Home Άρθρα Με το Πλωμάρι μπορεί να γίνει κάτι;

Με το Πλωμάρι μπορεί να γίνει κάτι;

726
26

Γράφει ο Ξενοφών Ε. Μαυραγάνης. Μια ακόμα προσπάθεια για να συζητηθεί το μέγα ζήτημα «Πλωμάρι», έγινε το βράδυ της Τετάρτης 19 Μαρτίου, στην αίθουσα της «Λέσχης Πλωμαρίου Βενιαμίν ο Λέσβιος», με πρωτοβουλία Πλωμαριτών, που δεν ανήκουν σε κομματικούς σχηματισμούς.

Η πρόσκληση δεν έτυχε θερμής υποδοχής από τους πλωμαρίτες, όπως τουλάχιστον έδειξε η ισχνή προσέλευση. Σαράντα το πολύ άτομα έλαβαν μέρος.

Ίσως να έφταιγε η «αφιλόξενη» αίθουσα της ΛΕΣΧΗΣ, φωλιά ως γνωστόν της αντιδραστικής φράξιας του Πλωμαριού, ίσως ο καλός καιρός που επέτρεπε τους περιπάτους στην εξοχή, ίσως ο αγώνας Ολυμπιακού-Μάντσεστερ, που παρ΄ ότι τον έβλεπε και η τηλεόραση της ΛΕΣΧΗΣ, οι φίλαθλοι έσπευσαν να τον δουν από άλλους χώρους.

Δε θα αναφερθώ σε άλλες απόψεις που εκφράσθηκαν ή δεν εκφράσθηκαν, είμαι υποχρεωμένος όμως να σταθώ στη στάση των οπαδών ή και μελών του ΣΥΡΙΖΑ, που παρακολούθησαν σαν μπλοκ τη συγκέντρωση. Που σ’ όλη τη διάρκειά της δεν αισθάνθηκαν την ανάγκη να βρέξουν με μια σταγόνα νερό τα χείλη τους. Ίσως για να μην κουράσουν την υπεύθυνη του κυλικείου.

Είπαν λοιπόν τι, οι οπαδοί του κόμματος που προετοιμάζεται να καταστεί αν όχι η κυβέρνηση, τουλάχιστον η πρώτη δύναμη στο νέο κοινοβούλιο; Ότι όλοι έχουμε την κομματική μας ταυτότητα και αυτό που μας μένει είναι να εκλέξουμε ένα Τοπικό Συμβούλιο από ανθρώπους δραστήριους και δημιουργικούς. Σωστό αν δεν γνωρίζαμε ότι από όσο σπουδαίους ανθρώπους κι αποτελείται ένα Τ.Σ. η άποψή του είναι γνωμοδοτική.
Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν, εμείς οι πλωμαρίτες, ανεξάρτητα από την κομματική μας ταυτότητα, για να πιέζουμε ασταμάτητα όποιον συνδυασμό εκλεγεί, αφού κανένας δε μας δίνει- ούτε του επιτρέπεται άλλωστε από το νόμο- την διαβεβαίωση ότι τα προβλήματά μας θα αντιμετωπίζονται κατά προτεραιότητα, αφού επί δεκαετίες ολόκληρες, είναι κοινός τόπος, ότι αδικούμαστε;

Να αυτοοργανωθούμε είπαν μερικοί και να αρχίσουμε να δρούμε, ανεξάρτητα από τις κομματικές μας ταυτότητες και τις επιλογές μας μπροστά στην κάλπη, έχοντας ως κοινό και αμετάθετο σκοπό την προβολή και διεκδίκηση των δικαίων του Πλωμαριού.

Αυτό επιβάλει, κατά την άποψή μου, η πολιτική των συμμαχιών. Πολιτική που είναι σύμφυτη με την Αριστερά και τις εκφράσεις της. Που χωρίς αυτές τις συμμαχίες-με όχι και τόσο original αριστερούς προφανώς- δεν μπορεί να επιτύχει τον σκοπό της.

Και δεν τα λέω εγώ αυτά. Τα λέει ο Αλέξης Τσίπρας σε ομιλία του στην Κεντρική Επιτροπή στα τέλη του 2013, τα γράφει ο Ανέστης Ταρπάγκος στην ΑΥΓΗ (28.1.2014).

Τι λέει λοιπόν ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ;

«Σήμερα είμαστε υποχρεωμένοι, όσο ποτέ, να οικοδομήσουμε και να ενισχύσουμε μια μεγάλη συμπαράταξη δυνάμεων, που θα φέρει τη μεγάλη νίκη, στις επερχόμενες εκλογές. Είναι το χρέος μας στην ιστορία. Στις γενιές που αγωνίστηκαν για τη μεγάλη στιγμή που έρχεται.
Γι αυτό απευθύνουμε για άλλη μια φορά, πατριωτικό και δημοκρατικό προσκλητήριο σ’ όλες τις δημιουργικές δυνάμεις της ελληνικής κοινωνίας. Στην πραγματικότητα συγκροτούμε μια πλατιά κοινωνική συμμαχία που σκέφτεται, συζητά και παρεμβαίνει για τη δημοκρατική και προοδευτική διέξοδο από την κρίση, για την παραγωγική ανασυγκρότηση και πολιτισμική αναγέννηση της πατρίδας μας.

Θα χρειαστούμε την ευρύτερη συστράτευση των παραγωγικών δυνάμεων».

Στέκομαι μόνο στη φράση του Τσίπρα «πλατιά κοινωνική συμμαχία που σκέφτεται, συζητά και παρεμβαίνει…», έχοντας προφανώς κατά νου ο πρόεδρος ότι η σκέψη και η συζήτηση, προϋποθέτει δημοκρατικό διάλογο και συμπερίληψη στην όποια απόφαση και άλλων απόψεων, γιατί αλλιώς φαίνεται να επανερχόμαστε στις αντιλήψεις περί δημοκρατικού συγκεντρωτισμού που έχουν, προ πολλού, απορριφθεί.

Και ο Ανέστης Ταρπάγκος, γράφει στην ΑΥΓΗ:
«Είτε ο ΣΥΡΙΖΑ κατακτήσει την πρώτη εκλογική θέση, χωρίς ωστόσο να αγγίξει την αυτοδυναμία, είτε κατορθώσει να αποσπάσει οριακά αυτοτελώς κοινοβουλευτική πλειοψηφία, το μείζον μεταξύ άλλων ζήτημα που αναδεικνύεται στον ορίζοντα, είναι η διαμόρφωση των πολιτικών και κοινωνικών συμμαχιών».
Υπήρξε λοιπόν η στάση των οπαδών ή μελών του ΣΥΡΙΖΑ στην προχθεσινή συγκέντρωση, ενθαρρυντική τέτοιων σκέψεων για συμμαχίες; Νομίζω όχι. Εκτός κι αν αντιλήφθηκα εντελώς λάθος τα πράγματα.
Και καλά, δε θα ήμουνα εγώ αυτός που θα ήθελε να εγκαταλειφθούν οι θέσεις του όποιου αριστερού συνδυασμού στη Λέσβο, αφού έτσι κι αλλιώς οι εκλογές θα γίνουν με τον «Καλλικράτη» και ο δήμος για πέντε χρόνια θα διοικείται με βάση αυτόν τον εξουθενωτικό για την τοπική αυτοδιοίκηση νόμο, αλλά θα περίμενα ευελιξία και διάθεση συνεννόησης σε άλλα θέματα, που αφορούν το Πλωμάρι και την επιβίωσή του. Εκτός αν μια αριστερή εξουσία στον Δήμο, δε θα είναι διαχείριση, αλλά πλήρης ανατροπή. Το πιστεύετε;
Ο ΞΕΝΟΦΩΝ Ε.ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ, υπήρξε μέλος του δ.σ. του συλλόγου φοιτητών νομικής του Α.Π.Θ., εκλεγμένο μέλος του Δ΄. Πανσπουδαστικού Συνεδρίου (ιδρυτικού της ΕΦΕΕ) το 1963, διευθυντής της φοιτητικής επιθεώρησης «Σπουδαστικός Κόσμος» (το ανάλογο της «Πανσπουδαστικής» στον βόρειο χώρο, υπηρέτησε ως λοιπός οπλίτης την στρατιωτική του θητεία, δηλαδή στρατιώτης που η πατρίδα δεν του εμπιστεύεται όπλο, μέλος του γραφείου σπουδάζουσας της νεολαίας ΛΑΜΠΡΑΚΗ, μέλος Επιτροπής Πόλης του ΚΚες. για πολλά χρόνια, δημοτικός σύμβουλος Καλαμαριάς 1979-1990, με την Αριστερά, μέλος της εκατονταμελούς επιτροπής Θεσσαλονίκης για τον αντιβασιλικό αγώνα, δημοσιογράφος της ΑΥΓΗΣ για πολλά χρόνια, μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, στη Θεσσαλονίκη όμως, γιατί τα λεσβιακά νερά μάλλον δεν τον σηκώνουν. Αυτά…

Ξενοφών Ε. Μαυραγάνης

Facebook comments:

26 COMMENTS

  1. Nαι αλλά παρακάτω λέει <>.
    Δεν νομίζω να συγκαταλέγει τα καθε είδους λαμόγια που προσ-οπισθοκολλούντε την εκάστοτε εξουσία.

  2. Μη βάζετε λέξεις μέσα σε εισαγωγικά έτσι <> γιατί το σύστημα “τρώει” την λέξη ή τις λέξεις που είναι μέσα.

  3. Ναί αλλά παρακάτω λέει “Θα χρειαστούμε την ευρύτερη συστράτευση των παραγωγικών δυνάμεων”.
    Δεν νομίζω να συγκαταλέγει τα καθε είδους λαμόγια που προσ-οπισθοκολλούντε την εκάστοτε εξουσία.

  4. Αγαπητέ Ξενοφώντα, μετά τον Ανδρέα, όλοι προσπαθούν να βρουν άλλες λέξεις για να αντικαταστήσουν τη μέγιστη φράση του “συμβόλαιο με το Λαό”. Δεν τα κατάφερε κανένας, αν και προσπάθησαν, διότι κανένας δεν το πιστεύει πραγματικά. Ο Αλέξης κάνει κι αυτός τη προσπάθεια του. Ίσως θα έπρεπε να σταθείς όμως και σε κάποιες άλλες διαπιστώσεις ως νομικός. Συγκεκριμένα ελάχιστοι από τους παρευρισκόμενους και μάλλον κανένας από τους εκπροσώπους του ΣΥΡΙΖΑ,προφανώς δεν γνωρίζει ότι στην Ελλάδα σύμφωνα με το Σύνταγμα μας η δημοκρατία είναι αντιπροσωπευτική, δηλαδή ο Λαός εκλέγει τους αντιπροσώπους του ανά τακτά χρονικά διαστήματα και αυτοί μετά αποφασίζουν για λογαριασμό και κατ’ εντολήν του.Στην Ελλάδα δεν υπάρχει άμεση δημοκρατία με την έννοια που έχουμε στο μυαλό μας. Δηλαδή λαϊκές συνελεύσεις (με ποσοστά 100% όπως στα απολυταρχικά κομμουνιστικά καθεστώτα τύπου Τσαουσέσκου) που επιβάλλουν το νόμο, ούτε έχουμε λαϊκά δικαστήρια. Επίσης δεν μπορούμε να διοργανώνουμε ιδιωτικές εκλογές ταυτόχρονα με τις επίσημες. διότι αυτό αποτελεί εν μέρει ποινικό αδίκημα. Αυτά αποτελούν βασικές αρχές του Συνταγματικού Δικαίου,και της δημοκρατίας μας, τις οποίες οφείλουμε να γνωρίζουμε πριν πάρουμε το μικρόφωνο και λέει ο καθένας ότι του κατέβει και κάνει προτάσεις που μπορούν να οδηγήσουν το κόσμο στις δικαστικές αίθουσες. Αυτός άλλωστε είναι και ο ρόλος των ανθρώπων που αναλαμβάνουν αν οδηγήσουν κάποιους σε μια κατεύθυνση. ‘Οταν υπάρχει άγνοια και ανευθυνότητα απλά και μόνον για να πάρουμε δυο ψήφους, τότε η συμπεριφορά αυτή είναι εγκληματική. Και καλόν θα είναι αυτοί που ανοίγουν το στόμα τους και κάνουν προτάσεις να αναλαμβάνουν και το κόστος του ποινικού σκέλους και όχι όπως παλαιότερα, επί καταλήψεων, όταν τους ζητήθηκε να καταθέσουν για τασυμβαντα να κάνουν τους ανήξερους κατά το γνωστό ¨πριν αλέκτωρ λαλήσαι τρεις απαρνήσοι με”.

  5. Αρμενάκα, μάθε να γράφεις σωστά τα αρχαία, αυτό το “απαρνήσΟΙ” μας έβγαλε τα μάτια

  6. πες μας λοιπόν κύριε Μαυραγάνη τι προτείνεις; Και συ κύριε Αρμενάκα πώς θα διοικήσεις το Πλωμάρι μαζί με τον Γαληνό άμα βγείτε δημοτική αρχή?

  7. Να τη χαίρεστε τη δημοκρατία σας κύριε Αρμενάκα, όπως τόσο γλαφυρά την περιγράφετε. Τη δημοκρατία κατά την οποία ο λαός θα εκλέγει τους Γιωργάκηδες και τους Τρελαντώνηδες, οι οποίοι ”μετά αποφασίζουν για λογαριασμό και κατ’ εντολήν μας” όπως λέτε, ”για το καλό μας” όπως λέει και ένα τραγούδι (για το καλό μου, για το καλό μου, ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου, πήρε ανάποδες στροφές, για το καλό μου). Όσο για την πρόταση οι λαϊκές συνελεύσεις να προτείνουν λύσεις για τα τοπικά προβλήματα και αυτές κατόπιν να προωθούνται, να υποστηρίζονται ή αν θέλετε να υπάρχει γνωμοδότηση από τα τοπικά συμβούλια προς το δημοτικό συμβούλιο, πού είναι το ”έγκλημα”; Μήπως ότι ο λαός εκτός από ψήφο θα έχει και φωνή; Άλλωστε όταν πριν μερικά χρόνια γίνονταν οι δυναμικές λαϊκές συνελεύσεις στο Πλωμάρι οι οποίες έπαιρναν αποφάσεις για δυναμικές κινητοποιήσεις, όπως κλείσιμο της εφορίας, των δρόμων, κάλεσμα για παραίτηση όλων των εκλεγμένων δημοτικών και περιφερειακών συμβούλων του Πλωμαρίου, ήσασταν μπροστάρης και μπράβο σας,χωρίς να έχετε τότε κανένα νομικό κώλυμα. Γιατί τώρα σας ξινίζει η πολλή δημοκρατία; Όσο για τη Ρουμανία του Τσαουσέσκου πιστεύετε στ΄ αλήθεια ότι τις αποφάσεις τις έπαιρναν οι λαϊκές συνελεύσεις και όχι ο Τσαουσέσκου; Γι΄ αυ

  8. Γι΄ αυτό ο Τσαουσέσκου ζούσε σε παλάτια ενώ ο λαός πεινούσε; Όσο για τις ”ιδιωτικές εκλογές” που αναφέρετε, οι κάτοικοι στο Βελβεντό θα πάνε φυλακή επειδή έκαναν δημοψήφισμα για το αν θα συμμετέχουν στις εκλογές; Ειρωνεύεστε επίσης τις προτάσεις που έγιναν από άλλους ομιλητές. Η δική σας όμως πρόταση ήταν που προκάλεσε τη θυμηδία των παρισταμένων. Προτείνατε να δημιουργηθεί ένα τοπικό ψηφοδέλτιο που θα θέσει τα τοπικά προβλήματα στους υποψήφιους δημάρχους και όποιος ικανοποιήσει τα αιτήματά μας αυτόν να υποστηρίξουμε. Όταν ο κύριος Θεοδωρίδης σας ρώτησε τι θα γίνει αν όλοι οι υποψήφιοι υποσχεθούν ότι θα ικανοποιήσουν τα αιτήματά μας,θα μοιραστούμε σε όλους τους συνδυασμούς, του απαντήσατε ότι θα δούμε τι θα κάνουμε, θα πάμε με όποιον μας δώσει τα περισσότερα. Ε, λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει.
    Αντί λοιπόν να κατακεραυνώνετε με έωλα επιχειρήματα όποια φωνή προσπαθεί να δώσει μια προοπτική σ΄ αυτόν τον τόπο, πείτε μας τουλάχιστον τι πιστεύετε εσείς ότι χρειάζεται ο τόπος.

  9. Όσο για τον κύριο Μαυραγάνη και τα παιδιά από το ΣΥΡΙΖΑ, είναι κρίμα, γιατί κάνετε ότι περνά από το χέρι σας για να δικαιώσετε το Σαμαρά, που λέει ότι για να κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει πρώτα να τα βρουν οι συνιστώσες μεταξύ τους.
    Παρουσιάστε κύριοι ξεκάθαρη και ενιαία θέση στο λαό, για να σας ακολουθήσει.
    Αλλιώς θα συνεχίσει να ψηφίζει τους υπηρέτες των ξένων συμφερόντων ή ακόμα χειρότερα μπορεί να στραφεί στους φασίστες.
    Αξιόπιστη εναλλακτική πρόταση ψάχνει ο λαός.

  10. Άλλο πράγμα είναι η δημοκρατία όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τους νόμους και το Σύνταγμα που έχουμε καταλύσει στο Πλωμάρι και κάνει ο καθένας ότι θέλει και αυτό ευνοεί τους παράνομους, τους άνομους τους αδιάβαστους και τους μπαχαλάκηδες και άλλο πράγμα είναι η διαμαρτυρία εναντίον ενός νομοθετήματος το οποίο βλάπτει τα συμφέροντα των πολλών διαμαρτυρία που προβλέπεται επίσης από το Σύνταγμα το οποίο προφανώς δεν γνωρίζετε. Γι’ αυτό και συγχέετε τη λέξη εκλογές με τη λέξη δημοψήφισμα. Λίγο διάβασμα δεν κάνει κακό σε κανέναν κύριε JIM. Όσον αφορά την πρόταση μου είναι ανεξάρτητο ενωτικό ψηφοδέλτιο αποτελούμενο από Πλωμαρίτες με στόχο την διοικητικη και οικονομική αυτοτέλεια του Πλωμαρίου. Έτσι επιτυγχάνουμε να καταδείξουμε ότι θέλουμε το σπάσιμο-διαχωρισμό του Δήμου, πιέζουμε γιατί κανένας υποψήφιος δεν παίρνει ούτε ένα σταυρό στο Πλωμάρι, διεκδικούμε και διαπραγματευόμαστε σαν μια γροθιά. Κάθε διάσπαση ειναι εις βάρος μας. Τον πάτο του Πλωμαρίου τον είδαμε σήμερα. Αν θέλετε να συνεχίσετε να έχετε κομματικές ταυτότητες σε βάρος της περιουσίας σας και σε βάρος των παιδιών σας συνεχίστε να διαφωνείτε υπέρ του καθενός Γεωργούλα, Γαληνού, Ξύδα κλπ. Την προοηγούμενη φορά τα ίδια κάνατε στις γενικές συνελεύσεις και είδατε το αποτέλεσμα. Μη κάνετε το λάθος άλλη μια φορά.

  11. kaneis. Μήν αδικής τόν Αρμενάκα μέ τό απαρνήσοιμε δέν έχουν όλοι τίς γνώσεις σου γιά νά μπορούν νά σπουδάσουν Ελλάδα καί νά μάθουν σωστά αρχαία

  12. Kaneis, αλοίμονο αν κρίνεται ο Μανώλης Αρμενάκας από την ορθογραφία , σημασία ουσιώδη έχει το τι λέει, όπως το ότι από τα λεχθέντα από αρκετούς ομιλητές φάνηκε ότι δεν είχαν διαβάσει τον νόμο του Καλλικράτη, με ευχολόγια δεν γίνεται τίποτα, ο Καλλικράτης πράγματι δεν δίνει καμμιά ουσιαστική δικαιδοσία στη διαχείρηση από τα τοπικά ΔΣ είναι στην πραγματικότητα ΜΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ. Πολύ σωστά λέει ο κ. Αρμενάκας ότι έχουμε Σύνταγμα που δεν προβλέπει τον τύπο της διοίκησης μέσα απο λαικές συνελεύσεις 50-100 ατόμων σε πολλαπλασιο πληθυσμό, κι κάποιοι άλλοι 50-100 αποφασίζουν στην δικιά τους λαική συνέλευση άλλα τι θα γίνει; Αν καποια τρίτη,τέταρτη….κοκ ομάδα αποφασίζει διαφορετικά απ´ τη πρωτη ομάδα ´η τη δεύτερη κλπ τι γίνεται; ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ. Δυστυχώς απ ότι διαβάζουμε στα ΜΜΕ οι τωρινοί υποψήφιοι συνεχίζουν το βιολί των υποσχέσεων των υποψήφιων των προηγούμενων εκλογών για δήθεν δημοψηφίσματα , για κατάργηση του Καλλικράτη, για αρμοδιότητες που δεν προβλέπονται απο τον νόμο του Καλλικράτη που δυστυχώς ισχύει σήμερα ,στα Τοπικά ΔΣ(ποιόν κοροιδεύουν οι σημερινοί υποψήφιοι σωτήρες της Λέσβου, αυτοί νομοθετούν;)
    Η ΜΟΝΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΠΑΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΕΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΤΟΠΙΟΣ ΛΕΣΒΙΟΣ.ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΟΛΗ Η ΛΕΣΒΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΣΕ 4 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΗΜΟΥΣ, ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ,ΤΩΝ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ.
    Και μην πεί κάποιος ότι υπάρχει κάποιος Υπεράνθρωπος που μπορεί να διοικήσει όλη τη Λέσβο σαν ένα Δήμο.
    Οποιος το πεί λέει ΨΕΜΜΑΤΑ ΜΕ ΔΟΛΙΟΤΗΤΑ.

  13. Eλλα ρέ future καί ό μανωλάκησου δέν είναι ένα παιδί τής γαλοβιομηχανίας ΑΓΝΟ

  14. Για το θέμα των αρμοδιοτήτων του τοπικού συμβουλίου οι απόψεις διίστανται. Κάποιοι από τη Μυτιλήνη, είπαν ότι ο Καλλικράτης προβλέπει να δίνονται αρμοδιότητες στα συμβούλια. Αυτό όμως δε το εφάρμοσε ο Βουνάτσος. Θα πρέπει να διαβάσουμε τον Καλλικράτη και συγκεκριμένα το κομμάτι, που αναφέρεται στις αρμοδιότητες που μπορεί ή δεν μπορεί να έχει το τοπικό συμβούλιο. Περισσότερα θα πούμε στη συνέχεια με στοιχεία.

  15. Κύριε Αρμενάκα, σαν καλός δικηγόρος μου απαντάτε άλλα αντί άλλων. Τέλος πάντων. Απαντήστε μου όμως, το ανεξάρτητο ενωτικό ψηφοδέλτιο ποιον συνδυασμό θα υποστηρίξει στις εκλογές; Ή εννοείτε ότι οι Πλωμαρίτες θα κατεβούμε μόνοι μας σε όλο το νησί για να πάρουμε το Δήμο; Ειλικρινά δεν σας καταλαβαίνω.

  16. Socratis ,θα το πιείς το ´´κώνειον´´.Αντί να απαντάς με επιχειρήματα ,πετάς μιά μαλαδιά λάσπη και νομίζεις πως ´´καθάρησες´´. Τον Αρμενάκα -τον κάθε ´´Αρμενάκα ´´- εφόσον λέει την αλήθεια θα τον υποστηρίζω. Εσύ να ασχολείσαι με τα ξεκατινιάσματα τύπου Κανέλη ,….

  17. Επειδή μπλέξαμε με πολλούς νομικούς και νομιμόφρονες δείτε τι λέει το τελευταίο άρθρο του συντάγματος : H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.

  18. Καλά ο ίδιος Αρμενάκας δεν είναι,που ηγούνταν,μιας ομάδας “μπαχαλάκηδων” που μπουκάριζαν στα κοινοτικά συμβούλια και απαιτούσαν επιτακτικά, την παραίτηση των εκλεγμένων συμβούλων και ιδιαίτερα του προέδρου Κ.Μουτζούρη,κλείναν δρόμους στη Λαρσο, ή κανω λάθος? Θα μας τρελλάνουν τούτοι εδώ.Ευτυχώς υπάρχουν σχετικά βίντεο.

  19. Καταρχήν δείχνει αγένεια εσείς να αναφέρεστε σε εμένα ονομαστικά και εγώ να μην ξέρω ποιον συκοφάντη, αγράμματο και άνευ παντελονιών έχω απέναντι μου. Άρα μάλλον εγώ είμαι της παραπάνω γαλακτοβιομηχανίας και εσείς είστε οι πονηροί. Κατά δεύτερον, θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι στα δημοτικά συμβούλια οι συνεδριάσεις είναι δημόσιες και εμείς (όλοι οι Πλωμαρίτες χωρίς ταμπέλες) πηγαίναμε μετά από γραπτό αίτημα μας και ζητούσαμε να βλέπεις τηλεόραση μπας και μάθεις πέντε πράγματα, να σου μαζεύουν τα σκουπίδια για να μη βρωμίσεις, να σου καθαρίσουν το βιολογικό για να μη βγάζεις σπυράκια όταν κάνεις μπάνιο το καλοκαίρι και ούτω καθεξής. Για σένα τρέχαμε που κάνεις τον έξυπνο σήμερα, αλλά δεν είσαι. Δυστυχώς ούτε έμαθες ούτε κατάλαβες τίποτα.
    Όσον αφορά τον ένα ενωτικό συνδυασμό, μιλάμε για ένα ψηφοδέλτιο που θα έχει πρόγραμμα που αφορά την οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια του Πλωμαρίου και θα κατέβει σε όλη τη Λέσβο και θα εκλέξει όσους συμβούλους μπορεί, όπως όλοι οι σχηματισμοί. Αλλά εσείς δεν θέλετε κάτι τέτοιο, δεν πιστεύετε στις δυνάμεις σας, θέλετε να τρέχετε πίσω από κάποιον υποψήφιο για να τον έχετε για μέσον να σας κάνει τα χατήρια. Εγώ δεν έχω τέτοιες φιλοδοξίες. Μετά μη τρέχετε στα καφενεία να λέτε φταίει ο ένας και ο άλλος. Εσείς οι ίδιοι φταίτε, γιατί ζητάτε σωτήρες από το εξωτερικό, όπως ανέκαθεν συνέβαινε στην Ελλάδα. .

  20. Μανώλη, αυτός ο συνδυασμός που λες θα είναι του Γαληνού, με τον οποίο είστε στο ίδιο κόμμα; Μίλα ξεκάθαρα.

  21. Τόσοι άνθρωποι ασχολείστε εδώ με το inernet και αναρωτιέστε τι προβλέπει ο Καλλικράτης για τα τοπικά συμβούλια, αλλά βαριέστε να τον διαβάσετε. Τα θέλετε όλα έτοιμα και κατά τα άλλα μιλάτε για λαϊκές συνελεύσεις και επαναστάσεις. Επειδή εγώ, όμως, είμαι υπέρ των λαϊκών συνελεύσεων και η συμμετοχή σε αυτές προϋποθέτει γνώση επί του αντικειμένου που συζητείται, κατεβάστε από εδώ τον Καλλικράτη http://www.et.gr/index.php/2013-01-28-14-06-23/2013-01-29-08-13-13
    Στο Κεφάλαιο Δ’, άρθρα 79-91 αναφέρεται στη λειτουργία των δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων.

  22. Και ποιος θα εκλέξει και τελικά θα νομιμοποιήσει την ομάδα κρούσης κ. Μαυραγάνη; Μια και αμφισβητήσατε τη ”συνταγματικότητα” των λαϊκών συνελεύσεων (δεν μιλάω φυσικά για συνελεύσεις 30 ατόμων όπως η τελευταία, αλλά για πολυπληθέστατες συνελεύσεις), ποιο σώμα θεωρείτε νομικά ικανό να εκλέξει αυτή την ομάδα κρούσης; Πιστεύετε ότι μια τέτοια ομάδα αυτοπροτεινόμενων σωτήρων, θα έχει περισσότερη δυναμική αλλά και νομική υπόσταση από μία λαϊκή συνέλευση 500-1000 ατόμων; Και τι εμποδίζει τον κάθε πολίτη που ενδιαφέρεται για το Πλωμάρι να βρίσκει άλλους πέντε έξι και να φτιάχνει τη δική του ομάδα κρούσης, η οποία θα αυτοανακυρήσσεται ως υπερασπιστής του τόπου του;
    Και για να κλείσω, δεν έχω καμία πρόθεση να προσβάλω ή να μεμφθώ κανέναν. Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές, όπως σεβαστοί είναι για μένα και όλοι όσοι μπαίνουν και σχολιάζουν, ανώνυμοι και επώνυμοι,γιατί αυτό δείχνει ότι ενδιαφέρονται για τον όμορφο αυτό τόπο που μας μεγάλωσε στην αγκαλιά του, αρκεί να μην ξεφεύγουν από τα όρια του ευπρεπούς διαλόγου. Αυτό που έχω συμπεράνει και από την τελευταία συνέλευση -συγκέντρωση είναι ότι είμαστε κάπως αμήχανοι από τις εξελίξεις και δεν ξέρουμε τι ακριβώς θέλουμε ή ποια είναι η σωστή στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε.
    Ας ακολουθήσουμε λοιπόν τις συμβουλές κάποιων μεγάλων προγόνων μας, όπως ο επίκαιρος Μακρυγιάννης:Όταν αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε “εμείς”. Είμαστε στο “εμείς” κι όχι στο “εγώ”.
    Αλληλεγγύη αδέρφια, όχι μικρότητες, γκρίνια, μιζέρια και αλληλοφάγωμα.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here