε (κάνουμε) κάτι νομίζοντας ότι έχετε (έχουμε) το “μέσον” και δεν αποδώσει. Δεν φταίει το “μέσον” φταίει η ιδιαιτερότητά του και η μαζικότητά του, που κάποιες φορές μετατρέπεται ακόμα και σε μειονέκτημα.

    ΥΓ. Αν δεν ενεργοποιηθούν 500 συγκεκριμένοι Πλωμαρίτες ΔΕΝ θα γίνει ποτέ τίποτα. Αν ενεργοποιηθούν κάποιοι άλλοι 500, που ΔΕΝ μπορούν, πάλι ΔΕΝ θα γίνει τίποτα. Αν οι 500 που μπορούν μείνουν στο “πληκτρολόγιο” και στον καφενέ πάλι τίποτα ΔΕΝ θα γίνει.

  7. Μου κάνεις πάσα για τη νέα δημοσκόπηση που αφορά την ηλικία των αναγνωστών του blog όχι μόνο όσων συμμετέχουν γράφοντας σχόλια αλλά και όσων απλά διαβάζουν.

    Δεν λέω ότι θα μας διαβάσει κάποιος στην Αλλάσκα π.χ. αλλά Πλωμαρίτες που ζουν στο εξωτερικό π.χ. Γερμανία, Νότια Αφρική, Αμερική, Αυστραλία, Δανία, Νορβηγία, Σουηδία και σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα αλλά και σε νομούς και πόλεις μακριά από το νησί μας διαβάζουν γιατί έχουμε όλοι κάτι κοινό, όπως όσοι διαβάζουν Ριζοσπάστη είναι Κομουνιστές και ψηφίζουν ένα συγκεκριμένο κόμμα, το ΚΚΕ λογικά, οι φοιτητές που είναι π.χ. στην ΚΝΕ έτσι και εμείς έχουμε ένα κοινό: Νοιαζόμαστε για το τι συμβαίνει σε αυτή την μικρή πόλη που λέγεται Πλωμάρι, δεν έχουμε την λογική του freepress όμως ως blog.

    Τώρα εάν οι απανταχού Πλωμαρίτες αλλά και οι μόνιμοι κάτοικοι δεν νοιάζονται για το τι γίνεται, για τα προβλήματα και για το μέλλον του τόπου μας εγώ προσωπικά δεν μπορώ να κάνω μαγικά.

    Και για να μιλήσουμε με αριθμούς: Χτες Τετάρτη οι επισκέπτες του blog ήταν 140. Τις τελευταίες 30 ημέρες μας επισκέφτηκαν 1,939 αναγνώστες.

    Το τοπ 10 των χωρών από όπου προέρχονται οι επισκέπτες τις τελευταίες 30 ημέρες:

    1.
    Greece 4,963 2.98 00:06:15 27.28% 45.84%
    2.
    Australia 128 3.80 00:05:40 6.25% 20.31%
    3.
    Denmark 98 4.52 00:05:46 15.31% 33.67%
    4.
    Norway 76 1.95 00:01:32 2.63% 60.53%
    5.
    (not set) 38 5.37 06:09:25 44.74% 47.37%
    6.
    Germany 37 1.65 00:01:57 18.92% 67.57%
    7.
    United States 24 3.42 00:04:45 41.67% 54.17%
    8.
    South Africa 23 2.87 00:04:32 30.43% 30.43%
    9.
    Cyprus 15 1.00 00:00:00 73.33% 100.00%
    10.
    United Kingdom 14 2.57 00:02:56 57.14% 42.86%

    Τοπ 10 πόλεις από Ελλάδα:

    1.
    Athens 2,732 3.19 00:04:37 30.71% 47.22%
    2.
    Larisa 1,644 2.75 00:03:37 12.29% 40.02%
    3.
    Thessaloniki 176 2.20 00:36:37 53.41% 57.95%
    4.
    Volos 158 3.76 00:02:43 45.57% 43.67%
    5.
    Iraklion 42 2.02 00:01:58 47.62% 66.67%
    6.
    Kallithea 36 2.22 00:01:47 27.78% 52.78%
    7.
    (not set) 24 5.50 03:36:06 29.17% 37.50%
    8.
    Nea Ionia 23 2.13 00:02:10 52.17% 65.22%
    9.
    Patrai 21 1.95 00:01:31 100.00% 57.14%
    10.
    Ioannina 14 1.00 00:00:00 85.71% 100.00%

    Κάτι κάνουμε νομίζω.

  8. πάλι ξεφεύγετε από το θέμα. Πότε,θα οργανωθούμε, που θα οργανωθούμε; Για τη δημιουγία ενός επισήμου φορέα χρειάονται 20 άτομα, δημιουργία καταστατικού, υπογραφές κλπ. Αυτά αφήστε τα πάνω μου. Ας προχωρήσουμε επιτέλους και αφήστε τις φιλοσοφίες.

  9. Το ήξερα admin, ότι όταν έγραφα για Εσκιμώους, θα μου πεις για Πλωμαρίτες Αυστραλούς, Γερμανούς, Λαρισαίους κλπ.

    Οπότε θα το πω ξεκάθαρα: Το Πλωμάρι αυτή τη στιγμή δεν έχει πρώτη ανάγκη ούτε εμένα τον Αθηναίο-Πλωμαρίτη ούτε τον άλλον τον Δανό-Πλωμαρίτη.

    Ούτε ΟΛΟΥΣ τους 140 που μπήκαν χτες στο blog.

    Πρώτα έχει ανάγκη τον ΕΝΕΡΓΟ και ΙΚΑΝΟ, KATOIKO Πλωμαρίου.

    3 βασικά πράγματα:

    1. ΕΝΕΡΓΟΣ: (να έχει όρεξη, χρόνο, θέση, δυνατότητες αλλά και ΗΘΟΣ για να προσφέρει).

    2. ΙΚΑΝΟΣ: (Δε μπα να θέλει… άμα δεν μπορεί, δεν ξέρει…, ΤΙ να προσφέρει;). (Έτσι… άιντε… να ασχοληθούμε με τα τοπικά, ξαφνικά;)

    3. ΚΑΤΟΙΚΟΣ: (Και γω θέλω. Δε μπα να θέλω…). Αλλά θέλω και τον δρόμο εδώ στην Αθήνα, έξω από το σπίτι μου καθαρό και έχω και άλλα στο μυαλό μου και πρέπει να προσέξω άλλα πράγματα… πχ: ότι σήμερα απόγευμα η Σόλωνος ήταν κλειστή με τους λαθρομετανάστες στη Νομική κλπ. Άρα το Πλωμάρι τι να με κάνει αφού δεν μπορώ να προσφέρω);

    Πιο ωμά δεν μπορώ να τα πω.

  10. Οκ όσοι μένουν εκεί ας κάνουν την προσπάθεια.
    *Απλά εγώ ανέφερα ποιοι μας διαβάζουν.

  11. Aς αρχίσει μια προσπάθεια εκεί και μετά όλοι παρών θα δηλώσουμε, αν χρειαστούμε.

  12. oρίστε ημέρα, ώρα και τόπο στο Πλωμάρι για να βρεθούμε να κουβεντιάσουμε διά ζώσης και έπειτα αναλόγως θα χράξουμε πορεία και θα πάρουμε αποφάσεις.

  13. Eδώ Μανώλη αρχίζει ένα πρόβλημα:

    Τα blog χαρίζουν ανωνυμία.
    Γι αυτό και μερικές φορές λένε αλήθειες που δεν λέγονται αλλιώς.

    Πως θα βρεθούν όλοι οι αξιόλογοι άνθρωποι που γράφουν εδώ και μένουν Πλωμάρι, χωρίς να αποκαλύψουν ποιοι είναι ?

  14. Η συνάντηση δεν έχει σχέση με τους bloggers, πάει όποιος θέλει. Ξεφεύγουμε από τα blogs αφού αφορά δημιουργία Συλλόγου Πολιτών. Δεν σημαίνει επίσης ότι όποιος θα συμμετάσχει θα δηλώνει και με ποιο όνομα ή ψευδώνυμο γράφει εδώ μέσα.

    Μπορούν να έρθουν θεωρητικά όλοι όσοι θέλουν είτε γράφουν επώνυμα ή ανώνυμα είτε απλά διαβάζουν είτε δεν διαβάζουν το παρόν blog. Όλοι οι Πλωμαρίτες λοιπόν. Ενημερώστε γνωστούς και φίλους που μένουν μόνιμα στο Πλωμάρι.

    Mη μπερδέψουμε τον κόσμο.

    Πολλοί από εμάς δε μένουν στο Πλωμάρι ούτως ή άλλως. Αν το Πάσχα κάποιοι από εμάς πάνε Πλωμάρι είναι μια καλή ευκαιρία για μια ακόμα συνάντηση άσχετα με το τι θα γίνει τώρα με τον Σύλλογο Πολιτών.

  15. Αυτης της κινησης πολιτων καλο θα ειναι να ηγηθει καποις που δεν εχει κομματικη ταυτοτητα ωστε να μην διστασουν να συμμετασχουν ολοι απο οπου και αν προερχονται ιδεολογικα και επισης για να μην καταληξουν οι συμμετεχοντες να γινουν τα φερεφωνα κανενος επιδοξου μελλοντικου πολιτικαντη, ωστε να καταφερουμε να βγει ουσια. Να ειναι πολιτικη κινηση και οχι κινηση με σκοπιμοτητες, αν το καταφερετε αυτο θα ειμαι η πρωτη που θα εκδηλωσω ενδιαφερον συμμετοχης. Οι καιροι ειναι πονηροι και χρειαζεται να εμπνεουμε εμπιστοσυνη.

  16. ΑΝ δεν υπήρχανε οι Κ….ς κι η….η, αν η γιαγιά μου δηλαδή είχε ρουλεμάν θα ήτανε πατίνι. Τζίμης Πανούσης.

    Πάλιν δὲ λέγω ὑμῖν, εὐκοπώτερόν ἐστι κάμηλον διὰ τρυπήματος ραφίδος διελθεῖν ἢ πλούσιον εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ εἰσελθεῖν.
    Και αν παραποιήσω λίγο τα λόγια του Ιησού στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο μπορώ να πω τα εξής:
    Είναι ευκολότερο να περάσεις μια καμήλα από την τρύπα μιας καρφίτσας, από το να υπάρξει συσπείρωση μεταξύ Πλωμαριτών στον τόπο τους για το καλό και το συμφέρον όλων.
    Αγαπητοί συμπολίτες, με λύπη διαβάζω το αποτέλεσμα της πρότασης(σύλλογος πολιτών) που τοποθετήθηκε σε αυτό το άρθρο από τον Κο Αρμενάκα και την πρόταση του Jim στο σχόλιο 2.
    Προφανώς και δεν γνωρίζουμε τη σημασία και την δύναμη αυτής της πόρτας την οποία προσεφέρθη να ανοίξει ο προαναφερόμενος Κύριος. Όπως και δεν γνωρίζουμε ότι αυτή την στιγμή, η κυβέρνηση βρίσκεται στα δικαστήρια για εσχάτη προδοσία κατά του Ελληνικού λαού, παραβιάζοντας το ίδιο το σύνταγμα και την ακεραιότητα της χώρας μας. Και αυτό υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία από ένα τέτοιο απλό κίνημα όπως αυτό που προετάθη από τον κύριο Αρμενάκα. Τώρα κατά πόσο αυτό θα επηρεάσει την πορεία της Ελλάδος, αυτό θα το δείξει το μέλλον.
    Επίσης θα ήθελα να υπενθυμίσω, ότι το (μαγιό των Θεοφανείων) που φόρεσε ο συμπολίτης μας, έλαβε παραπάνω σχόλια τα οποία σταμάτησαν μάλλον απ’ ότι κατάλαβα μετά από παρέμβαση του admin.
    Αλλά εδώ μούγκα, σιγήν ιχθύος.
    Λίγες φωνές αν μου επιτραπεί και πάντα κατά την γνώμη μου, κάποιες απ αυτές άκομψα τοποθετημένες όπως και στο άρθρο του κυρίου Ξ.Μαυραγάννη με τίτλο και το έλαβαν σχόλια μηδαμινά έως κανένα.
    Και αναρωτιέμαι, που είναι οι Πλωμαρίτες που θέλουν το καλό του τόπου, την ανάπτυξη, το μέλλον των παιδιών τους να εξασφαλισθεί εδώ? Γιατί περιφρονείτε αυτή την πόλη σαν να είναι αρρώστια. Έχετε δει καμιά πόλη εσείς να χτίζεται και να αναπτύσσετε από μόνη της?
    Η δεν έχετε πάρει χαμπάρι ότι εμείς είμαστε η σωτηρία ή η τελειωτική παρακμή.
    Γιατί η παρακμή ήρθε από τους Πλωμαρίτες, από την συμπεριφορά ο ένας προς τον άλλον, την περιφρόνηση σε πράγματα και ανθρώπους που θεωρήσαμε δεδομένα. Από την λάθος νοοτροπία η οποία δύσκολα ξεπερνιέται. Από ευκαιρίες τις οποίες δεν αξιοποιήσαμε.
    Ποιον περιμένετε να φέρει την ανάπτυξη εδώ, οι Μυτιληνιοί η οι Καλλονιάτες?
    Σας παρακαλώ όλους, όσοι γράφετε και διαβάζεται σ αυτό το blog να λάβετε υπ όψιν την πρόταση αυτή (Σύλλογος πολιτών) και όσοι έχουν άλλες προτάσεις για το καλό του τόπου να τις προβάλουν, αν όχι μέσω του blog τότε σε μία συνάντηση που πρέπει να γίνει.
    Πρέπει επιτέλους όλοι εμείς και πάντα με συνεργασία και όχι αντιπαράθεση με αυτούς που μας εκπροσωπούν πάνω στον πρώην δήμο Πλωμαρίου να βρούμε την χρυσή τομή συνεργασίας χωρίς πολιτικές παρωπίδες, να φέρουμε την ανάκαμψη με οποιοδήποτε τρόπο. Το Πλωμάρι δεν μπορεί να περιμένει άλλο.
    Και πριν αρχίσουν οι χοροί (πολιτικές αντιπαραθέσεις και όχι μόνο) τοποθετώ αυτό το κείμενο και ο νοών νοείτο.

    Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε· ἐν ᾧ γὰρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, καὶ ἐν ᾧ μέτρῳ μετρεῖτε μετρηθήσεται ὑμῖν. τί δὲ βλέπεις τὸ κάρφος τὸ ἐν τῷ ὀφθαλμῷ τοῦ ἀδελφοῦ σου, τὴν δὲ ἐν τῷ σῷ ὀφθαλμῷ δοκὸν οὐ κατανοεῖς; ἢ πῶς ἐρεῖς τῷ ἀδελφῷ σου, ἄφες ἐκβάλω τὸ κάρφος ἀπὸ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ ἰδοὺ ἡ δοκὸς ἐν τῷ ὀφθαλμῷ σου; ὑποκριτά, ἔκβαλε πρῶτον τὴν δοκὸν ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ τότε διαβλέψεις ἐκβαλεῖν τὸ κάρφος ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ τοῦ ἀδελφοῦ σου.

    Χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν για τις πολιτικές του πεποιθήσεις, σας υπενθυμίζω ότι η Ελλάδα είναι ο περίγελος της Ευρώπης και όχι μόνο. Δεν υπήρξε ποτέ πραγματική ανάπτυξη πουθενά. Αν ήμασταν έστω και στάσιμοι θα ήμασταν πολύ καλύτερα από αυτή την κατρακύλα που δεν έχει τελειωμό. Αν ήμασταν στο μηδέν η εκκίνηση, η στροφή η όπως αλλιώς θέλετε θα ήταν απλά μια εκκίνηση. Τώρα όμως πρέπει πρώτα να φτάσουμε στο σημείο εκκίνησης για να ξεκινήσουμε και πάλι απ την αρχή.
    Από τούδε λοιπόν και στο εξής ας αρχίσουμε να σεβόμαστε τουλάχιστον το μέλλον των παιδιών μας και ας προσπαθήσουμε να τους αφήσουμε κληρονομιά μια πόλη που θα μπορέσει να τα φιλοξενήσει σε ένα φιλικό περιβάλλον και όχι δέσμια λανθασμένης νοοτροπίας που δεν βγάζει πουθενά.
    Με την ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον και ένα θετικό αποτέλεσμα για όλους
    Public Enemy

  17. εχουν καταφερει να σπυρουν το φοβο, τα καθηκια, με διαφορους τροπους.
    Και εκμεταλευοντε το κοσμο σαν να μην συμβαινη τιποτα ειμασται ολοι εξαρτημενοι, απο αυτους σαν τους ναρκομανοις, αντε τωρα να βρουμε αποξαρτημενο , γιατι απολιτικοποιητο εντελως ειναι δυσκολο, οσοι κη
    νιωταν με χωρις συμφερον τους τριβαν στο χομα και εμεις τους
    παρατηρουσαμε απαθεις, και τωρα να τα αποτελεσματα. Ουτε επι χουντας δεν υπηρχε τετοιο χαλι ολοι οι ανθρωποι ειχαν κατι και το ελεγαν , εμεις που ειναι οι ανθρωποι να ακουμπηση το πλωμαρι χω
    ρις να υπαρχη ο φοβος ξεπεσμος σε ολο του το μεγαλειο
    δεν εχουμε ποια τιποτα, γιαυτο τα πρεπει ειναι πολα που πρεπει να γινουν.

  18. Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΥΤΑ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ; ΣΑΝ ΙΔΕΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΩΡΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΑ ΣΥΛΛΛΟΓΟ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΙΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟΙ, ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ. ΚΑΙ ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΙΔΡΥΕΤΑΙ Ο ΣΥΛΛΛΟΓΟΣ, ΠΟΙΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙ; ΤΙ ΡΟΛΟ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ; ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ; ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΔΕ ΔΡΟΥΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΕΓΩΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΕΓΗΘΩ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΛΩΜΑΡΙΤΩΝ. ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΥΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΚΛΟΓΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ. ΑΠΕΙΛΕΣ, ΦΩΝΕΣ, ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΟΙ “ΤΟΠΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ”; ΟΙ ΠΛΩΜΑΡΙΤΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ; ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΜΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ; ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑΜΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΜΕ “ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ”; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΜΕ ΜΕ ΟΛΙΚΗ ΑΠΟΧΗ; ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΟΛΑ ΑΝ ΤΟΥΣ ΤΑΞΟΥΝ “ΛΑΓΟΥΣ ΜΕ ΠΕΤΡΑΧΕΙΛΙΑ” ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΣΥΛΛΟΓΟ. ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΩ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΟΙΡΟΛΑΤΡΗΣ, ΑΛΛΑ ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ. ΑΝ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ, ΜΕ ΠΕΙΣΕΤΕ ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ, ΘΑ ΤΑΧΘΩ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΑΣ. ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ “ΗΜΟΥΝΑ ΝΙΟΣ ΚΑΙ ΓΕΡΑΣΑ”.

  19. Συμφωνώ με τον mihalis για το ότι πρέπει να δείξουμε εμπιστοσύνη σε αυτούς που εμείς ψηφίσαμε.

    Στέκομαι όμως και στη φράση του Public Enemy: “Είναι ευκολότερο να περάσεις μια καμήλα από την τρύπα μιας καρφίτσας, από το να υπάρξει συσπείρωση μεταξύ Πλωμαριτών στον τόπο τους για το καλό και το συμφέρον όλων.”

    Ας αναμένουμε όμως τις εξελίξεις γιατί μια νέα… “ΔΡΑΣΗ” ξεκινά…

  20. ampelofilosofoi eiste oloi sas……………1000comments xwris ousia ,ta grafetai gia na ta grafetai kai tpt parapanw ….. de vlepw kanenas na apantise thetika sti protasi tou manwli….pisw apo ton upologisti einai ola poli eukola…… ta sxolia sas mporoun na exoun ola mia apantisi sto exis plomaritiko rhto…”ntariri ts marias mas………..”

  21. Ts’ xountrouplastaridas mas…ts’ xountouplastaridas mas…………………… kai meno ts’xoutrouplastaridas mas—Aintimale pame pali ap’tin arxi..ena dyo tria…ntariri ts’marias mas. ts.xouvtouplastaridas maaaas.

  22. Ts’ xountrouplastaridas mas…ts’ xountouplastaridas mas…………………… kai meno ts’xoutrouplastaridas mas—Aintimale pame pali ap’tin arxi..ena dyo tria…ntariri ts’marias mas. ts’xouvtouplastaridas maaaas.

  23. Σταματήστε τη πλάκα.

    Εγώ όταν έκανα -πιο παλιά- πλάκα με την “Μαρίνα από την Αγιάσο την κόρη του υδραυλικού”, μου την είπανε κάποιοι.

    Κανείς δεν φιλοσοφεί μόνο τώρα.

    Εγω προσωπικά και 2-3 άλλοι κάναμε ότι μπορούσαμε.
    Κοιτάξτε την πρώτη ανάρτηση…
    Για να δω τώρα συμμετοχή και ενδιαφέρον… Για να δω….

    Ιδού η Ρόδος…………
    Ιδού και το Πλωμάρι.

  24. ας αναλαβει ο εμπευστης της κινησης να ορισει τοπο και χρονο συναντησης να δουμε ποιος θα παραβρεθει και τα συζηταμε επι τοπυ ολα με το να μενουμε στο ανωνυμο γραψιμο δεν κανουμε παλι τιποτε…περιμενουμε ημερομηνια ωρα και τοπο συναντησης και οσοι πιστευουν στο σκοπο της συλλγικοτητας ας προσελθουν ,οι δυσκολιες μπορει να ειναι πολλες αλλα παντοτε πρεπει να προσπαθουμε….ενταξει δεν νομιζω οτι ολοι θελουν να γινουν προεδροι κ.λ.π αλλωστε πολλοι δεν εχουν ελευθερο χρονο γιαυτα….ας ξεκινησουμε επιτελους να κανουμε κατι και να μην ειμαστε παθητικοι πολιτες …περιμενουμε

  25. Rodos nai…panta ypirxe…plomari mas teliose…….ola ayta einai berese patriot, all mas kmanternoun pia…..tsi os proyspauoynn na eini koynta si fki p ‘kmanternoynn…e oyloy tsi kakk ua ueloynn i ua tsmpoynn.. enikanami toti pitann i uios xamlpa tora sas…(mas pias i i ponoys?) ua maziftoynn diladi penti deka ante 20 aurop tsi sisoynn ta uimelia? tsi mpi kanenas oti os ua eini pia apoy koynta an ua eini diladi, ua toy kanoynn pia gia toy kalo t’ploymariou t’sinnuropit….bre/ ueliti tsi ta leti i sas jifeygounn??? i i stoyria toy exx grac mi anijitila gramata den iparxoynn eivisuisiois st ploymarikk toy gdi…para monoy na ta magosoy opoys mpoyro. ok’loygia mpoyro…toykk eini i alhuei…tsi toytoy eini tsi toy pio soyvaro…kauol plaka sa pleg tsi i gianns apoy panoy…. i ploymariks…de xroysta na kann kalo stoyn eiaytot…ua toy kann tsampa gia oyloy toy xoyrio?idi psiloi sta aykia moy mpikani poys kapioys aloys eitani…. i gia kakk, aloy toyk i einiegitikotita……stoy zmi mas ua brazoymi…giaki toytoy dixnami tsi gyreyami mi k’ noy.oytroypia p’mas edirni……..diladi ta kina p exx toy uema de ligonti….ua maziftoyn 20 atoyma. 20 atoyma mpoyri na mazeps i kauenas……..pia diladi eini fta ta atoyma p’ prep na pann?? pia ta soysta atoyma diladi……..asi p’ ua kanoynn mia trypa stoy gialo…..lemi tora………………ginami jafnika dimoykratis tsi ua sternoymi epitroypes gia ta dikiomata mas…..eni jerami diladi oti eitan dko mas dikeoyma paradigma na kauarisoymi k’ aylimas na mi broymisoymi tosa xronia??oti dikeoyma mas eitann na stirijoymi toy diplano mas na pirnoymi omoyrfa oyll si en xoyrio??? tsi de mlo pia giak eivrop..p’gintsi mi poyles pia taxititis…gia ena ploymar mlo….p’ exei pidia tsi apoypaidia…….afisti oyll ta aykia sas mia foyra kap na ta akoysiti tsi eisis oyla toyta…………i tsi ta aksa mas…………………………

  26. Αγαπητέ Zikoys.
    Τα πλουμαρίκικας στ’ αγγλικά μ’ήρτανι βαριά, τσι πστεύου να κατάλαβα καλά. Αν όχι θέλου να μι ζπαθίγς.
    Έχου όμους να σ’πώ τούτα.

    ΜΙΑ ΦΟΥΡΑ ΤΣ ΕΝΑ ΤΖΙΡΟ ΗΤΑΝ ΓΙ’ΑΘΡΙΠΟΥΣ.

    ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΝΤΟΥΚΙΜΑΝΤΕΡ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥΝ ΣΧΙΔΙΟΥΝ (ΤΑ ΠΑΝΑΙΔΕΛΙΑ) Π’ΙΛΙΓΙ ΤΣΙ ΓΙΑΓΙΑΜ ΘΙΟΣ ΣΧΟΥΡΕΣΚ, ΤΣ ΕΔΕΙΧΝΙ ΚΙ ΈΞΕΛΙΞ ΤΆΘΡΩΠ.
    ΗΤΑΝ Π’ΛΕΓΣ ΠΙΘΗΚΑΣ ΣΚ ΑΡΧΗ, (ΜΙΑ ΤΣΙ ΦΤΟΣ Π’ΤΟΥΒΓΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘ ΜΙΔΙ ΘΙΟ ΠΙΣΤΙΥΙ ΜΙΔΙ ΠΑΝΑΓΙΑ) ΤΣΙ ΗΤΑΝ ΠΑΣ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ. ΙΣΤΙΡΑ ΑΠ ΤΑ ΤΈΣΣΙΡΑ Π΄ΣΕΡΝΟΥΤ ΠΙΑΣΙ ΤΣΙ ΠΟΥΡΠΑΤΑ ΣΤΑ ΔΥΟ. ΈΜΑΘΙ ΝΑ ΚΑΝ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΠΟΥ ΠΕΤΡΑ ΝΑ ΤΣΝΙΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑ!Ν’ΑΝΑΒ ΦΟΥΤΙΑ ΝΑ ΖΙΣΤΑΘΊ ΤΣΙ ΔΙΆΦΟΥΡΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΥΤΟΓΟΥΝΑ.
    ΑΠ ΤΣ΄ΣΠΙΛΙΕΣ ΠΛΕΓΣ ΕΚΑΝΙ ΣΠΙΚΙΑ ΙΒΑΛΙ ΤΟΥ ΤΣΙΦΑΛΙΤ ΜΕΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΓΛΙΤΩΝ ΑΠ ΤΣ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΣ ΤΣΙ ΤΕΛΟΥΣ ΠΑΝΤΟΥΝ ΗΡΤΙ ΓΙ ΩΡΑ Π’ΠΙΓΙ ΣΤΟΥ ΦΙΓΓΑΡ. ΤΩΡΑ ΘΑ Μ’ ΠΙΣ ΚΙ’ ΓΚΙΦΛΑΤ ΕΚΑΝΙ ΤΣΙ ΕΧΣ ΤΣΙ ΔΙΚΙΟΥ ΔΙΛΑΔΗ.
    ΤΣ’ΑΠ ΚΙ’ΑΡΧΗ ΤΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΛΟΙΠΟΝ ΙΧΙ ΚΑΚΙ ΜΑΓΚΙΣ ΣΑΝΙ ΤΩΡΑ ΤΣΙ ΕΞΟΥΣΙΑΖΑΝ ΜΙ ΤΟΥ ΕΤΣ ΤΟΥ ΘΕΛΟΥ ΤΣ ΠΟΥΛΟΙ.
    ΑΛΛ,’ ΤΟΥ ΧΑΨΑΝΙ ΤΟΥ ΠΙΧΝΙΔ ΤΣΙ ΤΣ ΠΙΡΙ ΑΠΟΥ ΚΑΤΟΥ. ΑΛΛ ΦΥΓΑΝ ΑΠ ΤΣ ΦΥΛΈΣ ΝΤΟΥΝ ΤΣΙ ΠΓΙΑΣΑΝ ΤΑ ΒΝΑ ΤΣΙ ΚΑΝΑΝ ΘΤΣΕΣ’ΝΤΟΥΝ .
    ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΙΘ ΤΟ ΧΟΥΜΙ ΞΑΝΑΔΙ ΤΣΙ ΟΥΛΑ ΦΤΑ ΠΆΝΕΦΙΡΙΣ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΙ Ε ΧΑΝΟΥΜΙ ΚΙΠΟΥΤΑ ΝΑ ΠΡΟΥΣΠΑΘΗΣΟΥΜΙ ΓΙΑΚΙ ΜΟΥΡΕΛΙΜ ΤΟΥ ΠΙΧΝΙΔ ΧΑΜΕΝΟΥ ΙΝΙ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΣ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ, ΑΜΑ ΠΙΤΙΧΟΥΜΙ ΕΣΤΟΥ ΤΣΙ ΕΝΑ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΝΑΜΙ ΚΑΚΙ. ΑΜΑ ΣΚΩΣΟΥΜΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΑΝΟΥ ΤΣΙ ΛΕΜΙ ΔΕΝ ΓΙΝΙΤΙ ΚΙΠΟΥΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΣΙ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝ ΚΙΠΟΥΤΑ. ΕΧΣ ΔΙΚΙΟΥ ΝΑ ΠΣΤΕΥΣ ΟΥΛΑ ΦΤΑ Π’ΛΕΓΣ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΣ ΔΙΚΙΟΥ ΝΑ ΚΡΙΝΣ ΚΑΚΙ Π’ΔΕΝ Ι ΓΙΝΤΣΙ ΑΚΟΜΑ. Π’ΔΕΝ ΠΡΟΥΣΠΑΘΣΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΕΙΣ ΛΙΓΟΥ ΔΙΑΦΟΥΡΕΤΙΚΑ ΑΠ ΟΚ ΜΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΚΙ ΜΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝ ΜΕΡΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΦΤΟ ΘΕΛΙΣ ΝΑ ΝΕΧΣ ΓΥΡΟΥΣ ΓΙΑ ΚΙ ΥΠΟΛΟΙΠ ΚΙ ΖΟΥΗΣ? ΑΣΙ ΝΑ Ν’ΕΡΚΙ ΓΙ’ΩΡΑ ΝΑ ΒΡΙΘΟΥΜΙ ΝΑ ΜΛΙΞΟΥΜΙ, ΤΣ ΑΜΑ ΔΕΝ Σ’ΑΡΕΣ ΜΙ ΓΚΑΝΣ ΚΙΠΟΥΤΑ. ΑΛΛΑ ΜΙΝ ΤΟΥ ΒΛΕΠΣ ΠΡΟΥΣΟΥΠΙΚΑ ΤΣΙ ΚΙ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΘΑ ΕΧ Ι ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΙΜΟΥΝΟΥΜΕΝΑ. ΟΥΛΙ ΕΧΟΥΜΙ ΤΣ ΥΠΟΥΨΙΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΞΙΧΟΥΡΣΤΑ. ΑΚΟΜΑ ΤΣΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Π’ ΦΟΥΝΑΖΟΥ. ΑΛΛΑ ΜΙΑ Π ΜΑΣ ΑΠΟΜΝΙ ΜΟΝΟΥ ΓΙ ΕΛΠΙΔΑ, ΤΣΙ ΦΚΙ ΓΙΈΡΜ ΠΙΘΑΙΝ ΤΙΛΙΥΤΑΙΑ ΑΣΙ ΡΕ ΜΠΑΡΙΜ ΝΑ Κ΄ΣΚΙΛΟΥΜΙ ΟΥΛΙ ΜΑΖΙ.

    Ε ΜΠΙΡΑΖ Π ΔΙΑΦΟΥΝΟΥΜΙ ΣΙ ΚΑΜΠΟΣΑ ΠΡΑΜΑΤΑ.
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΝΑ ΣΥΜΦΟΥΝΙΣΟΥΜΙ.

    ΓΙΑ ΟΥΛΙ ΤΟΥ ΛΕΓ, ΜΗ ΤΟΥ ΠΝΙΞΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΤΣΚΆΔ ΑΚΌΜΑ Ε ΝΤΟΥ ΊΔΑΤΙ. ΔΕΙΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΓΑΛΏΣΙΤΙΤ ΓΙΑΚΙ ΑΛΛΟΥ ΚΑΤΣΚΆΔ ΔΕΝ ΈΧΙ.

    Υ.Γ. ΡΕ ΜΠΑΡΙΜ,ΤΟΥΚΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΠΙΡΔΕΥΙ ΤΣΙ ΤΟΥ ΠΛΙΚΤΡΟΥΛΟΓΙΟ ΟΥΜ.

  27. oraioys oraioys…nai kala ta legs…oxx proysoypika den exoy kipoyta tsi mi kanenan….ala re mpari. ma alla akoyg alla blepoy e nsaf plegoyn ftan pia….ante na knisoymi tsi ta xeria mas….isei diladi pstevs oti kakk ua ginn??ante as krakisoymi tsi k’ilpida..apta ama toy jeroymi toy ergoy giaki na toy janadoymi? a ela tsi t’aksexasa adirfem…giakk elpida p’ legami…………… mi baloymi monoy toy likoy na flag ta provata………tsi poysi smpauami ma toytoy en enex ellhnika eigo na dis kiloygia mpirdevoymi…p’de toy katexoy tsolas toy afoyrsmenoy……..ta leg apla gia na mi ta ksixnoymi mi ta tsinoyrgia ta pixnidia.anti kalo mismer tsi kalo ksmeroyma na exoymi…………….

  28. …χάσαμε κάθε ελπίδα το blog να “περάσει” τα σύνορα του Πλωμαρίου και να διαβάζεται και από άλλους…

    Δεν θα μας καταλαβαίνουν…

    Πλάκα κάνω.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here