Home Βιβλία Πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του Λευκώματος «ΛΕΣΒΟΣ 1912-2012. Εκατό χρόνια ελευθερίας»

Πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του Λευκώματος «ΛΕΣΒΟΣ 1912-2012. Εκατό χρόνια ελευθερίας»

1231
20

Στην αίθουσα της Λέσχης Πλωμαρίου Βενιαμίν ο Λέσβιος, που δεν μπόρεσε να χωρέσει τον μεγάλο αριθμό ακροατών, πολλοί από τους οποίους παρακολούθησαν την εκδήλωση όρθιοι, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας η παρουσίαση του επετειακού λευκώματος «ΛΕΣΒΟΣ 1912-2012. Εκατό χρόνια ελευθερίας», που εξέδωσε το ομώνυμο πολιτιστικό σωματείο, τιμώντας την εκατοστή επέτειο της απελευθέρωσης της Λέσβου.


Την εκδήλωση τίμησαν ο δήμαρχος Λέσβου Δημήτρης Βουνάτσος, ο αρχιμανδρίτης Νικόδημος Παυλόπουλος, ηγούμενος της Μονής Λειμώνος εκπροσωπώντας τον μητροπολίτη Μηθύμνης κ. Χρυσόστομο, αντιδήμαρχοι Πλωμαρίου Σταύρος Πολίτης και περιβάλλοντος και ποιότητας ζωής, Γιάννης Βατός, ο πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου Πλωμαρίου Κώστας Μουτζούρης, ο καθηγητής του ΕΜΠ Φράνκυ Τοπαλής, ο επίτιμος πρόεδρος εφετών Δημήτρης Λαγουμίδης, η πρόεδρος και ο γενικός γραμματέας του συνδέσμου Πλωμαριτών Αττικής Μαρία Κανελλοπούλου και Μιχάλης Μπελλάς, η πρόεδρος του συλλόγου το Πόλιον Μυρσίνη Βαρτή, το μέλος του δ.σ. της ΟΛΣΑ Χρήστος Παπουτσής, ο πρόεδρος του Παγγεραγωτικού Συλλόγου Αθηνών Παναγιώτης Πελεκάνος, οι εκ των συγγραφέων του τόμου Αλφόνσος Δελής, Μαριάνθη Βάμβουρα και Παναγιώτης Σκορδάς και για πρώτη ίσως φορά πάρα πολλοί νέοι.

Ανοίγοντας την εκδήλωση ο πρόεδρος του συλλόγου Ξενοφών Μαυραγάνης, είπε ότι η σημερινή διοίκηση προσπαθεί να υλοποιήσει τις αρχές πάνω στις οποίες στηρίχθηκε η δημιουργία του Αναγνωστηρίου «Βενιαμίν ο Λέσβιος», μεταξύ των οποίων ήταν η μόρφωση των τότε Πλωμαριτών, τόνισε ότι «προσπαθήσαμε να συνθέσουμε ένα λεύκωμα Λεσβιακό, που να ιστορεί τα γεγονότα των ημερών εκείνων»,αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει λόγω της ανυπαρξίας οικονομικών πόρων, αφού δεν επιχορηγείται από κανένα κρατικό φορέα, ευχαρίστησε τους συγγραφείς των κειμένων του τόμου που προσέφεραν τις εργασίες τους αφιλοκερδώς και τα μέλη της συντακτικής επιτροπής Αριστείδη Φρυδά, που ανέλαβε όλο το βάρος της ιστορικής έρευνας και την Αμφιτρίτη Καζάζη-Καπερώνη και κατέληξε λέγοντας «εμείς θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε μέχρι να κάνουμε πραγματικότητα το όνειρό μας, που είναι να αγκαλιάσουν οι Πλωμαρίτες τη Λέσχη και να τη θεωρήσουν δικό τους κτήμα, όπως οι Αγιασώτες το Αναγνωστήριο η Ανάπτυξη και οι Μολυβιάτες την δημόσια βιβλιοθήκη τους».

Απευθύνοντας χαιρετισμό ο δήμαρχος Λέσβου συνεχάρη τους πρωτεργάτες της έκδοσης, τονίζοντας ότι αφ’ ενός ο Δήμος θα αγοράσει ικανό αριθμό αντιτύπων για να εφοδιάσει τις βιβλιοθήκες των σχολείων και αφ’ ετέρου θα εκπονήσει σχέδιο ανακαίνισης και συντήρησης του κτιρίου που στεγάζεται η Λέσχη, την δαπάνη των οποίων θα αναλάβει το σωματείο, έναντι των μισθωμάτων που πρέπει να καταβάλει στον Δήμο.

Ακολούθησαν οι εισηγήσεις των κυριών Αγλαϊας Αρχοντίδου-Αργύρη, επιτίμου διευθύντριας της Εφορίας Προϊστορικών και Κλασσικών Αρχαιοτήτων Λέσβου και Πέρσας Στεργέλλη, φιλολόγου που τόνισαν την πρωτοτυπία του έργου, αναφέρθηκαν στο πλούσιο ιστορικό και φωτογραφικό υλικό, στην απόλυτο συντονισμό των 21 συγγραφέων του αφιερώματος και το άρτιο αποτέλεσμα που προέκυψε.

Και οι δύο πάντως εκτίμησαν ότι το έργο αυτό δεν πρέπει να λείψει από κανένα λεσβιακό σπίτι και κυρίως από κανένα σχολείο.

Στο περιθώριο της εκδήλωσης και στην καθιερωμένη ουζοποσία που επακολούθησε συζητήθηκε με τους εκπροσώπους των τοπικών συλλόγων που εδρεύουν στην Αθήνα κυρίως, για την προώθηση και διάθεση του λευκώματος.


Facebook comments:

20 COMMENTS

  1. ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ ΓΕΛΕΙΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ.Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΟΧΗ.ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΠΑΓΕΝ.ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΤΟΥΝ ΜΑΖΟΚΣ;

  2. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΛΕΥΚΩΜΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΛΕΥΚΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥΣ.ΠΟΙΑ Η ΔΡΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΛΩΜΑΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΤΟΥ;ΤΟ ΠΛΩΜΑΡΙ ΕΣΒΗΣΕ.ΤΟ ΠΛΩΜΑΡΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ.ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Η ΜΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΕΥΓΟΥΝ.ΟΣΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ.ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ,ΤΡΑΠΕΖΕΣ,ΟΛΑ.ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ.ΓΙΑ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗ Ή ΣΤΗΝ ΓΕΡΑ.Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΘΕΑΤΕΣ.ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ;ΑΝ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΠΛΩΜΑΡΙΤΩΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΛΕΥΚΩΜΑ ΘΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΑΝ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΟΥΣ.ΚΡΙΜΑ!

  3. Χωρίς να έχω παρευρεθεί στην εκδήλωση,αλλά από ότι αποκομίζω από το άρθρο και από την εμπειρία που έχουμε απο ανάλογες εκδηλώσεις,όλο ιστορία,φανφάρες,αλληλογλύψημο.Καμιά αναφορά στη σημερινή,ζοφερή πραγματικότητα,στην οικονομική και πολιτική κατοχή που υφίσταται η χώρα και η κοινωνία μας.Κρίμα που δεν βρέθηκε κάποιος να γιουχάρει τους ψευτοπατριώτες.
    Και για να προλάβω κάποιους καλοθελητές,δεν εννοώ το λέυκωμα σαν δημιούργημα,αυτό κρίνεται με επιστημονικά κριτήρια,αλλά την εκδήλωση σαν
    γεγονός που αντί να είναι αφορμή για ενημέρωση,προβληματισμό,συζύτηση,σύνδεση του ιστορικού παρελθόντος με το σήμερα,κινητοποίηση υγειών κοινωνικών αντανακλαστικών,γίνεται αφορμή για φανφαρονισμούς της εξουσίας,δημόσιες σχέσεις, αυτοπροβολή και εγκλωβισμός,σε αυτές ακριβώς,τις καθεστωτικές λογικές.
    Εκδηλώσεις που δεν ξυπνάνε την κοινωνική συνείδηση,αλλά την υπνωτίζουν.

    http://www.youtube.com/watch?v=2hUizFfWgWI&feature=player_embedded#!

  4. afou erxete sas ta leei kai eseis apla ton akoute!!!!
    i idia politiki pou xreisimopoiousan toso kairo oloi oi polikoi olwn ton komatwn:
    oxi emeis,etsi ta brikame!!!ta lathoi ton proeigoumenwn prospathoume na diorthosoume-brikame ena mpaxalo otan analabame!!!kai entelos tuxaia pali ena mpaxalo afeinane…….

    sto xeri mas einai,mazi enwmenoi!!!!den exoume na fobithoume tipota….

  5. αραγκιον, το κείμενο είναι αυτούσιο από το Δελτίο Τύπου το οποίο εξέδωσε η Λέσχη Πλωμαρίου.

    Αρχικά να πω ότι θα έπρεπε πολλοί από τους παρευρισκόμενους αν όχι όλοι, να βγουν επιδεικτικά από την αίθουσα όταν θα ανέβαινε στο βήμα συγκεκριμένο άτομο να μιλήσει…
    Εγώ προσωπικά βρέθηκα στην εκδήλωση. Βλέποντας κάποια πρόσωπα στο ακροατήριο δεν είχα την διάθεση να κάτσω πάνω από 10 λεπτά και σηκώθηκα και έφυγα και ούτε μια φωτογραφία δεν έβγαλα και ούτε είχα την όρεξη να ακούσω τι θα πει ο κάθε ένας που θα έπαιρνε το λόγο για να σας τα μεταφέρω εδώ. Το δικό μου σχόλιο μπήκε στο θέμα για την υποβάθμιση της Εθνικής τράπεζας και το βάζω και εδώ για αποφυγή παρεξηγήσεων:

    Σημαντική επισήμανση: Εχτές στην παρουσίαση του λευκώματος “100 Χρόνια Ελευθερίας” 1912-2012 που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στη Λέσχη, παρόν ήταν ο Αντιδήμαρχος Πλωμαρίου, Σταύρος Πολίτης, ο Αντιδήμαρχος περιβάλλοντος και ποιότητας ζωής, Γιάννης Βατός και φυσικά ο Δήμαρχος Λέσβου ο οποίος είχε το “θάρρος” και μίλησε στην εκδήλωση, τη στιγμή που το Πλωμάρι παραπαίει και τα προβλήματα μένουν άλυτα και το φετινό καλοκαίρι τα παράπονα των ελλήνων και ξένων επισκεπτών πάμπολλα!!! Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες στην ομιλία του αναφέρθηκε ξανά στην κατάσταση που παρέλαβε, τον Καλλικράτη, αλλά και στην προηγούμενη Δημοτική Αρχή που διοικούσε το Πλωμάρι με όχι κολακευτικά σχόλια. Σε κάθε εκδήλωση είναι σαν να βάζει την ίδια κασέτα αλλά λύσεις δεν δίνει. Πάντως κάθε μέρα φεύγουν πολλά λεφτά από το Πλωμάρι και πάνε στη Μυτιλήνη.

    Η υποβάθμιση του Πλωμαρίου και όχι μόνο συνεχίζεται…

  6. Ειδα τις φωτογραφιαις και εκανα μια σκεψει οτι .
    Αν ο τοπικος αρχωντας ειναι κατακτητης δηλαδη ξενος τοτε ολοι
    θεωρουμε το ξεσηκομο νομιμο και επιβεβλημενο και γραφουμε βιβλια και
    λευκοματα και κανουμε επετιους και λεμε οτι ειμασται ελευθεροι.
    Οταν ο πολικος αρχωντας ειναι δικος μας και ειναι ο κυριος υπευθηνος
    για την καταστροφη μας δεν κανουμε τιποτα.Αληθεια που ειναι το ηθικο αναστημα και η τιμιοτητα σας κυριοι ενας ανεφθηνος τοπικος εσωτερικος τυρανος ειναι χιλι αδες φορες χειροτερος απο επιδρομεα κατακτητη .
    Και εσεις τον βαζετε και καθετε στη πρωτη θεση και τον παρατηρουμε βουβοι χαρακτηριζοντας τη θεση μας ουδετερη αυτο ομως ειναι
    ενοχη ανοχη πως μπορειται και κλεινεται τα αυτια σας και τα ματια σας
    απορω.Ως αλλος Καραμουτζουνης σας θποσχεθηκε να σας αγοραση ολα
    τα λευκοματα σας (καλη πουληση).Αυτο το αλησβερηση το λετε
    ειναι για το καλο του τοπου .
    Αυτο δεν ειναι μεσαιωνας ειναι ΑΚΡΑΙΩΝΑΣ.

  7. Δεν θα διαφωνησω με τον αραγκιον_αν και ισως θα το περιμενε_
    Αλλο το λευκωμα αυτο καθε αυτο και αλλο οι παρεβρισκομενοι που εψαχναν κατι για να σπασουν την μονοτονια των διακοπων τους_
    Αλλο το λευκωμα αυτο καθε αυτο_και αλλο οι εποχουμενοι που νομιζουν οτι περνωντας το κατοφλι της Λεσχης εγιναν_καποιοι_περισσοτερο σπουδαιοι και επισημοτεροι_αφου αυτοπροβληθηκαν με αυτον τον φτηνο τροπο

  8. Μια εικονα χιλιες λεξεις,ετσι δεν λεει ο λαος?Βλεποντας τις φωτογραφιες και μονο ενα πραγμα μου ερχεται στο μυαλο.Ποτε και πως θα γιορτασουμε επιτελους την απελευθερωση του τοπου μας απο ολο αυτο το γελοιο βαμπιροειδες συρφετο?

  9. Ήμουν εκεί.Θέλησα να τιμήσω την δουλειά κάποιων αξιόλογων ανθρώπων όμως απογοητεύτηκα από την όλη παρουσία του Δημάρχου Λέσβου.Καταρχήν αυτός ο άνθρωπος πρέπει να δηλωθεί επισήμως από όλους ότι σε αυτόν τον τόπο είναι ανεπιθύμητος.Η παρουσία του σκέτη καταστροφή για την εκδήλωση.Καπέλωσε όλη την εκδήλωση,γελειοποίησε την όλη σοβαρή δουλειά που έγινε με τα βαρετά και παπαγαλίστικα λόγια του.Παντού και πάντα τα ίδια και τα ίδια.Σε αυτό το σημείο την ευθύνη την έχουν οι διοργανωτές.Ο τίτλος στις εφημερίδες έπρεπε να είναι:Ο ΒΟΥΝΑΤΣΟΣ ΚΑΠΕΛΩΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΛΕΥΚΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ.Κατά τα άλλα οι ομιλίτριες εξαιρετικές και οι δύο.Κυρία Στεργέλη μας καθηλώσατε.Κυρία Αρχοντίδου η παρουσία σας επίσης εξαιρετική.Συγχαρητήρια για την όλη δουλειά.Την επόμενη φορά όμως προστατέψτε την κάθε προσπάθεια σας.

  10. ΣΚΕΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ!ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ.ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΕΤΥΧΑΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΑΙΣΧΟΣ!ΝΤΡΟΠΗ.ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΙΛΑΜΕ;ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΟΡΩΝ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟΥΣ ΖΗΤΑΤΕ;ΜΕΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΕΟΥΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΝ;Ε!ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ.ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ,ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΛΥΨΙΜΑΤΑ ΣΕ ΜΟΥΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ.ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΟΝ.ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ;ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΝΕΟΥΣ.ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΛΕΥΚΩΜΑΤΟΣ Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.

  11. Καλησπέρα σας
    Ας κάνω κι εγώ μια κριτική από την καναπεδάρα μου.

    Μου άρεσε η κριτική όλων σας στο παραπάνω άρθρο. Μάλιστα σας έχω και ερωτήσεις.
    Πότε ξεκινά η επανάσταση;
    Όταν ο εργάτης καταλάβει την θέση του στην κοινωνία;
    Όταν καταλάβει ότι οι εχθροί είναι στις τράπεχες και στα υπουργεία;
    Όταν καταλάβει ότι ο ξένος δυνάστης είναι καλύτερος από τον εγχώριο, όπως λέει και ο Γκιάννις ;

    Ποιοι θα κάνουν την επανάσταση;
    Οι κομπιουτεράδες;
    Οι μετανάστες κομπιουτεράδες; οι κουραμπιέδες;
    Οι καναπεδάτοι;
    Οι πλούσιοι; οι φτωχοι; του πιφ;
    Οι χακερς;
    ποιοι;
    ΄
    Αντε ας ξεκινησει κάποιος να ακολουθήσω κι εγώ…. ο κριτικός.

  12. Χωρις να εκπροσωπω ολους τους σχολιαστες του συγκεκριμενου αρθρου,δεν νομιζω να μιλησε κανενας για επανασταση αλλα για τα αυτονοητα.Τα αυτονοητα ειναι οτι ενω το Πλωμαρι ειναι υπο διαλυση στην κυριολεξια,καποιοι οι οποιοι εχουν αναλαβει εργολαβικα,εδω και πολλα χρονια τα πολιτιστικα δρωμενα,ενω θα μπορουσαν μεσω αυτης της εκδηλωσης να διεκδικησουν λυσεις για τα σοβαρα προβληματα του τοπου,αρκεστηκαν να παρουν υλικα ανταλλαγματα για το μαγαζι τους και να σιωπησουν για τα υπολοιπα.Οταν ολη η χωρα και ο λαος της ξεπουλιουνται σε ξενους και ντοπιους κατακτητες,εγω αισθανομαι υποχρεωμενη και ελευθερη τουλαχιστον να αντιδρω λεγοντας την γνωμη μου.Τωρα αν μια ελευθερη γνωμη και κριτικη θεωρειται επανασταση και καποιοι ενοχλουνται απο σχολια και απο αποψεις ας μας πουνε την δικη τους χωρις να παραφραζουν τις αποψεις των αλλων.Αγαπητε κριτικος παραφρασες τα λεγομενα του Giannis για τον ντοπιο και ξενο κατακτητη.Ξαναδιαβασε τα και θα δεις τη διαφορα.Και θα δεις οτι βγαινει ενα πολυ καλο μυνημα για τα 100 χρονια ελευθεριας της Λεσβου σε αντιθεση με αυτο που βγαινει απο την συγκεκριμενη εκδηλωση.

  13. Αγαπητή Φριντα,
    δεν παράφρασα κανενός την γνώμη όπως με κατηγορείς. Την πήρα αυτούσια. Τώρα αν η κριτική στα σχόλια σε ενοχλεί, εγώ θα συνεχίσω να αισθανομαι υποχρεωμενος και ελευθερος να αντιδρω λεγοντας την γνωμη μου!
    Όταν ο Γκιάννης ρωτάει όλους εμάς τους υπόλοιπους *Αληθεια που ειναι το ηθικο αναστημα και η τιμιοτητα σας κυριοι*, σε κάποιους που το διαβάζουν μπορεί να μην ιδρώνει το αυτί τους βγάζοντας την ουρά τους απ έξω.
    Εγώ αντιθέτως τον ξαναρωτώ: Θα κάνουμε κάτι ή θα περιμέμουμε να περάσουν τα χρόνια, να φύγει ο δήμαρχος ναέρθει άλλος κι εμείς να συνεχίζουμε την μουρμούρα;
    Φριντα στο 8 σχόλιο γράφεις
    *Ποτε και πως θα γιορτασουμε επιτελους την απελευθερωση του τοπου μας απο ολο αυτο το γελοιο βαμπιροειδες συρφετο?*
    Δυστυχώς θα σε πικράνω, γιατί τα βαμπίρ είναι πάρα πολλά και μόνο ένα μικρό μέρος τους ήταν μέσα στην αίθουσα.
    Πώς προτείνεις να *απαλλαγούμε*;
    Εγώ νόμιζα με Επανάσταση, αλλά όπως μας διευκρίνισες στο σχόλιο 13 μάλλον περιμένεις άλλους τρόπους.
    Το πρόβλημα με κάποιους είναι ότι γράφουν βαρύγδουπες φανφάρες και μετά σφυρίζουν αδιάφορα.

    Απόσπασμα από το ποίημα Οι Μοιραίοι του Κώστα Βάρναλη:

    -Φταίει το ζαβό το ριζικό μας!

    -Φταίει ο θεός που μας μισεί!

    -Φταίει το κεφάλι το κακό μας!

    -Φταίει πρώτ’ απ’ όλα το κρασί!

    “ποιος φταίει; Ποιος φταίει;… κανένα στόμα

    δεν τόβρε και δεν τόπε ακόμα.

    Ετσι, στην σκοτεινή ταβέρνα

    πίνουμε πάντα μας σκυφτοί,

    σαν τα σκουλήκια κάθε φτέρνα

    όπου μας εύρει, μας πατεί:

    δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα!

    προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!

  14. Αναρωτιέμαι τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε:
    Να μην εκδώσουμε το επετειεακό λεύκωμα, γιατί προφανώς υποδαυλίζουμε τον πατριωτισμό, που είναι εξοβελιστέο συναίσθημα.
    Να μην οργανώνουμε εκδήλωση για την προβολή του, γιατί έτσι δίνουμε τη ευκαιρία στον δήμαρχο και τους συνεργάτες του, τους οποίους και οι Πλωμαρίτες ψήφισαν, να επαναλαμβάνουν ανεξόφλητες υποσχέσεις.
    Να μην γράφουμε λογοτεχνία ή να μη διαβάζουμε ποίηση, γιατί πίσω απ’ αυτές κρύβουμε τις καταχθόνιες προθέσεις μας.
    Να μην προκαλούμε εικαστικά γεγονότα, γιατί αποπροσανατολίζουμε τον κόσμο και δεν τον αφήνουμε να επαναστήσει.
    Τι επί τέλους να κάνουμε;
    Να πεθάνουμε για να αφήσουμε σ’ εσάς ελεύθερο τον χώρο των επαναστατικών διεργασιών, ή να αράξουμε σε μια πολυθρόνα με μια αφράτη φραπεδιά μπροπστά μας, άντε κανά εισαγόμενο στρογκ ποτό το βράδυ;
    Γιατί δεν κάνετε όσα μας υποδεικνύετε εσείς; Γιατί δεν ανεβήκατε στη Λέσχη τη Δευτέρα το βράδυ-ελεύθερη είσοδο είχαμε- να ξεμπροστιάσετε το δήμαρχο και να κάνετε όσα από μας απαιτείτε;
    Γιατί κύριε Μαλλιαρέ, φύγατε στα δέκα λεπτά αηδιασμένος και δεν ζητήσατε το λόγο, που θα σας τον έδινα, να πείτε όσα έχετε καημό να πείτε.
    Ολοφύρεσθε που η Εθνική Τράπεζα θα υποβαθμισθεί, αγνοώντας ότι οι τράπεζες πηγαίνουν όπου υπάρχει οικονομική δρτασηριότητα. Εσείς τι ακριβώς κάνετε γι αυτό; Λησμονείτε ότι ο Μόλυβος και η Πέτρα δεν ‘εχουν τράπεζες, αλλά αυτό δεν τους εμποδίζει να έχουν πολύ σπουδαιότερη δραστηριότητα -στον τουριστικό τομέα τουλάχιστον -από εμάς.
    Δεν είδα κανέναν από σας να σχολιάζει το γεγονός ότι η Λέσχη, χωρίς επιχορηγήσεις, κάνει ό,τι κάνει,, ενώ άλλοι πολλαπλώς και πολλαχόθεν ενισχυόμεμενοι διοργανώνουν πανηγυράκια και τιμητικές εκδηλώσεις, χωρίς κανέναν να ενοχλούν.
    Αγνοείτε ότι ο πολιτισμός ήταν ανέκαθεν εχθρός της συντήρησης και σύμμαχος της Δημοκρατίας.
    Κυρία Φρίντα, επιχαίρετε που οι νέοι δε θα ξαναβούν στην αίθουσα της Λέσχης. Αν είναι να επιδοθούν σε δραστηριότητες που συντελούν στην συνειδητοποίηση του κόσμου χαλάλι τους. Αν είναι να διαμαρτύρονται αραχτοί στην απραξία τους τότε γιατί η χαρά και ο ενθουσιασμός. Κι εσείς που απ’ ότι φαίνεται έχετε επαφή με τη νεολαία, ίσως και με τη μόρφωσή της, πως ακριβώς παίζετε το ρόλο σας. Τους λέτε να κρύβονται καλά κι ύστερα να πετροβολούν όποιον βλέποουν μπροστά τους, χαλώντας μάλιστα και τους τοίχους για να βρουν πολεμοφόδια.
    Ελάτε λοιπόν να μας ανατρέψετε κι αντί να έχει το Πλωμάρι “εργολάβους” του πολιτισμού, ν’ αποκτήσει “εργολάβους” της επανάστασης. Οι πόρτες μας είναι ανοιχτές και οι εκλογές μας καθαρές και τίμιες.
    Αλλά καντε κάτι και μην απαιτείτε να κάνουν άλλοι ό,τι έχετε σχηματίσει στο μυαλό σας.

  15. Δεν έφυγα αηδιασμένος ούτε έχω καημό να πω κάτι. Έχω καημό που βλέπω ότι το Πλωμάρι αργοσβήνει. Αλλιώς το άφησα όταν τελείωσα το σχολείο και αλλιώς το βλέπω όταν έρχομαι διακοπές. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με σας και τη Λέσχη. Προβάλω μέσω του blog όλες τις αξιόλογες προσπάθειες και εκδηλώσεις που κάνετε και πολλές φορές έχω βρει από άλλους το μπελά μου. Να ακούω τα ίδια και τα ίδια από τους ίδιους ανθρώπους όμως είναι βαρετό. Τι δουλειά είχε να μιλήσει ο κ. Δήμαρχος ξανά για τον Καλλικράτη και τους προηγούμενους και να δώσει πολιτικό χρώμα στην ομιλία του;

    Εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με το ότι αποφάσισε η Λέσχη να εκδώσει το υπέροχο αυτό Λεύκωμα για τα 100 χρόνια Ελευθερίας από τους Τούρκους. Έχω όμως θέμα και ενστάσεις με κάποια άτομα που δίνουν το παρόν και αμφιβάλω για το πόσο πατριώτες είναι και πώς κάποιοι αποκτούν το δικαίωμα να καπελώνουν όλες τις Εκδηλώσεις όπως έγινε και στην εκδήλωση του Πόλιον το Πάσχα.

    Δεν μπορούσα εγώ να ζητήσω το λόγο και να πω πράγματα που θα χαλούσαν ίσως το κλίμα. Και όσοι κρατήθηκαν και δεν μίλησαν το έκαναν προφανώς για να μη χαλάσουν την εκδήλωση. Απλώς είπα πώς μια πολύ καλή και πολιτισμένη λύση, θα ήταν να βγούνε όλοι έξω την ώρα που θα μίλαγε ο Δήμαρχος, ως ένδειξη διαμαρτυρίας. Εγώ βγήκα λίγο νωρίτερα…

    Άσχετα με όλα αυτά που λέμε, να πω και κάτι ακόμα, για άλλες εκδηλώσεις που έγιναν πριν και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού σε όλη τη Λέσβο “Λεφτά Υπήρχαν” ακούμε ότι στην τάδε εκδήλωση ο Δήμος π.χ. έδωσε τόσα στην άλλη τόσα και στην παράλλη άλλα τόσα. Όταν όμως μιλάμε για προβλήματα λεφτά δεν υπάρχουν και το θέμα κολλάει.

    Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει εάν θα φύγουν ή θα μείνουν οι τράπεζες στο Πλωμάρι τις περισσότερες συναλλαγές μου τις κάνω μέσω Internet. Όφειλα όμως να ενημερώσω τους αναγνώστες για αυτά που άκουσα σχετικά με την πιθανή υποβάθμιση του υποκαταστήματος την Εθνικής, στο γενικό πλαίσιο των υπηρεσιών που έφυγαν ή ακούγετε ότι έφυγαν ή υποβαθμίστηκαν όπως ο ΟΤΕ, η ΔΕΗ, το Τάγμα Εθνοφυλακής, η ΔΟΥ, το Κέντρο Υγείας και ο Πυροσβεστικός σταθμός. Πώς να γυρίσουν ξανά για μόνιμη εγκατάσταση οι Πλωμαρίτες οι οποίοι μένουν μακριά ακούγοντας όλα αυτά και βλέποντας την κατάντια του τόπου μας κάθε καλοκαίρι που έρχονται;

    Ο Μόλυβος και η Πέτρα έχουν κάποια καλά που δεν έχουμε εμείς αλλά και μεις έχουμε άλλα καλά που δεν έχουν αυτοί. Δεν γίνεται να τα έχουμε όλα.

  16. Ένα κατατοπιστικό αρθράκι

    “Επιτακτικό καθήκον η αποτροπή μιας ιστορικής καταστροφη”

    ΤΑΚΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ

    “Στο προηγούμενο άρθρο έγραφα για το δίλημμα που αντιμετωπίζαμε μεταξύ μιας ελεγχόμενης από τις ελίτ χρεοκοπίας και μιας εναλλακτικής «λαϊκής χρεοκοπίας» που θα οδηγούσε «στην άμεση απόσυρση όλων των ληστρικών μέτρων που μας επέβαλαν οι ελίτ από την άνοιξη του 2010 και μετά, καθώς και στην ακύρωση του ξεπουλήματος του κοινωνικού πλούτου». Στις δυο εβδομάδες που πέρασαν από τότε, οι ξένες και ντόπιες ελίτ, σε αγαστή σύμπνοια και με πανηγυρισμούς από την αδίστακτη Χούντα των δωσίλογων, για την επ’ αόριστο (στην ουσία) παράδοση της χώρας στους τοκογλύφους «εταίρους» μας στην ΕΕ, προχώρησε σε μια ελεγχόμενη χρεοκοπία, πολύ χειρότερη μάλιστα από αυτή που προβλεπόταν. Έτσι,

    Όσον αφορά στα επιτόκια, είχε υπολογιστεί από διεθνείς ειδικούς,[1] ότι ακόμη και μια σημαντική επιμήκυνση της αποπληρωμής, εάν δεν συνοδευόταν από επιτόκια εφάμιλλα αυτών που πληρώνουν οι χώρες του Βορρά (3,5%), το Χρέος δεν θα γινόταν βιώσιμο. Όμως, η συμφωνία των Βρυξελλών προβλέπει παρόμοια επιτόκια μόνο για τα δάνεια από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Διάσωσης (EFSF), ενώ για τα νέα «επιμηκυμένα» (ή ακόμη και «κουρεμένα») ομόλογα, με τα οποία θα ανταλλάσσουν οι ιδιωτικοί ομολογιούχοι τα παλιά ομόλογα τους, θα πληρώνουμε όχι μόνο ληστρικά επιτόκια (4,5% μέχρι 6,4%) αλλά και εγγυημένα με μηδέν πιστωτικό κίνδυνο!

    Όσον αφορά στο «κούρεμα», οι διεθνείς ειδικοί[2] τόνιζαν ότι μόνο ένα δραστικό κούρεμα της τάξης τoυ 50%-70% τoυ συνολικού Χρέους θα μπορούσε να το κάνει βιώσιμο. Όμως, οι ληστές «εταίροι» μας στην ΕΕ μεγαλόψυχα μας ενέκριναν κούρεμα 21% !

    Παρόλα αυτά, ο συστηματικά και ασύστολα ψευδόμενος Ηγετίσκος της Χούντας δεν δίστασε να δηλώσει ότι το Χρέος έγινε τώρα διαχειρίσιμο διότι, όπως πρόβλεψε ο εγκληματίας πολέμου Σαρκοζί, το Χρέος σαν ποσοστό του ΑΕΠ θα μειωθεί κατά 24% ως συνέπεια της νέας ληστρικής συμφωνίας, εφόσον όμως ξεπουλούσαμε τον κοινωνικό μας πλούτο αντί πινακίου φακής ― διαδικασία που θα επιτηρούν οι γκαουλαϊτερ της ΕΕ σε κάθε Υπουργείο, μέχρι τουλάχιστον το 2050! Όπως όμως σημειώνει άλλος έγκυρος (ορθόδοξος) οικονομολόγος,[3] «αυτό ακούγεται εντυπωσιακό μέχρι να συνειδητοποιήσει κανείς ότι μόνο στους τελευταίους 12 μήνες το ΔΝΤ αναθεώρησε προς τα πάνω τις προβλέψεις του για το 2012 κατά 23 ποσοστιαίες μονάδες. Τον Ιούλιο του 2010 πρόβλεπε ότι το Ελληνικό Χρέος θα ήταν 149% του ΑΕΠ το 2012. Στην τελευταία του όμως έκθεση που δημοσίευσε μόλις πριν λίγες εβδομάδες, το ποσοστό αυτό ανέβηκε στο 172%»! Και όλα αυτά με βάση αισιόδοξες εκτιμήσεις για τη πιθανή οικονομική «ανάπτυξη» ― τη νέα καραμέλα των συστημικών κοντυλοφόρων μας. Με άλλα λόγια, ακόμη και αν εφαρμόζαμε πιστά όλα τα ληστρικά μέτρα που μας επιβάλλουν οι «εταίροι» μας στην ΕΕ και ξεπουλούσαμε τον κοινωνικό μας πλούτο στις πολυεθνικές πετυχαίνοντας τη μείωση που ανέφερε ο Σαρκοζί, το Χρέος μας θα επανερχόταν στο 148% του ΑΕΠ. Μέγεθος, που κανένας διεθνής ειδικός δεν το βλέπει ως βιώσιμο…

    Συμπερασματικά, οι αποφάσεις της ΕΕ δεν αφορούν απλά κάποια νέα «αυστηρά μέτρα λιτότητας» που επιβάλλουν οι ξένες και ντόπιες ελίτ, όπως ευφημιστικά παρουσιάζονται οι αποφάσεις τους από τα κανάλια, αλλά και τη ρεφορμιστική Αριστερά που μιλά αποπροσανατολιστικά για «λύση» μέσα στην ΕΕ! Αφορούν την πιο αντιδραστική κοινωνική «αντεπανάσταση» που επιβάλλεται στα λαϊκά στρώματα στο πλαίσιο της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης (την δήθεν «συνωμοσία» των ρεφορμιστών ανοήτων τύπου Ναόμι Κλάιν και των «ελευθεριακών» θαυμαστών της), η οποία ανατρέπει πλήρως το είδος «επανάστασης» που αντιπροσώπευε η μεταπολεμική εθνικοποίηση των κοινών αγαθών, κάτω από την συνεχή πίεση των λαϊκών στρωμάτων. Η αντεπανάσταση αυτή των ξένων και ντόπιων ελίτ «από πάνω» δεν μπορεί πια να ανατραπεί παρά μόνο με επανάσταση «από κάτω». Για παράδειγμα, το ξεπούλημα των κοινών αγαθών όπως το ηλεκτρικό, το νερό, τα τρένα, τα λιμάνια, οι παραλίες κ.λπ., όταν ολοκληρωθεί, ΔΕΝ ανατρέπεται πια παρά μόνο με αναγκαστικές απαλλοτριώσεις χωρίς αποζημίωση. Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο επαναστατικώ δικαίω.

    Η επανάσταση αυτή δεν μπορεί πλέον παρά να πάρει τη μορφή αγώνα για τη κατάκτηση της λαϊκής εξουσίας, ανάλογο σε έκταση με τον αγώνα του ιστορικού ΕΑΜ κατά της ξένης Κατοχής, αλλά βαθύτερο σε περιεχόμενο, εφόσον δεν θα πρόκειται μόνο για εθνικοαπελευθερωτικό αλλά, κυρίως, κοινωνικό αγώνα. Σήμερα, η εθνική απελευθέρωση, εξαιτίας της απόλυτης συνεργασίας ντόπιων και ξένων ελίτ, ή είναι και κοινωνική απελευθέρωση, ή είναι απάτη. Η συσπείρωση επομένως όλων των πραγματικά αντιστεκόμενων δυνάμεων με βασικούς στόχους την έξοδο από την ΕΕ, τη διαγραφή όλου του Χρέους και την αναγκαστική απαλλοτρίωση χωρίς αποζημίωση κάθε κοινού αγαθού που θα έχει στο μεταξύ ιδιωτικοποιηθεί, είναι επιτακτικό καθήκον για την αποτροπή μιας ιστορικής καταστροφής.

    [1] Jeffrey Sachs, “Greece can be saved – here’s how to do it,” The Financial Times (30/6/2011).

    [2] Wolfgang Münchau, “Soft options are no longer viable options,” The Financial Times (29/5/2011).

    [3] St. Flanders, Economics editor, “One step back from the abyss,” BBC News (22/7/2011).

    Και ένα τραγουδάκι
    http://www.youtube.com/watch?v=m9rOkmTKFHI&feature=related

  17. Πρέπει να ομολογήσω ότι ο κ. Αράγκιον είναι και πολύ διαβαστερός και πολύ ενημερωμένος, αφού εκτός των άλλων παρακολουθεί και τον κοινωνικό αναλυτή, φιλόσοφο Τάκη Φωτόπουλο.
    Δεν μπορώ όμως να αντιληφθώ, ίσως διότι είμαι βαμπίρ, τι σχέση μπορεί να έχουν όλα αυτά με εμάς.
    Επίσης θα ήθελα να γνωρίζω αν παρακολουθούσε την Ελευθεροτυπία και όταν με λύσσα υποστήριζε την άνοδο στην εξουσία του ΠΑΣΟΚ.
    Όλα όσα γράφει ή τουλάχιστον τα περισσότερα τα ασπάζομαι και εγώ προσωπικά, δυστυχώς όμως δεν έχω την δυνατότητα να τα εφαρμόσω, κηρύσσοντας μόνος μου την επανάσταση. Γιατί αυτή ως γνωστόν απαιτεί την συνειδητοποίηση των μαζών, που κατά την ταπεινή μου γνώμη και άλλων ίσως εξίσου ανοήτων, επέρχεται με την απόκτηση γνώσης και καυρίως εμβάθυνσης στα υπάρχοντα και δημιουργούμενα προβλήματα. Πόσοι δηλαδή μπορούν να καταλάβουν τι συνέβη με την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας, γιατί δημιουργήθηκε ο μύθος του δολοφόνου δικτάτορα Σαντάμ, τι προέκυψε ώστε οι εταίροι του ΝΑΤΟ να επιθυμούν αλλαγή φρουράς στην Λιβύη, την Αίγυπτο, την Συρία. Έπρεπε να μπουν τα νατοϊκά στρατευματα στην Τρίπολη για να πληροφορηθεί η αμερικάνικη προπαγάνδα, ότι η κόρη του Καντάφι ζούσε σε βασιλικό παλάτι;
    Πρέπει ο κ. Αράγκιον να ασφυκτιά, για να βγαίνει κάθε τρεις και λίγο, να αρθρογραφεί δήθεν εναντίον της Λέσχης για να πει, κυρίως να αντιγράψει, όσα νομίζει ότι πρέπει να πάρουν ευρύτερη δημοσιότητα. Μακάρι να είμασταν εμείς οι σύμμαχοι και τα εκτελστικά όργανα του καπιταλισμού και της διεθνούς άρχουσας τάξης. Θα μπορούσαν πολύ εύκολα να μας πολεμήσουν.
    Δημιουργείστε λοιπόν μια ομάδα πολιτικού και κοινωνικού προβληματισμού στο Πλωμάρι, συγκεντρώστε τους οπαδούς σας, που νηφάλιοι, νηστικοί το λέμε εδώ, θα μπορούσαν να σκεφθούν, να προβληματισθούν και να ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ και αναλαμβάνω την υποχρέωση να σας παράσχω και χώρο και βήμα, να εκφράσετε τις απόψεις σας. Να καταλογίσετε ευθύνες, να υποδείξετε καταστροφείς των λαϊκών μαζών, να αποπέμψετε και ανθρώπους που πιστεύετε ότι βλάπτουν το κοινωνικό σύνολο.
    Εμπρός δράστε και θα είμαι μαζί σας. Όλα τα άλλα είναι τζάμπα μαγκιές, που γίνονται για να διανθίζονται οι κατά τα άλλα, ευφρόσυνες βραδυές μας.

  18. http://youtu.be/to0q3xnB-os

    5 λεπτά για τους διαβασμένους του plomari news.
    Πραγματικά σ΄αυτό το μπλόγκ είμαστε όλοι ψαγμένοι με τα μάτια ορθάνοιχτα ευτυχώς.
    Παράξενο όμως γιατί ακόμα δεν βλέπουμε την τύφλα μας.
    Το συγκεκριμένο βίντεο είναι σαφώς στημένο, κατά την γνώμη μου.
    Δεν παύει όμως να είναι η πικρή αλήθεια.
    Παράξενη σύμπτωση πως στο βίντεο, ο κύριος κρατάει ένα βιβλίο πολύ (αρρωστημένο), μάλλον το πιο (αρρωστημένο) για την εποχή του και για μερικούς ακόμα και σήμερα, ένα βιβλίο πραγματικά πολύ καλό και πολύ επίκαιρο.

    Brave New World
    by
    Aldus leonard Huxley
    Πρώτη Έκδοση 1932

    Αφού είμαστε όλοι τόσο εμπειρογνώμονες, και έχουμε τις λύσεις στο τσεπάκι, πριν σώσουμε τον υπόλοιπο κόσμο γιατί δεν κάνουμε μια προσπάθεια να σώσουμε το Πλωμάρι;
    Ιδού η ευκαιρία σας κύριοι.

    Πάλι εκτός θέματος.

  19. Για την επανασταση ολοι σας στα νυχια καθεσται θα
    δουμαι αν μας το επιτρεψουν το ΔΝΤ. Αλλα μια γραμμη πλοιου με Σμυρνη
    πχ δεν πιστευω να εβλαπτε το Πλωμαρι αλλα δυστιχως τα λευκοματα
    και οι θουρειοι και τα εθνικηστικα μανιφεστα του βουνατσου μαλον
    προς το αντιθετο μας πηγενει.Ειναι κριμα να τα βρουν Ροσια με Αμερικη
    με Κινα ολα τα κρατοι της μεσης ανατολης και εμεις 200 χρονια
    ξεροκεφαλοι .Να εχουμε 20 μιλια τη μεγαλιτερη πολη της Μεσογειου
    και να τη βλεπουμε με τα κιαλια. Να μας λενε οτι πρεπει να βρουμε
    τροπους για να βουμε απο την απομονωση που εχει περιπεση ο τοπος
    μας και οτι τον αγαπουνε και αυτοι και δεν μπορουν να κανουν τιποτα .
    Ενα εχω να ειπω αν η Κινα μας αγοραση το λιμανι δεν θα το πουλησουνε
    οπως το Πειραια .Φωναξεται με ολη τη δυναμη σας θελουμε να βγουμε απ την ερημωση μας. απο ολαις της λεσχαις και τα αλλα εβαγη αβαγη και
    ναυαγη υδριματα και συλλογους οτι εμεις το Πλωμαρι το θελουμε να
    ανασαινη και οποιος του κοβει τον αερα θα του κλεινουμε και το στομα
    και θα του κοβουμε τον κολο οπου τον δουμε.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here