Home Επιστολές ΡΑΓΙΑΔΕΣ, ΟΧΙ ΠΙΑ!!!

ΡΑΓΙΑΔΕΣ, ΟΧΙ ΠΙΑ!!!

968
27

Γράφει ο Εμμανουήλ Αρμενάκας

Στη Νεοελληνική, μεταφορικά «ραγιάς», (λέξη που έχει τις ρίζες της στα χρόνια της Τουρκοκρατίας), είναι αυτός που αποδέχεται εξαναγκαστικά έναν εις βάρος του ανοίκειο μέχρι και εξευτελιστικό συμβιβασμό που του επιβάλλεται από τον ισχυρό. Στα σχολεία που φοιτήσαμε η γενιά μου, αλλά και στο Πανεπιστήμιο που αργότερα φοίτησα μου έμαθαν να μην έχω τέτοια συμπεριφορά, μου έμαθαν άμα συμβιβάζομαι να υπάρχει δικαιοσύνη και ισότητα στο συμβιβασμό, μου έμαθαν ότι ο Έλληνας, δεν σκύβει το κεφάλι ή τουλάχιστον αγωνίζεται μέχρις εσχάτων για να μην το κύψει. Δυστυχώς όμως στην κοινωνία της ημιμάθειας, στην κοινωνία όπου η λέξη ειδικότητα έχασε την σημασία της και θεωρείται η συγκεντρωμένη άγνοια επί ενός θέματος, στη κοινωνία που επιπλέουν οι φελλοί και φαίνεται να διαφεντεύουν οι μέτριοι, όπου η παρακμή, ο ωχαδερφισμός, και η αδιαφορία γίνονται όπλα των μετρίων, καλούμεθα να γίνουμε μέλη, άλλως να συμμετάσχουμε ακούσια σε ραγιάδικες συμπεριφορές. Θα μου πείτε γιατί τόση φιλοσοφία, έλα στο προκείμενο. Το προκείμενο αγαπητοί αναγνώστες της παρούσης ιστοσελίδας που ευτυχώς υπάρχει για να βγάζουμε και τα απωθημένα μας ορισμένοι και για να μαθαίνουν έστω και λίγοι τι γίνεται, είναι ότι δέκα, δεκαπέντε άνθρωποι είπαμε να αγωνιστούμε όπως μπορούμε, να κάνουμε μία νέα αρχή ξεκινώντας από το Δήμο Πλωμαρίου, για να αποτινάξουμε από πάνω μας τη ραγιάδικη συμπεριφορά που χρόνια τώρα μαστίζει το τόπο μας, το Πλωμάρι.

Αρνούμαστε λοιπόν κύριοι να συμμορφωθούμε με τις υποδείξεις σας και θα αρχίσουμε πλέον να φωνάζουμε για τα αυτονόητα που εσείς δεν τα αποδέχεσθε ή δεν τολμάτε να θίξετε. Θα φωνάζουμε πλέον για το Πλωμάρι, για την ανυπαρξία των δρόμων, των έργων, θα φωνάζουμε γι’ αυτά που δεν έγιναν και πρέπει να γίνουν και πρέπει να γίνουν ΤΩΡΑ. Θα φωνάζουμε για τα πασιφανή και ηλίου φαεινότερα, όπως κάνει ο φίλος μου ο Γιάννης ο Μαλλής και δεν θα κύπτουμε τη κεφαλή, όπως σε αντίθεση με ότι μας δίδασκαν στο σχολείο, μας παραινούν να κάνουμε σήμερα. Δεν θα πω το δάσκαλε που δίδασκες γιατί είναι πλέον παρωχημένο. Θα πω ότι οι ανατροπές και οι επαναστάσεις δεν γίνονται από τους 60ντάρηδες, αυτοί έζησαν όπως έζησαν, ήταν άλλες οι εποχές τους, σήμερα την εποχή της «απόλυτης» ας μου επιτραπεί ο όρος ελευθερίας του διαδικτύου, δεν μπορεί κανένας να υποθηκεύσει το μέλλον μας, γιατί έχουμε φωνή και λόγο.
Δεν είμαστε αμάθητοι στη ζωή, ούτε οι έμπειροι της πολιτικής γνωρίζουν καλύτερα από εμάς τι είναι σωστό και τι όχι, γιατί και διδαχθήκαμε και διαβάσαμε και «ψηθήκαμε» στη γνώση και στο πως βγαίνει το μεροκάματο και μπορούμε να έχουμε και όνειρα και να τα κάνουμε πραγματικότητα και το αποδεικνύουμε κάθε μέρα. Επειδή λοιπόν εσείς οι άρχοντες, προύχοντες, «δάσκαλοι» και λοιποί κάνατε το χρέος σας, όπως το κάνατε και σας ευχαριστούμε, αφήστε τις νουθεσίες και δώστε χώρο σε άλλους, ναι σε εμάς, να προχωρήσουμε αυτά που εσείς θέλατε αλλά δεν μπορέσατε να κάνετε και αυτά στο Πλωμάρι είναι πολλά. Γιατί όπως είπε κι ο Καβάφης «Κι αν δεν μπορείς να κάμεις τη ζωή σου όπως τη θέλεις , τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις». Και είναι εξευτελισμός πλέον, είναι ραγιαδισμός, εμείς οι Πλωμαρίτες να θέλουμε να υποστηρίζουμε ή να δεχόμαστε έδρα του Δήμου το Πλακάδο ή το Ντίπι και να μη τολμούμε να μιλήσουμε μπας και θίξουμε τους αγαπητούς κατά τα άλλα κατοίκους των χωριών αυτών. Φτάνει πια.

Εμμανουήλ Π. Αρμενάκας.

Επιλογή εικόνων Δημήτρης Μαλλιαρός.

Facebook comments:

27 COMMENTS

  1. |”Και είναι εξευτελισμός πλέον, είναι ραγιαδισμός, εμείς οι Πλωμαρίτες να θέλουμε να υποστηρίζουμε ή να δεχόμαστε έδρα του Δήμου το Πλακάδο ή το Ντίπι και να μη τολμούμε να μιλήσουμε μπας και θίξουμε τους αγαπητούς κατά τα άλλα κατοίκους των χωριών αυτών. Φτάνει πια.”λες Μανόλη και νομίζω σε αυτή την πρόταση συγκεντρώνεις το νόημα και τη βάση του όλου χειρισμού του θέματος. Καλύπτομαι λοιπόν και δεν προχωρώ τη σκέψη μου.
    Σε παραπέμπω όμως να διαβάσεις το σχόλιό μου λίγο πιο κάτω στην”Επιστολή προς το Γιάννη Μαλλή”16-2-2010.

  2. ΦΙΛΕ ΜΑΝΩΛΗ ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ. ΠΕΤΑΣ ΣΠΟΝΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ Ή ΘΕΣΜΟΥΣ. ΠΕΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ.
    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΛΩΜΑΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΕΔΡΑ ΤΟΝ ΠΛΑΚΑΔΟ;
    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ;
    ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΘΕΙΣ, ΝΤΟΜΠΡΟΙ. ΤΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΚΑΚΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΧΙ ΚΑΛΟ. ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ.
    ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΑΡΧΙΣΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΜΟΛΥΝΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟΝ “ΞΥΛΙΝΟ” ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ.

  3. Ωπ! και ο Μανώλης λάθος.

    Ζήτας από τον Αρμενάκα να πει τα πράγματα με το “όνομά τους”.
    Γράψε το “όνομά σου” πρώτα εσύ και μετά μιλάς για ονόματα.
    Μια παροιμία λέει ότι ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΤΑΝ ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΤΥΦΛΩΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

    Γρήγορα Jim πες μας κι άλλα.
    Γρήγορα γιατί χρόνια τώρα έψαχνα κάποιον
    να μου πει αν είμαι λάθος ή σωστός.

    Να σε ρωτήσω κάτι; Στη σκορδαλιά να βάζω καρύδι ή ψωμί;
    Να πάρω μικρομεσαίο Opel ή Toyota;
    Τι να ψηφίσω στις εκλογές;
    Να πάω ένα τριήμερο στο Μόλυβο ή στη Πέτρα, τον Αύγουστο;
    Θα το πάρει ο Ολυμπιακός ή ο Παναθηναϊκός;
    Το derby της Τούμπας να το παίξω; 1, 2, ή Χ;
    Ο Αρμενάκας έκανε καλά που ασχολήθηκε;
    Έπρεπε να συνεχίσει να πίνει το φραπέ του και να ασχοληθεί μετά;
    Πόση ζάχαρη να βάζει μέσα; Τι χρώμα καλαμάκι να χρησιμοποιεί;
    Έδρα το Πλωμάρι; Η Γέρα; και αν ναι πιο χωριό;
    Ή μήπως ο Πάτος ή το Ξηρόκαμπο;
    Ο Αρμενάκας πότε να ξαναμιλήσει;
    Για πόσα λεπτά και πόσα δευτερόλεπτα;

  4. Φίλτατε Γιάννη, η φαντασία σου οργιάζει. Εν μέρει αντιλαμβάνομαι ότι θέλεις να κερδίσεις τις εντυπώσεις.Είναι γνωστό,άλλωστε,ότι ο κ. Αρμενάκας και ο κ Βαρβαγιάννης είναι στενοί σου φίλοι και είναι απόλυτα κατανοητό να επιδιώκεις-τουλάχιστον όσο γράφεις επώνυμα- να τάσσεσαι υπέρ τους. Ο χρήστης Jim απλά εξέφρασε την άποψή του.Δε γνωρίζω ποιός μπορεί να είναι και για να σου πω και την αλήθεια δε με αφορά.Εδώ που γράφουμε όλοι μας είναι blog που αν δεν κάνω λάθος τα blogs είναι συνυφασμένα με την ανωνυμία.Και είμαι της άποψης ότι η ανωνυμία εχει νόημα, εάν αυτά που λες είναι ή δεν είναι εξειδικευμένα,αποκαλυπτικά ή μη διασταυρωμένα ή που μπορεί να σε εκθέσουν επαγγελματικά ή προσωπικά.Το ζητούμενο εδώ είναι να λες την αλήθεια χωρίς φόβο και πάθος. Το παράξενο είναι να γράφει κανείς επώνυμα σε blog. Και έτσι για την ιστορία, να σου θυμήσου-χωρίς να αναφερθώ σε nicknames, γιατί δεν κρίνω σκόπιμο να παραθέσω- πόσες πολλές φορές στο παρελθόν έχεις εκφράσει θαυμασμό και έχεις κάνει μέχρι και εύφημη μνεία σε “ανώνυμους” χρήστες, είτε γιατί συμφωνούσες μαζί τους είτε γιατί έπρεπε πάλι να λειτουργήσεις έτσι κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Στους συγκεκριμένους γιατί δεν σχολίασες επικριτικά την ανωνυμία τους???

    Με εκτίμηση,

    Δανάη Λιακοπούλου

  5. ΟΧΙ ΔΑΝΑΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ DJ JOHN MALLIS

  6. Kάποιες φορές ήξερα ποιοί είναι οι ανώνυμοι χρήστες (μου το είχαν αποκλύψει ακόμα και οι ίδιοι)…

    Αλλά εσύ τώρα (πράγματι συγνώμη που θα το πω ωμά) τι πετάγεσαι;

    Ο φίλος Jim ζήτησε από τον Αρμενάκα να μιλήσει επώνυμα και τι εννοεί και ότι πετάει σπόντες. Ενώ γράφει ανώνυμα!
    Δηλαδή να πει ο Αρμενάκας ΕΠΩΝΥΜΑ ποιοι Πλωμαρίτες θέλουν έδρα τον Πλακάδο (λες και μασάει…) ενώ ο φίλος Jim το ζητάει ανώνυμα.
    Ζητάει από τον Αρμενάκα -και πάει να κάνει μάθημα- ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΤΟΜΠΡΟΙ και πρώτος αυτός δεν ακολουθεί αυτό τον δρόμο.

    Εχει ΝΤΟΜΠΡΟΣΥΝΗ η ΑΝΩΝΥΜΙΑ;

    ΥΓ.1. Δανάη δεν σε ξέρω πάντως από το όνομα, αλλά δεν πειράζει…
    ΥΓ.2. Στις κυρίες και γενικά στον γυναικείο πληθυσμό έχω αδυναμία οπότε ότι και να μου γράψεις θα είμαι ευγενικός. Promise.
    ΥΓ. 3. Με τον Λιακόπουλο -εκ Θεσσαλονίκης- παίζει καμιά συγγένεια;
    ΥΓ. 4. Όπως αισθάνεται κανείς γράφει. Νο Problem. Aνώνυμα, επώνυμα.
    Εγώ να ξέρεις πέρα από το θέμα που γράφω ή λέμε, έχω και σαν απώτερο σκοπό να στηρίξω τις εκάστοτε ιστοσελίδες δημιουργώντας “ντόρο” και επισκεψιμότητα. Τον αγαπάω τον φίλο Δημήτρη Μαλλιαρό και μεγάλωσα μέσα στο Saloon και το Μπαράκι με τον πατέρα του και τη μαμά του, και εκτιμώ αφάνταστα τον Κώστα Ξυπτερά και τον αδερφό του. Νομίζω σήμερα το κατάφερα αυτό με την επισκεψιμότητα…

  7. Όλοι έχουν ρε Jim!
    Aλλά και γω να απαντώ!

    Μέγας ΔΕΝ είμαι. ΜΕΓΑΣ ήταν ο Μεγαλέξανδρος.

  8. Φίλε Δημήτρη (admin):
    Θέλω μερίδιο και ποσοστό.
    Απέκτησε νόημα το blog.
    Ανάψαν οι συνδέσεις.

  9. Θα σε πείραζε να σε πληρώσω με επιταγή γιατί λόγω οικονομικής κρίσης δεν υπάρχει ρευστό;

    Το λέω για να μη δημιουργηθούν παρεξηγήσεις. Από το blog δεν έχω βγάλει δραχμή και ούτε πρόκειται. Και από το Plomaricity.gr, κάποια χρήματα που έχουν βγει από διαφημίσεις, πάνε στα έξοδα, στις κάμερες χωρίς να υπολογίζω το ρεύμα που καίει το σπίτι μου στο Πλωμάρι, για να μπορούμε όλοι οι Πλωμαρίτες σε κάθε γωνιά του κόσμου να βλέπουμε τη μαρίνα και τον παραλιακό δρόμο και φυσικά δεν υπολογίζω τον κόπο μου και την προσωπική μου φθορά με τόσες ώρες μπροστά από τις οθόνες τον υπολογιστών. Αν τα υπολόγιζα και πληρωνόμουν θα ήμουν τώρα πλούσιος.

    Ο χώρος αυτός που είμαστε τώρα(blog) έγινε σαν προέκταση-υπηρεσία του http://www.plomaricity.gr που είναι τουριστικός οδηγός, για να διαχωριστούν τα νέα και να μπορούμε να επικοινωνούμε μεταξύ μας και να λέμε τη γνώμη μας.

    Ο καθένας μπορεί να γράψει και ανώνυμα αρκεί να μη βρίζει ή να μη δημιουργεί πρόβλημα σε μένα και να πρέπει να δώσω εξηγήσεις σε τρίτα πρόσωπα. Δεν υπάρχει αυστηρότητα από τη μεριά μου.

    Η επισκεψιμότητα δεν φαίνεται απαραίτητα μόνο από τα σχόλια. Αύριο θα είμαι σε θέση να σου πω πόσοι μπήκαν εδώ σήμερα. Το blog έχει κυρίως επισκέπτες που μένουν στο Πλωμάρι ή οπουδήποτε αλλού αλλά κατάγονται από αυτό. Ο τουριστικός οδηγός Plomari City έχει επισκέπτες από περισσότερες από 70 χώρες από όλες τις ηπείρους.

    Πείτε το αγάπη, μεράκι, χόμπι ή δε ξέρω κ’ εγώ τι άλλο.

  10. Mπράβο ρε Μήτσο για αυτό σε πάω…

    Αυτό με την επισκεψιμότητα με ενδιαφέρει.

    Δε μου λες… εκεί που βλέπει η κάμερα περνάει και η Μαρίνα και τη δείχνει;

  11. Ναι… ότι μαρίνα έχει κανείς καλό είναι.

    ΥΓ. Όποιος νοσταλγεί το Πλωμάρι να μπαίνει http://www.plomaricity.gr να βλέπει το Πλωμάρι. Δεξιά στη σελίδα “κλικ” στην κάμερα, διπλό κλικ μετά, και βλέπεις τη βόλτα, το παραλιακό κλπ.

  12. Και σεις του Δήμου, ρε!
    Να βάλετε μια διαφημισούλα στα παιδιά… κάτι… να τους στηρίξτε.
    (τις ιστοσελίδες).

  13. Όσοι επιμένουν ακόμα ότι έχουν δίκιο
    ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ “ΤΙΝΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΤΑΧΤΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ”
    της Αμφιτρίτης Καζάζη – Καπερώνη
    στο τελευταίο τεύχος των ΠΛΩΜΑΡΙΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΑΛΩΝ.
    Σελίδα 3,4,5.

    Μεταφέρω:
    “…Ο ανυπότακτος χαρακτήρας κι η ξεχωριστή ενεργητικότητα των Πλωμαριτών, ιδιότητες που οφείλονται σίγουρα στην απουσία των Τούρκων από το Πλωμάρι και ίσως στη διαφορετική προέλευσή τους…”

    “…Ένας υποπρόξενος της Αγγλίας στη Μυτιλήνη που ήταν και αρχαιολόγος σε γράμμα του με ημερομηνία 20 Ιουλίου 1855 γράφει: Απ την Αγιάσο κατέβηκα στο Πλωμάρι, ένα χωριό ή μια μικρή πόλη που άλλοτε λεγόνταν Ποταμός. Έχει 4 χιλ. κατοίκους. ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΠΑΝΙΑ ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ…”

    “Υπάρχει ένας Τούρκος Αγάς (στο Πλωμάρι), αλλά για να πούμε την αλήθεια, η εξουσία είναι στα χέρια ενός είδους Δημοτικού Συμβουλίου των Ελλήνων, του οποίου ο Άγάς εκτελεί διαταγές! Το Συμβούλιο αυτό έχτισε ένα σχολείο ανωτέρας κλάσσεως. Ο Ποταμός είναι από τα πιο πλούσια χωριά του νησιού, όπου υπάρχουν ελάχιστοι φτωχοί κι όπου βασιλεύει μεγάλη δραστηριότητα…” από έκθεση για τη Λέσβο του Γάλλου Boutan, μέλους της Γαλλ. Σχολής Αθηνών.

    Η συνέχεια και άλλα πολλά στο τεύχος των ΠΛΩΜΑΡΙΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΑΛΩΝ Δεκεμβρίου 2009.

  14. Μην αναλώνεσαι τόσο Γιάννη. Αυτοί που μπορούν να κατανοήσουν , κατανοούν.
    Εδώ βρισκόμαστε μπροστά σε καταστάσεις παράλογες κατά την προσωπική μου άποψη. Αντί να ενεργοποιηθούν οι πάντες, να μπουν μπροστάρηδες οι επίσημοι φορείς(δήμαρχος κ.τ.λ.)και να ενημερώσουν τους Πλωμαρίτες, τον κόσμο που ζει στο Πλωμάρι, να τον ενεργοποιήσουν, να τον ξεσηκώσουν αν θέλεις ως υποστηρικτή των θέσεων και δικαίων του Πλωμαρίου, ως αρωγό της προσπάθειάς τους, βλέπουμε αδράνεια, ή μεμονωμέμες κινήσεις και το χειρότερο….προσπάθεια φίμωσης. “Μη μιλάτε εσείς δεν ξέρετε”, “Αφήστε εμάς να χειριστούμε το θέμα που έχουμε το τρόπο”λες και πρόκειται για ένα θέμα που αφορά τον καθένα προσωπικά και όχι όλο το Πλωμάρι. Ασφαλώς και θα το χειριστούν οι αρμόδιοι, αυτοί των οποίων η φωνή θεσμικά , από θέση, μπορεί να ακουστεί και έχουν πρόσβαση στα κέντρα αποφάσεων. Όμως χρειάζεται ομοψυχία, εγρήγορση, κινητοποίηση όλου του λαού ώστε να σταθεί ως συμπαραστάτης. Όχι εμφύλιος και προσπάθεια εξουδετέρωσης κάθε άλλης φωνής. Είναι τουλάχιστον ανόητο και υπερφύαλο να νομίζει κανείς πως είναι αυθεντία στους χειρισμούς , ο δικός του τρόπος είναι ο σωστός και όλοι οι υπόλοιποι απέξω.Ε! δε γίνονται αυτά και δεν αρμόζουν σε έξυπνους ανθρώπους απρά μόνο σε στενούς ορίζοντες σκέψης.

  15. Συνήθως λένε ότι αυτοί που ζουν μακρυά από τη γενέθλια γη σιγά-σιγά την ξεχνούν.Ο Γιάννης και η Μαριάνθη όχι μόνο δεν την ξέχασαν αλλά νοιάζονται πολύ περισσότερο από πολλούς που ζούν στο Πλωμάρι.Εύγε Γιάννη και Μαριάνθη.Ελπίζω να γίνεται παράδειγμα γι αυτούς που βρίσκονται “εν υπνώσει..” στο Πλωμάρι μήπως και ξυπνήσουν από το λήθαργο προτού να είναι αργά … ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!

  16. Άρε Μανώλη ΟΠΛΑΡΧΗΓΕ!
    Με σένα Ταγματάρχη, τον Μαλλή Λοχαγό, την Μαριάνθη Υπολοχαγό(Νατάσσα) και τον Βελούτσο Στρατηγό θα πάμε να πάρουμε την Πόλη(Έδρα Δήμου)……

  17. Σε περιπτώσεις σαν τη δική σου Βασίλη εφαρμόζω την αρχή “Περιφρόνα τους ανοήτους”και δεν απαντώ επί της ουσίας καθότι το σχόλιό σου το βρίσκω άνευ ουσίας και περιεχομένου. Θα σου ξεκαθαρίσω όμως κάτι. Εγώ σα Μαριάνθη Βάμβουρα δεν είχα ούτε και πρόκειται ποτέ να έχω οπλαρχηγούς και να πορεύομαι κάτω από τις υποδείξεις και οδηγίες οποιουδήποτε. Έχω όμως το σθένος να εκφράζω τη γνώμη μου -ασχέτως αν είναι σωστή ή όχι-επώνυμα και σε κάθε περίπτωση που θεωρώ αξιόλογη.Δεν κρύβομαι πίσω από την κουρτίνα να παρακολουθώ τις κινήσεις των άλλων με λοξή ματιά και να νομίζω πως αυτό που κάνω είναι εξυπνάδα. Ξέρω θέλει κότσια ψυχής να μπορείς να εκφράζεσαι και να εκθέτεις τις απόψεις σου δημοσίως.Ξέρω πως πολλοί τα διαθέτουν αλλά και ακόμη περισσότεροι όχι. Γιαυτό οι καημένοι ή σιωπούν παρόλο που ενδιαφέρονται, ή βάζουν ένα ψευδώνυμο ή στέκονται ακόμη στο μικρό τους όνομα γιατί είναι μικροί και δεν μεγάλωσαν ώστε να έχουν ονοματεπώνυμο. Βέβαια ποτέ δεν έδωσα σημασία στα ονόματα αλλά στις θέσεις που αυτά εκφράζουν και απί αυτών των θέσεων διαλογίζομαι πάντα και απαντώ ή σχολιάζω. Το δικό σου σχόλιο λυπάμαι δεν με εμπνέει όμως να το σχολιάσω επί της ουσίας όπως εξ αρχής αναφέρω.Για τους υπόλοιπους όμως αναγνώστες αυτής της σελίδας τους οποίους τιμώ για τις όποιες θέσεις τους είτε υπογράφουν ανώνυμα
    είτε επώνυμα έγραψα και υπογράφω το παρόν.Πιστεύω και εύχομαι να μπορέσεις να καταλάβεις. Αλλιώς θα είσαι διπλά καημένος.

  18. Ναι βρε Βασίλη δεν τα διατύπωσες πολύ καλά.
    Εκτός να πήγες να κάνεις πλάκα και δεν σου βγήκε.
    Μπέρδεψες σε όλα και τον κ. Βελούτσο που ούτως ή άλλως δεν κολλάει.
    Δεν βλέπεις τι γίνεται…
    Τον Αρμενάκα και άλλους τους προγκήξανε στη πλατεία και εμένα στο διαδύκτιο!

    Πάντως να ξέρεις ότι η Μαριάνθη Βάμβουρα και ο Μανώλης Αρμενάκας είναι από τα μεγαλύτερα “κεφάλια” που χει βγάλει το Πλωμάρι. Βέβαια καμία σχέση δεν έχουνε-έχουμε όλοι μας (πέρα από την αγάπη για τον τόπο μας), σε αυτό το blog συναντηθήκαμε απλά.

  19. ΓΙΑΝΝΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΚΑΖΑΖΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΙ ΕΓΩ.
    ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΓΓΛΟΣ ΥΠΟΠΡΟΞΕΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΗΤΑΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ. ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΝ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ.

  20. Πραγματικά αναρωτιέμαι, ποιός τελικά κρύβεται πίσω από την κουρτίνα και κοιτάζει με λοξή ματιά τους υπόλοιπους.
    Αυτός που γράφει ανώνυμα,αυτός που βάζει απλά τα αρχικά του ή αυτός που μέχρι πριν λίγους μήνες έγραφε με ψευδώνυμο και εκεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τα έλεγε έξω απ’τα δόντα,ενώ τώρα που γράφει επώνυμα,δήθεν επικαλείται ότι έχει κότσια,σθένος και παρρησία.
    Αν μπορεί κάποιος να με καταλάβει,ας μου απαντήσει!

  21. Κύριε Γιάννη θα διαφωνήσω μαζί σας, σχετικά με τους πλούσιους και τους φτωχούς.
    Το ότι ένας Άγγλος στο παρελθόν είπε ότι είναι η πλειοψηφία πλούσιοι και μόνο λίγοι είναι οι φτωχοί δε μου λέει απολύτως τίποτα. Δηλαδή οι Κολονακιώτες, οι πλούσιοι του Παλαιού Ψυχικού ή οι Κηφισιώτες είναι ανώτεροι άνθρωποι από κάποιους που μένουν για παράδειγμα στη Νίκαια, στην Παλιά Κοκκινιά ή στα Πατήσια; Η διαφορά είναι ότι οι πρώτοι τρώνε σούσι και χαβιάρι και οι δεύτεροι παστή σαρδέλα και αυγοτάραχο Και οι μεν να πίνουν Γαλλικά κρασιά και οι δε να τη βρίσκουν πίνοντας ρετσίνα, ρακιά και ούζα. Τις περιοχές τις αναφέρω ενδεικτικά χωρίς να θέλω να προκαλέσω ή να θίξω κάποιον. Και μη κοιτάμε τόσο πίσω, σημασία έχει το σήμερα περισσότερο. Το ότι επί τουρκοκρατίας για κάποια χρόνια το Πλωμάρι είχε ένα είδους αυτονομίας είναι γνωστό. Κατά κάποιο τρόπο όπως μου είχε πει κάποια φιλόλογος, τους Τούρκους στο Πλωμάρι λέγετε ότι τους είχαμε του χεριού μας. Το πώς και το γιατί δε το ξέρω. Είναι αλήθεια ότι η επανάσταση ξεκίνησε από εδώ για την απελευθέρωση του νησιού.
    Αλλά δεν θεωρώ επιχείρημα για τον “Καλλικράτη” τους πλούσιου και τους φτωχούς. Ειδικά σήμερα έναν πλούσιο στο Πλωμάρι θα τον νοιάζει λιγότερο απ’ ότι θα νοιάζει έναν φτωχό αν η έδρα θα πάει μακριά από το Πλωμάρι.

  22. Όλους πρέπει να μας ενδιαφέρει ένα δυνατό Πλωμάρι. Ένα Πλωμάρι έδρα. Κανείς δεν έχει να χάσει ούτε οι πλούσιοι, ούτε οι φτωχοί. Οι νέοι όταν βλέπουν τον τόπο τους να συρρικνώνεται φεύγουν. Σε αυτό σας μιλάω εκ πείρας. Και για τον εαυτό μου μιλάω και για πολλούς ικανότερους φίλους από μένα που έφυγαν.

    Και επειδή συνεχίζετε να “μην πιάνετε” πάντα τον τρόπο και την αιτία που γράφω έτσι, να σας πω ότι μαζί με τα άλλα ήθελα να κάνω “μια πάσα” στον Σύνδεσμο Πλωμαριτών Αττικής και στο περιοδικό του για να τους βοηθήσουμε και αυτούς. Να πιάσουν κάποιοι και να διαβάσουν λίγο μαζί με τα άλλα και αυτό το περιοδικό που βγαίνει από Πλωμαρίτες για Πλωμαρίτες. Σιγά μην έκατσα να αναλύσω και να διασταυρώσω όσα γράφει. Με βόλευαν και τα επικαλέστηκα. Τώρα πρέπει να μιλήσουμε και λίγο <> για τον τόπο μας.

    ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΚΡΙΣΗΣ, ΑΓΩΝΑ, ΕΓΡΗΓΟΡΣΗΣ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΙΑ ΕΝΕΣΗ ΤΟΝΩΣΗΣ ΗΘΙΚΟΥ…;
    ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΤΟΥ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ;
    ΤΩΡΑ ΘΑ ΦΑΓΩΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ;
    ΤΩΡΑ ΘΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΜΑΣ; ΣΙΓΑ ΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ!
    ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΤΗΡΙΧΘΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΥΠΕΡ ΜΑΣ.
    ΚΑΙ ΤΑ “ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΣ¨, ΓΙΑ ΥΠΕΡ ΘΑ ΤΑ “ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ” ΤΩΡΑ.

    ΑΜΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΦΑΓΩΘΕΙΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΑΦΕΤΕΡΕΙΑ.

  23. Μέσα στα εισαγωγικά το σύστημα του admin μου φαγε τη λέξη
    ΣΣΙΡΕΚΚΙΚΑ

    Να μιλήσουμε και λίγο “σιρέκικα” γαι τον τόπο μας.

    ΥΓ. Το σύστημα λογικά θα είναι ίδια ομάδα (ποδόσφαιρο – μπάσκετ) με τον admin και χάνει λίγο λάδια σήμερα το πρωί.

    Το υστερόγραφο άμα θες το σβύνεις!

  24. Η ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ .Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΒΕΖΥΡΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΕΖΥΡΗ.Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ…ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ… Ο ΥΠΑΡΧΗΓΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ‘ΑΡΧΗΓΟ’,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΜΗ ΧΑΣΕΙ ΨΗΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΑΓΩΤΕΣ . ΜΙΑ ΖΩΗ ΛΟΓΙΑ-ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Η ΕΔΡΑ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΟΣΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΑΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ ΙΔΕΩΝ.

  25. Οι ελεγκτές της ΕΕ …….
    Απέρριψαν τη χρηματοδότηση του «Καλλικράτη»

    Από την ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΤΟ ΒΗΜΑ» 27 Φεβρουαρίου 2010
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=317292&dt=27/02/2010

    Το κλιμάκιο των ελεγκτών της Ευρωπαϊκής Ενωσης απέρριψε ουσιαστικά και το αίτημα του υπουργού Εσωτερικών κ. Ι. Ραγκούση να χρησιμοποιηθούν τα χρήματα από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση για τη στήριξη του «Καλλικράτη», γεγονός που αποτελεί και το πρώτο σοβαρό εμπόδιο στην αλλαγή του κράτους. Το σκεπτικό που ανέπτυξαν οι ελεγκτές της Ενωσης είναι ότι η ελληνική κυβέρνηση δεν διαθέτει το αναγκαίο σχέδιο. «Δεν υπάρχει ανάγκη αλλαγής του Επιχειρησιακού Προγράμματος για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση» είπαν σε έντονο ύφος προς τα στελέχη της κυβέρνησης. «Μπορεί να στηρίξει ως έχει τις πολιτικές σας. Τι δράσεις θέλετε να αναπτύξετε για να στηρίξετε το πρόγραμμα “Καλλικράτης” που δεν μπορούν να ενταχθούν στο Πρόγραμμα για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση όπως έχει σήμερα; Αφού δεν έχετε πάρει συγκεκριμένα μέτρα για την εφαρμογή του Προγράμματος, πώς ζητάτε τώρα αναθεώρησή του; Είστε ακόμη στον σχεδιασμό. Οι αποφάσεις πρέπει να εφαρμοστούν ακόμη κι αν τις έχει λάβει η προηγούμενη κυβέρνηση. Δεν θέλουμε πια άλλα σχέδια δράσης ή μελέτες. Είμαστε στη φάση των δράσεων εφαρμογής».

  26. POLITIKI.TIS.ELADOS.EXOUN.MEGALES.STOMAXARES.KAI.TSEPES.DIAVAZONTAS.
    TANEA.STO.EKSOTERIKO.TIXERI.OSI.IRFAME.STIN.AUSTRALIA.NA.ISTE.KALA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here