Home Εκδηλώσεις Εκδήλωση: Ο Λαϊκός Πολιτισμός ως μοχλός Ανάπτυξης

Εκδήλωση: Ο Λαϊκός Πολιτισμός ως μοχλός Ανάπτυξης

607
24

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πλωμαρίου «Το Πόλιον» διοργανώνει σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ακρασίου «Άκρα Σιών» και το Σύλλογο των απανταχού Ακρασιωτών «Ο Πλάτανος», εκδήλωση με τίτλο «Ο Λαϊκός Πολιτισμός ως μοχλός ανάπτυξης: το παράδειγμα της Λέσβου», η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Ακράσι του Πλωμαρίου, στις 24 Ιουλίου του 2011, 7 το απόγευμα.


Ο Λαϊκός Πολιτισμός της Λέσβου, ως γνωστό, παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, όχι μόνο για τον πλούτο των επιμέρους μορφών του, αλλά και για τη διατήρηση στοιχείων της αρχαιοελληνικής και βυζαντινής παράδοσης και αποτελεί στοιχείο της ταυτότητας μας και σημαντικό παράγοντα της διατήρησης του κοινωνικού ιστού.
Η εκδήλωση μας στοχεύει στην ανάδειξη και προβολή του Λαϊκού Πολιτισμού της Λέσβου, όσο και στη διερεύνηση των δυνατοτήτων να προσφέρει στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.

Ομιλητές στην εκδήλωση αυτή θα είναι:
– Γιάννης Κοντέλλης Φιλόλογος –Λαογράφος (προς τιμή του οποίου, πραγματοποιείται η εκδήλωση στο Ακράσι), με θέμα: «Ιστορία και Λαογραφία του Ακρασίου».
– Μαρία Αναγνωστοπούλου, Ερευνήτρια- Λαογράφος με θέμα : «Το κόσμημα στη Λέσβο»
– Δημήτρης Παπαγεωργίου, καθ. Παν/μίου Αιγαίου με θέμα: «Ο Λαϊκός Πολιτισμός και η προβολή του με νέες τεχνολογίες στη Λέσβο»
– Αναστάσιος Περιμένης, Δ/ντής της ΕΤΑΛ με θέμα: «Αυθεντικότητα ή Παράδοση; Ο Πολιτισμός είναι αποτέλεσμα και προϋπόθεση της ανάπτυξης»
– Αικατερίνη Πολυμέρου – Καμηλάκη, Δ/ντρια του Κέντρου Έρευνας της Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών με θέμα «Λαϊκός Πολιτισμός και Ανάπτυξη».


Facebook comments:

24 COMMENTS

  1. Πέρασα τσ΄ απ΄ του Μπουρό
    εν ήβρα νιρό να πιω
    πέρασα τσ΄ απού τ΄ Ακράσ
    εν ήβρα πικ΄νό να κράξ
    πέρασα τσ΄απού κη Δρότα
    εν είχαν΄ τα σπίκια πόρτα.
    “λαικό τρίστιχο”

    Οι εργάτες φωνάζουν για ψωμί.
    Οι έμποροι φωνάζουν γι’αγορές.
    Οι άνεργοι πεινούσαν.
    Τώρα πεινάνε κι όσοι εργάζονται.
    Αυτοί που αρπάνε το φαΐ απ’ το τραπέζι.
    Κηρύχνουν τη λιτότητα.
    Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσήματα.
    Ζητάνε θυσίες.
    Οι χορτάτοι μιλάνε στους πεινασμένους.
    Για τις μεγάλες εποχές που θα’ ρθουν.
    Αυτοί που τη χώρα σέρνουνε στην άβυσσο.
    Λεν πως είναι τέχνη να κυβερνάς το λαό.
    Είναι πολύ δύσκολη για τους ανθρώπους του λαού.

    (Bertolt Brecht – Γερμανικό Εγχειρίδιο Πολέμου)

  2. Μια φιλικη ερωτηση_
    Πιστευεις_αραγκιον_οτι λογω της κρισης και των προβληματων_δεν θα επρεπε να γινει μια τετοια εκδηλωση;
    _οτι αποπροσανατολιζεται ο κοσμος κλπ;
    _η_κανω λαθος;

  3. Αν λογόκρινες τα ποιήματα,πιστεύω,θα ήσουν το πρωτο blog που θα το έκανε.

    Αν είναι σχετικά ή άσχετα,λέω να ρωτήσουμε το φιλαράκι,το face control!

  4. Εμένα πάλι μου φαίνεται ότι αυτές οι εκδηλώσεις είναι μόνο και μόνο για να δικαιολογούν την ύπαρξη τους αυτοί οι σύλλογοι. Αν τους ενδιαφέρει ο πολιτισμός ας τον αναδείξουν διαφορετικά και να πάνε εκείνοι να βρουν τους νέους και να τους προσεγγίσουν μιλώντας στη γλώσσα τους και όχι να πρέπει οι νέοι να ψάξουν να τους βρουν για να ακούσουν την ξύλινη προσέγγιση τους και να ”θαυμάσουν” το ενοχλητικό υφάκι που έχουν οι περισσότεροι από αυτούς με μια δήθεν κουλτούρα και έπαρση θεωρώντας τους εαυτούς τους μοναδικούς δικαιούχους και κληρονόμους της διαχείρισης του τοπικού λαϊκού πλούτου. Όσο για τα πραγματικά κίνητρά τους έχω τις επιφυλάξεις μου. Για το ποίημα του αράγκιον διαφωνώ Δημήτρη. Ταιριάζει γάντι στην περίπτωση “Οι χορτάτοι μιλάνε στους πεινασμένους. Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσήματα. Ζητάνε θυσίες”. Πολύ εύστοχο.

  5. συζυγε diego μου τα πηρες απο το στομα.Νομιζω οτι ενα λαικο τριστιχο που μιλαει για τη φτωχεια και την ερημοποιηση των συγκεκριμενων χωριων εμπεριεχει λαικο πολιτισμο και προβληματισμο για την αναπτυξη.Αρα δεν ειναι εκτος θεματος.Οπως και το ποιημα του Μπρεχτ λεει τους λογους για τους οποιους συνηθως σε εναν τοπο δεν υπαρχει αναπτυξη οπως θα επρεπε.Και ειδικα το διστιχο Οι χορτατοι μιλανε στους πεινασμενους για τις μεγαλες εποχες που θαρθουν ταιριαζει απολυτα με το θεμα.Ενα πολυ καλο σχολιο απο τον Αραγκιον και τον ευχαριστουμε.

  6. ΤΟ “ΠΟΛΙΟΝ” δεν είναι σύλλογος που πέρνει μέρος στο παρακάτω Ευρωπαϊκό πρόγραμμα; ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.

    Πέντε μέρες στην Τουρκία (Πηγή: Εφημερίδα ΕΜΠΡΟΣ 27/04/2011)
    27/04/2011
    Ο Πολιτιστικός Σύλλογος «Το Πόλιον», συμμετέχει σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα

    Για την Τουρκία αναχωρεί μεθαύριο Παρασκευή, εξαμελής ομάδα του Πολιτιστικού Συλλόγου Πλωμαρίου «Το Πόλιον», στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Δια Βίου Μάθηση / Εκπαιδευτικές Συμπράξεις Grundtving, με τίτλο «Trails of Europe: walk, see, feel and do» («Μονοπάτια της Ευρώπης: Περπάτα, βλέπε, νιώσε και πράξε»).

    Στο πρόγραμμα, που ξεκίνησε το περασμένο φθινόπωρο με επίσκεψη εκπροσώπων των φορέων στη Βαλένθια της Ισπανίας, συμμετέχουν αντίστοιχοι φορείς από τη Δανία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Τουρκία και την Ελλάδα. Σκοπός των κοινών τους συναντήσεων, η απόκτηση πολύτιμων γνώσεων, που αφορούν κάθε περιοχή, και η εύρεση χαρακτηριστικών που είναι κοινά ή που τις κάνουν να διαφέρουν.
    Η δεύτερη αυτή συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην πόλη Bolvadin της επαρχίας Αφιόν Καραχισάρ.
    Από την Παρασκευή 29 Απριλίου έως και την Τρίτη 3 Μαΐου, οι συμμετέχοντες θα λάβουν μέρος σε ενδιαφέρουσες πολιτιστικές, ενημερωτικές και άλλες θεματικές διαδρομές, τόσο στην ίδια την πόλη της επίσκεψής τους, όσο και στην ευρύτερη περιοχή του Αφιόν Καραχισάρ.
    Η Λέσβος θα φιλοξενήσει την 5η συνάντηση των εταίρων του προγράμματος, που θα πραγματοποιηθεί την άνοιξη του 2012. Η διοργάνωση αυτή, θα δώσει -εκτός των άλλων- και τη δυνατότητα ανάδειξης και προβολής του φυσικού περιβάλλοντος, της ιστορίας και του πολιτισμού του Πλωμαρίου και του νησιού, μέσα από τις θεματικές διαδρομές που ετοιμάζει ο σύλλογος «Το Πόλιον», για τους εκπροσώπους των φορέων, των κρατών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

  7. Δεν έχει να κάνει με το ποίημα. Απλώς θα πρέπει από εδώ και πέρα να αποφεύγονται χαρακτηρισμοί σε βάρος κάποιων ανθρώπων όπως έγινε με τον Μαυραγάννη. Το ένα φέρνει τ’ άλλο.

    Δεν έχω καμία διάθεση λογοκρισίας. Να αναφέρω όμως ότι κάποιος σχολιαστής, σε προγενέστερο θέμα, αναφέρθηκε σε ένα σχόλιο του στην μάνα κάποιου που έχει δεχτεί πολύ κριτική αυτές τις μέρες. Φυσικά το αφαίρεσα από το τελικό κείμενο. Πρέπει να καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν και όρια. Το να λες κάτι για τη μάνα κάποιου μέσα από ένα blog δεν σε τιμάει είτε το κάνεις ανώνυμα όπως έγινε, είτε επώνυμα.

    Δεν αναφέρομαι στον/στην αραγκιον. Δείξτε κατανόηση για να μην έρθω και γω σε δύσκολη θέση.

  8. Tωρα εγω εχω μπερδευτει και ειναι και καλοκαιρι_
    Ο πολιτισμος και η ιστορια πρεπει να προβαλονται_
    Αμα δεν τις κανουν τις εκδηλωσεις θα πουμε _δεν εκαναν τιποτα_
    αμα τις κανουν οπως τωρα βρισκουν τον μπελα τους_
    να βγαινεις να λες κακως τις κανουν ετσι και δεν τις κανουν σωστα_
    μου φαινεται αρχικα θεμιτη κριτικη_αλλα μετα πρεπει να βγεις και να προτεινεις_τι να γινει_ πως να γινει_ και να συμμετεχεις ενεργα σε αυτο_

    τελικα εδω στο Πλωμαρι υπαρχει προβληματακι_και δεν ειναι στραβος ο γυαλος_

  9. To πoσο μεγαλος ηταν_ειναι εντελώς μα εντελώς υποκειμενικο_

    Εγω μπορει να θεωρω μεγαλο τον Μichael Jackson_η τον Beethoven_η τους Metallica_η τον Πανουση_η την Αντζελα Δημητριου

    _σε μπερδεψα με τα ονοματα_ε;
    _αυτο ειχα σκοπο_

    και για να μπουμε στο θεμα προτιμω να μου λες την αποψη σου σαν_εσυ_και οχι με_τραγουδια_πραγμα που ισυει και για τον/την αραγκιον_
    το_θεμα_ιστορια_πολιτισμος_κλπ_ειναι ευαιθητο_και θελει τα συκα_συκα και τη σκαφη_σκαφη

  10. Eπειδη εγω δεν μπερδευτηκα καθολου και μαλλον εσυ μπερδευτηκες θα σου πω οτι στο μαγαζακι των πολιτιστικων δρωμενων που εχει πορτιερηδες σαν κι εσενα δεν θα με ενδιεφερε να μπω.Δεν μπορω τους πορτιερηδες και τις μεγαλες πορτες.Χαμηλα πατω στη γη.

  11. Αυτό που κατάλαβα τις τελευταίες μέρες διαβάζοντας τα σχόλια είναι ότι στο Πλωμάρι έχουμε αυτόκλητους υπερασπιστές της δημοκρατίας και της ελευθερίας.

    Γεμίσαμε κριτές εκδηλώσεων πριν αυτές καν πραγματοποιηθούν!
    Μάλιστα οι εκδηλώσεις κρίνονται και απαξιώνονται με βάση το ότι δεν είναι στο “πνεύμα” των ταραγμένων ημερών που ζούμε. Και έτσι αυτοί οι κριτές γίνονται εξ ορισμού φασίστες. Διαβάζω μερικά σχόλια εδώ και 2 μέρες και αυτό που βλέπω είναι μια προσπάθεια επιβολής λογοκρισίας. Ύπουλα κάποιοι ρίχνουν όλη τους τη χωλή ακόμα και με τη βοήθεια τραγουδιών (;) λες και αν γίνει η εκδήλωση θα χαλάσει η επανάσταση (!)

    Σκεφτείτε το λίγο… Όταν κράζετε αυτές τις εκδηλώσεις δεν εύχεστε με όλη σας την καρδιά να μην πραγματοποιηθούν; αν περνούσε από το χέρι σας θα τις ακυρώνατε ή όχι; Όπως καταλαβαίνετε χούντες έχουμε πολλές.

    Υπάρχουν τόσες και τόσες σελίδες απ όπου ενημερωνόμαστε σχετικά με τα αίσχη που πραγματοποιεί η ανθελληνική κυβέρνηση και οι πραιτοριανοί της. Δεν θα χαλάσει κάτι αν γίνει μια εκδήλωση στο Πλωμάρι ή στο Ακράσι.
    Σας το πρότειναν και άλλοι. Γιατί δεν γράφετε εσείς ένα άρθρο σχετικά τα θέματα που σας απασχολούν; Ο Δημήτρης δεν νομίζω να έχει πρόβλημα.

    ΥΓ 1. Άλλη φορά κ. Μαυραγάνη πριν σκεφτείτε εκεί στη Λέσχη να κάνετε κάποια εκδήλωση να μας ενημερώνετε πρώτα . Αν το προσχέδιο της εκδήλωσης περάσει από το Τμήμα Λογοκρισίας της Επαναστατικής Επιτροπής θα είστε ελεύθερος να την πραγματοποιήσετε. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για το Πόλιον και την κυρία Βαρτή.

    ΥΓ 2. Φουλ μούν (full moon) θα κάνουμε φέτος στο βνό ή λόγω των ημερών θα πέσουμε σε περισυλλογή;

    ΥΓ 3. frida αφού σου αρέσει τόσο ο Άσιμος και τον επικαλείσαι συνέχεια, δικό σου
    http://www.youtube.com/watch?v=G0InUJ68a64

  12. Κατ’αρχήν Λευτερε(?) θα έπρεπε να ξέρεις,ότι οι υπερασπιστές της δημοκρατίας και της ελευθερίας είναι πάντοτε αυτόκλητοι.Εκτός αν είσαι απο αυτούς που πιστεύουν ,ότι την δημοκρατία και την ελευθερία,την υπερασπίζονται οι ένστολοι(αστυνομία,στρατός).
    Τώρα στο ψητό.Έχω ξαναγράψει,ότι κάθε δημόσια έκφραση,δράση εκδήλωση,υπόκειται και στη δημόσια κριτική που μπορεί να αντικρουστεί με επιχειρήματα,αν αυτά υπάρχουν.Ειδικά την περίοδο που διανύουμε,έχουμε παρα μπουχτίσει για να καταπίνουμε αμάσητα το οτιδήποτε.Τώρα αν έχουν τη μύγα κάποιοι και θίγονται προσωπικά,δικό τους πρόβλημα.Δεν μπορούν όμως να επιβάλουν,το τι και πως θα γράψει και θα εκφραστεί ο καθένας.
    Αν καταλαβαίνω καλά το σκεπτικό,τα σχόλια θα πρέπει να είναι άμεσα σε σχέση με το θέμα και θετικά διακήμενα,αλλιώς στο πυρ το εξώτερο.Μωρέ μπράβο και μετα μιλάτε για λοκρισία και φασισμό!!!
    Γιατί αυτοί που την πέφτουν,σε όσους στέκονται κριτικά(κριτικά δεν σημαίνει και κατά)δεν ζητούν απο τους συλλόγους και τους διοργανωτές των εκδηλώσεων,να δημοσιεύουν τους προυπολογισμούς και τις χορηγίες,ιδιωτικές και δημόσιες και να εξηγήσουν και υποστηρίξουν πως συμβάλουν στη κοινωνικη,πολιτιστική,οικονομική ανάπτυξη του τόπου?
    Γιατί καλά τα γλυτώματα ελιάς,αλλά σε συνδιασμό με την απαξίωση και καταστροφή της καλλιέργιας, ακούγεται τουλάχιστον ειρωνικό.
    Γιατί καλοί οι πολιτιστικοί σύλλογοι,οι εκδηλώσεις και οι διανοούμενοι
    αλλά σε συνδιασμό με την φτώχεια και εξαθλίωση κοινωνική,οικονομική,πολιτισμική,το χαρακτηρισμό,χαραμτζήδες,πολύ εύκολα τον προσάπτει κανείς.

    Και επειδή μ’αρέσουν τα ποιηματάκια,επιτρέψατε μου.

    Γεώργιος Σουρής (1853-1919)

    Ποιός είδε κράτος λιγοστό
    σ’ όλη τη γη μοναδικό,
    εκατό να εξοδεύει
    και πενήντα να μαζεύει;
    Να τρέφει όλους τους αργούς,
    νά’χει επτά Πρωθυπουργούς,
    ταμείο δίχως χρήματα
    και δόξης τόσα μνήματα;
    Νά ’χει κλητήρες για φρουρά
    και να σε κλέβουν φανερά,
    κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε
    τον κλέφτη να γυρεύουνε;
    *******
    Κλέφτες φτωχοί και άρχοντες με άμαξες και άτια,
    κλέφτες χωρίς μια πήχυ γη και κλέφτες με παλάτια,
    ο ένας κλέβει όρνιθες και σκάφες για ψωμί
    ο άλλος το έθνος σύσσωμο για πλούτη και τιμή.
    *******
    Όλα σ’αυτή τη γη μασκαρευτήκαν
    ονείρατα, ελπίδες και σκοποί,
    οι μούρες μας μουτσούνες εγινήκαν
    δεν ξέρομε τί λέγεται ντροπή.
    *******
    Ο Έλληνας δυό δίκαια ασκεί πανελευθέρως,
    συνέρχεσθαί τε και ουρείν εις όποιο θέλει μέρος.
    *******
    Χαρά στους χασομέρηδες! χαρά στους αρλεκίνους!
    σκλάβος ξανάσκυψε ο ρωμιός και δασκαλοκρατιέται.
    *******
    Γι’ αυτό το κράτος, που τιμά τα ξέστρωτα γαϊδούρια,
    σικτίρ στα χρόνια τα παλιά, σικτίρ και στα καινούργια!
    *******
    Και των σοφών οι λόγοι θαρρώ πως είναι ψώρα,
    πιστός εις ό,τι λέγει κανένας δεν εφάνη…
    αυτός ο πλάνος κόσμος και πάντοτε και τώρα,
    δεν κάνει ό,τι λέγει, δεν λέγει ό,τι κάνει.
    *******
    Σουλούπι, μπόϊ, μικρομεσαίο,
    ύφος του γόη, ψευτομοιραίο.
    Λίγο κατσούφης, λίγο γκρινιάρης,
    λίγο μαγκούφης, λίγο μουρντάρης.
    Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι,
    κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει.
    Κι από προσπάππου κι από παππού
    συγχρόνως μπούφος και αλεπού.
    Και ψωμοτύρι και για καφέ
    το «δε βαρυέσαι» κι «ωχ αδερφέ».
    Ωσάν πολίτης, σκυφτός ραγιάς
    σαν πιάσει πόστο: δερβέναγας.
    Θέλει ακόμα -κι αυτό είναι ωραίο-
    να παριστάνει τον ευρωπαίο.
    Στα δυό φορώντας τα πόδια που’χει
    στο ’να λουστρίνι, στ’αλλο τσαρούχι.

  13. Έχεις απόλυτο δίκιο σε σχέση με τους υπερασπιστές της ελευθερίας γιατί κι εγώ αυτόκλητος είμαι. Στο κείμενο μου εννοούσα αυτόκλητους υπερασπιστές της ελευθερίας σε εκδήλωση για την ίδια την ελευθερία.

    Στη δημόσια κριτική υπόκειται μια εκδήλωση αφού πραγματοποιηθεί. έτσι πιστεύω με το φτωχό μου το μυαλό. Τί επιχειρήματα μπορείς να ανταλλάξεις με έναν προκατειλημμένο;
    Το σκεπτικό μου είναι , ότι τα σχόλια θα πρέπει να έχουν σχέση με το θέμα και ας είναι και αρνητικά . Δεν είναι θέμα λογοκρισίας είναι θέμα συνεννοήσεως (Κί κανς γέρου; Κτσά σπέρνου)

    Στο θέμα με τις χορηγίες συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ναι, να ελέγχονται. Αυτοί που παίρνουν χορηγίες να βγαίνουν στο τέλος των εκδηλώσεων τους και να λένε πόσα πήραν , από πού τα πήραν και πώς τα ξόδεψαν.

    Εγώ ξεκίνησα να μιλώ όταν κάποιοι την “έπεσαν” στην εκδήλωση για τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση. Τώρα αν νομίζεις ότι το είδαν μόνο “κριτικά” τί να πω; Τον πρόεδρο της λέσχης κάποιοι τον ξεχέσανε πατόκορφα. Αυτό είναι κριτική; Και γιατί; Επειδή πήγε σε αυτόν που είναι υποχρεωμένος να ενισχύει τέτοιες εκδηλώσεις;
    Ξαναδιάβασε αν θες κάποια μηνύματα…

    Τώρα στο ψητό. O Σουρής καλά τα λέει, αλλά ευτυχώς δεν είναι όλα έτσι. Εδώ και πολλά χρόνια συγχέεται ο Ελληνισμός με το ελληνικό κράτος. Στην πραγματικότητα είναι 2 έννοιες που κάποιες φορές προσπαθούν να συμβαδίσουν, αλλά τις περισσότερες βρίσκονται απέναντι.

    Τώρα για παράδειγμα έχουμε μια κυβέρνηση δοσίλογων που προσπαθεί με 1000 τρόπους να καταστρέψει τον Ελληνισμό εντός του ελλαδικού χώρου. Χτυπάει τους Έλληνες που διαδηλώνουν εναντίον αυτής της κατάντιας, ξεπουλάει τον εθνικό πλούτο της χώρας, εφαρμόζει την πολιτική των ΗΠΑ κατά γράμμα, γκετοποιεί ολόκληρες συνοικίες στην
    Αθήνα, συνάπτει κρυφές συμφωνίες με κράτη που σκοπό έχουν τον αφανισμό μας (Τouρκiα, Ισρaηλ) κτλ κτλ κτλ
    Και τα 2 κράτη που προανέφερα το πόσο φιλεύσπλαχνα είναι το δείχνουν καθημερινά στους Koύρδoυς και στους Πaλaιστiνιouς αντίστοιχα. Μην παρεξηγηθώ πάλι, μιλάω για κράτη!

    Τσι μένα μ αρέσουν τα ποιηματάκια, έτσι για να νευριάζουν τα αμερικανάκια

    ” Τη Ρωμιοσύνη μην την κλαις, εκεί που πάει να σκύψει
    με το σουγιά στο κόκαλο, με το λουρί στο σβέρκο
    ,
    Να τη, πετιέται αποξαρχής κι αντρειεύει και θεριεύει
    και καμακώνει το θεριό με το καμάκι του ήλιου.”

    Γιάννης Ρίτσος ( 1909-1990 , Ποιητής)

    Για όποιον θέλει και σε τραγούδι
    http://www.youtube.com/watch?v=ImimvEuvRjc

    ΥΓ Σ ευχαριστώ Δημήτρη που με ανέχεσαι

  14. Συμφωνω οτι θα πρεπει να κρατησουμε την αισιοδοξια μας σαν λαος και μου αρεσει πολυ το συγκεκριμενο ποιημα.Στην τηλεοραση προχτες καποιος ειπε οτι οι απαισιοδοξοι μπορει να εχουν δικιο αλλα εμεις οφειλουμε να ειμαστε αισιοδοξοι.Ο συγκεκριμενος βεβαια ηταν εκπροσωπος τραπεζας και μιλουσε σε συνεδριο τραπεζων…

  15. Frida νομίζεις ότι υπάρχει πλέον άνθρωπος που ακούει τί θα του πει να κάνει ο εκπρόσωπος τραπεζών;(!)

    Ή επειδή είπε να είμαστε αισιόδοξοι, εμείς πρέπει να κάνουμε το αντίθετο για να του πάμε κόντρα;

    έλεος

  16. Μα αγαπητε μου ολοι τον τραπεζιτη ακουνε πια να τους πει τι θα κανουν.και οι πολιτικοι τον τραπεζιτη ακουνε και κοβουνε τη συνταξη της γιαγιας παραδιπλα με τον κατακοιτο αντρα.Τον τραπεζιτη ακουνε και η υγεια και η παιδεια διαλυονται.Ελπιζω οταν ελεγες ελεος να απευθυνοσουνα σε αυτον αν και αμφιβαλλω αν θα δειξει.Τωρα η αισιοδοξια ειναι στην φυση της ανθρωπινης υπαρξης και αισιοδοξω κι εγω.Σε συλλογικο επιπεδο η κοινωνια για τα καταφερει πρεπει να αποβαλλει πολλα παλια αντανακλαστικα που απ οτι εδειξε η ιστορια μας δεν ηταν για καλο.Ωχαδελφισμος,ραγιαδισμος,χαφιεδισμος κ.λ.π.Γι αυτα δεν αισιοδοξω και πολυ αλλα πρεπει να ελπιζουμε παντα σε κατι καλυτερο.Ετσι δεν ειναι φιλε μου Λευτερε?

  17. Eγω να αραιωνω σιγα σιγα_και σας ευχαριστω_
    η συζητηση σας δεν με αφορα_
    Οτι και να ειναι το θεμα απο πανω_η συζητηση απο κατω ειναι ιδια

    Καποιοι εδω επιμενουν_καθε φορα_να κουβεντιασουμε το θεμα ΤΟΥΣ

    Με το ζορι

    Προσβαλλουν καθε φορα αυτον που γραφει το θεμα & απο κατω συνεχιζουν το ιδιο τροπαριο τους_

    Καλο καλοκαιρι_και προσεξε_admin-Δημητρη_μη χακερεψουν τη σελιδα σου και μπουμε κανα πρωι και παιζει Ασιμο μουσικη_
    και τα χρωματα αριστερα δεξια θα στα βαψουν με το ζορι κοκκινα_
    Το ΠΑΜΕ εισεβαλε και εδω_τετοια γραμμη εδωσε:
    Δεν υπαρχει Πλωμαρι_δεν υπαρχει συζητηση για το Πλωμαρι_δεν υπαρχουν ιδιαιτερες πατριδες_δεν υπαρχει πολιτιστικο θεμα_δεν υπαρχει τιποτα εκτος απο αυτα που επιβαλλει στη κουβεντα ο Τσιπρας και η Παπαρηγα_μεσω των τσιρακιων τους_

    Η κουβεντα εδω ειναι η πατριδα μας_το Πλωμαρι_
    για τα υπολοιπα κουβεντιαστε μονοι σας_

  18. συμφωνώ απόλυτα με τον (20) face control ,ναί συνήθως επικρατεί η μονότονη κομματική θέση ορισμένων και η μονόπλευρη και παρωπιδική ανάπτυξη της ιδεολογικής τους προπαγάνδας ως μικροί γκεμπελίσκοι,των κομματικών τους θεωριών ή δογμάτων…..,αυτό το blog που το διαβάζουν και οι απόδημοι συντοπίτες μας δεν προσφέρεται νομίζω,για την εξάπλωση -διάδοση των ιδεολογικών-κομματικών δογμάτων στο εξωτερικό και αναρωτιέμαι, αν αυτό πιθανόν να έχει και κάποια άλλη σκοπιμότητα,μήπως προσπαθούν να φιμώσουν τό ελεύθερό και αγνό αυτό μετερίζι,όταν με τα πολλαπλά, άσχετα -ανούσια σχόλιά τους και ως σύγχρονοι ” γεωργαλάδες” με την προπαγάνδα τους, αποτρέπουν ουσιαστικά την πρόσβαση των ξενιτεμένων πλωμαριτών στο blog για τη σωστή τους ενημέρωση? (τι να διαβάσουν?τι ενημέρωση να έχουν?) Αλλά αποτρέπουν και την πιθανη συνεισφορά των ξενιτεμένων στη πρόοδο του τόπου μας…..ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ…το Πλωμάρι δεν χρειάζεται κομματόσκυλα κόκκινα, πράσινα, μπλε και μαύρα θα ζήσει και θα τα καταφέρει μόνο με τους αγνούς αγώνες των πολιτών του και όχι με τους οπαδούς του χάους και τα βλακώδη κομματικά πιόνια που σπέρνουν τον διχασμό….ουστ

  19. Ναι έχετε δίκιο τα σχόλια που γράφονται δεν έχουν να κάνουν πάντα με τα θέματα. Πρέπει πρώτα να το καταλάβουν οι ίδιοι που τα γράφουν ότι χάνουν λίγο την ουσία τους σε κάποιες περιπτώσεις το τονίζω όχι πάντα αλλά σε κάποιες περιπτώσεις. Εγώ δεν έχω διάθεση να σβήσω κάτι και μετά να μου πείτε ότι κάνω λογοκρισία.

    Δεν θα σταματήσουμε ως blog όμως για κανένα λόγο να το εμπλουτίζουμε με θέματα κυρίως της Πλωμαρίτικης και Λεσβιακής επικαιρότητας. Σωστά είπατε ότι μας διαβάζουν και άνθρωποι από το εξωτερικό. Αυτοί δεν μπαίνουν εδώ για να διαβάσουν άλλου είδους ειδήσεις. Η ενημέρωση όμως γίνεται κυρίως από τα θέματα που μπαίνουν και όχι από τα σχόλια τόσο πολύ.

    Το blog είναι πολιτικά ουδέτερο και φυσικά Αντικαλλικρατικό. Χωράει όμως όλες τις φωνές από όλους τους πολιτικούς χώρους, αλλά χωρίς να υπάρχει υποψία ότι πάνε οι μεν να επιβληθούν στους δε. Αν δεν μπορούμε να τα βρούμε μεταξύ μας τότε…. τι να πω.

    Πέρυσι περίπου τέτοια εποχή είχαμε δεχτεί επίθεση από hacker από την Υεμένη και όχι Άσιμος ακουγότανε αλλά αραβικοί αμανέδες.

  20. δεν θα σε ακολουθήσω αραγκιον στον κατήφορο που σε οδηγεί “το κενό περιεχομένου” κρανίο σου…..

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here