Home Άρθρα Πώληση Αεροδρομίων Λέσβου, Σάμου και ίσως Λήμνου, Χίου

Πώληση Αεροδρομίων Λέσβου, Σάμου και ίσως Λήμνου, Χίου

617
0

Μια ανακοίνωση των Νομαρχιακών Επιτροπών του ΣΥΡΙΖΑ Λέσβου και Σάμου, σχετικά με την πρόθεση του ΤΑΙΠΕΔ να ανοίξει δεσμευτικές προσφορές για περιφερειακά αεροδρόμια, ανάμεσα στα οποία φέρεται να είναι και αυτό της Μυτιλήνης.

Η σχετική ανακοίνωση και ακολουθεί ένα άρθρο από την ιστοσελίδα από την Κρήτη, Creteplus, όπου εκεί η Περιφέρεια είπε ένα ηχηρό όχι για την πώληση του αεροδρομίου Χανίων

Την Παρασκευή 10-10-2014 αναμενόταν το ΤΑΙΠΕΔ να ανοίξει τις δεσμευτικές προσφορές για τα Περιφερειακά Αεροδρόμια. Τα σχήματα που θα κληθούν να υποβάλουν δεσμευτικές προσφορές είναι: Vinci-Ελλάκτωρ, J&P Άβαξ-Zurich Airport, Fraport – Copelouzos, ΜΕΤΚΑ- Corporacion America, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Aeroports De La Cote d’ Azur και η Advent International. Παραχωρούνται δύο ομάδες, από 7+4 αεροδρόμια η καθεμία, με το διαγωνισμό να προβλέπει τη δημιουργία συμβάσεων παραχώρησης για 30 συν 10 έτη.

Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου και προαιρετικά μέχρι 3 από τα αεροδρόμια των Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.

Όπως έχει δηλώσει σε όλους τους τόνους και ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, αυτό το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας δεν θα το αναγνωρίσουμε ως αυριανή κυβέρνηση. Εμείς ως ΣΥΡΙΖΑ Σάμου και Λέσβου θα αντισταθούμε σε αυτή τη διαδικασία καλώντας όλους τους νησιώτες σε κινητοποιήσεις.

Ο λαός των νησιών μας έχει βιώσει στο πετσί του τι σημαίνει απελευθέρωση και αποκρατικοποίηση μετά την πώληση της Ολυμπιακής και τη δήθεν απελευθέρωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, που έχει εκτινάξει στα ύψη τις τιμές των εισιτηρίων και έχει κάνει την επαφή μας με τον «έξω κόσμο» πραγματική περιπέτεια.

Όπως έχει αποδείξει η ιστορία των αποκρατικοποιήσεων σε διεθνές επίπεδο, ως πολίτες μόνο ωφελημένοι δεν θα βγούμε. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αυξηθεί το κόστος χρήσης των αεροδρομίων οδηγώντας σε μεγάλες αυξήσεις και στα εισιτήρια αλλά και στις άλλες υπηρεσίες. Το έχουμε δει αυτό ήδη με όλα τα «αυτοχρηματοδοτούμενα έργα», όπως για παράδειγμα με τα διόδια στις εθνικές οδούς. Οι ιδιώτες για να επενδύσουν θέλουν να έχουν σημαντική κερδοφορία από τα αεροδρόμια της Σάμου και της Μυτιλήνης, ώστε «να αποσβέσουν» την επένδυση και να έχουν έπειτα «ελκυστικά» κέρδη, που δεν θα τα έχουν αλλού. Ποιος θα το πληρώσει αυτό; Φυσικά ο υπερφορολογημένος και οικονομικά εξαθλιωμένος λαός, τον οποίο προσπαθούν να τον παραπλανήσουν ότι με την πώληση της δημόσιας περιουσίας θα μειωθεί το βασανιστήριο που υφίσταται, ενώ στην πραγματικότητα και αυτό το σκέλος των μνημονίων του φορτώνει βάρη εις το διηνεκές.

Δεν πρέπει να επιτρέψουμε την παράδοση του δημόσιου πλούτου στα χέρια μιας ολιγαρχίας, που ειδικά για εμάς τους νησιώτες μεταφράζεται σε πλήρη εξάρτηση όσον αφορά το θεμελιώδες δικαίωμά μας να μετακινούμαστε ελεύθερα. Ο κοινωνικός αποκλεισμός και ο περεταίρω οικονομικός μαρασμός που προδιαγεγραμμένα μας επιφυλάσσουν πρέπει να απαντηθεί μαζικά και συλλογικά από τους ίδιους του πολίτες.

Οι Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Σάμου και Λέσβου

========================

Ηχηρό “όχι” για την πώληση του αεροδρομίου Χανίων από την Περιφέρεια

Με μια σύντομη ανακοίνωση, το Περιφερειακό Συμβούλιο κοινοποίησε πριν από λίγη ώρα το ψήφισμά του για την ιδιωτικοποίηση του κρατικού αερολιμένα Χανίων “Ι. Δασκαλογιάννης”.
Αναλυτικά η ανακοίνωση το Π.Σ.:

Το Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης εκφράζει την έντονη και κατηγορηματική διαφωνία του για την παραχώρηση του Αεροδρομίου Χανίων «Ι. Δασκαλογιάννης».

Οι αρνητικές επιπτώσεις στον Τουρισμό και στην Οικονομία θα είναι τεράστιες, με δεδομένο ότι το κύριο έσοδο της Δυτικής Κρήτης προέρχεται από τον Τουρισμό, ο οποίος κατά κύριο λόγο διακινείται μέσω του δημοσίου Αεροδρομίου.

Το Περιφερειακό Συμβούλιο σε συνεργασία με τους φορείς των δυο Περιφερειακών Ενοτήτων (Χανίων – Ρεθύμνης) θα προβεί σε όλες τις νόμιμες ενέργειες, ώστε να αποτραπεί η ιδιωτικοποίηση.

Πηγή: www.creteplus.gr

Facebook comments:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here