Home Δελτία Τύπου Έγκριση δημοπράτησης για το δρόμο Μεγαλοχωρίου – Αγιάσου

Έγκριση δημοπράτησης για το δρόμο Μεγαλοχωρίου – Αγιάσου

750
9

Δελτίο τύπου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου: Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου ανακοινώνει ότι εγκρίθηκε χθες η δημοπράτηση του έργου: «ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΑΤΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΜΕΓΑΛΟΧΩΡΙΟΥ-ΑΓΙΑΣΟΥ-Α΄ΦΑΣΗ». Βασικός σκοπός της μελέτης του έργου, είναι η εκτέλεση εργασιών συντήρησης, σήμανσης, ασφάλειας καθώς και αποκατάστασης της βατότητας της Επαρχιακής οδού Αγιάσου – Μεγαλοχωρίου. Οι εργασίες που θα εκτελεστούν περιλαμβάνουν την αποκατάσταση του οδοστρώματος και την αποκατάσταση των βλαβών του οδοστρώματος και των στοιχείων ασφαλείας της οδού (στηθαία, νησίδες ασφαλείας, σήμανση κ.ο.κ.).

Η εν λόγω επαρχιακή οδός χωρίζεται σε δύο διακριτά τμήματα στα οποία θα γίνουν οι παρακάτω παρεμβάσεις:
α) Το τμήμα από έξοδο του οικισμού Αγιάσου προς Μεγαλοχώρι μέχρι τη διακλάδωση προς Ραντάρ. Έχει μήκος 6.900μ και είναι ασφαλτοστρωμένο. Στο τμήμα αυτό προβλέπεται η εκτέλεση εργασιών αποκατάστασης του οδοστρώματος, ήτοι επούλωση λάκκων, αποκατάσταση ρωγμών (με μικρού μήκους ασφαλτοτάπητες), άρση καταπτώσεων, αποκατάσταση της λειτουργίας των τεχνικών έργων (καθαρισμός τάφρων και οχετών, αποκατάσταση φρεατίων και τοιχίων αντιστήριξης κλπ.). Προβλέπεται επίσης η αντικατάσταση φθαρμένων πινακίδων σήμανσης και στηθαίων ασφαλείας. Εκτέλεση εργασιών σύμφωνα με τα άρθρα του τιμολογίου της Μελέτης.
β) Το τμήμα από διακλάδωση Ραντάρ μέχρι την είσοδο του οικισμού Μεγαλοχωρίου. Έχει μήκος 6.500μ. και είναι χωματόδρομος. Λόγω έλλειψης πιστώσεων κατά τα προηγούμενα έτη, το οδικό αυτό τμήμα δεν έχει συντηρηθεί, με αποτέλεσμα απόφραξη της τάφρου απορροής ομβρίων και των αντίστοιχων τεχνικών (φρεάτια, οχετοί) από καταπτώσεις. Το οδόστρωμα χαρακτηρίζεται από μεγάλο αριθμό πτυχώσεων.
Στο τμήμα αυτό προβλέπονται με την παρούσα εργολαβία και σε πρώτη φάση, οι παρακάτω εργασίες με στόχο την αποκατάσταση του οδοστρώματος και την επίτευξη ανεκτών συνθηκών οδικής ασφάλειας:
– Άρση καταπτώσεων.
– Καθαρισμός και μόρφωση της υπάρχουσας χωμάτινης τάφρου.
– Καθαρισμό φρεατίων και αγωγών απορροής ομβρίων.
– Αποκατάσταση λοιπών υφιστάμενων τεχνικών έργων (τοίχων αντιστήριξης κλπ).
– Αποκατάσταση ζυμωμάτων του οδοστρώματος και ενδεχόμενη κατασκευή στραγγιστηρίων αποκλειστικά εντός του εύρους του καταστρώματος που θα καταλήγουν σε υφιστάμενους αγωγούς.
– Διάστρωση υλικού οδοστρωσίας (υπόβαση μεταβλητού πάχους με 3Α) για την επούλωση λάκκων του οδοστρώματος και την εξαφάνιση των πτυχώσεων ώστε να αποκατασταθεί η επιφάνεια κυκλοφορίας.

Ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου κ. Νάσος Γιακαλής, δήλωσε για την εξέλιξη αυτή:
«Με την ολοκλήρωση των διαδικασιών που μας επιτρέπει να προχωρήσουμε στην δημοπράτηση ενός ακόμη σημαντικού έργου οδοποιίας για τη Λέσβο, συμβάλλουμε σε συνδυασμό με τα ήδη εκτελεσμένα αντίστοιχα έργα ή εκείνα που βρίσκονται σήμερα σε εξέλιξη, στον εκσυγχρονισμό του οδικού δικτύου της Λέσβου. Ως εκ τούτου είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώνω την δρομολόγηση ενός ακόμη έργου που αποτελούσε αίτημα των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής και θα συμβάλλει και αυτό στην ποιοτική αναβάθμιση της οδικής διασύνδεσης της Λέσβου».

Από το γραφείο τύπου  της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου

Facebook comments:

9 COMMENTS

  1. Δεν νομίζω πως αυτό ακριβώς ήταν το αίτημα των κατοίκων…
    Ούτε πως θα αναβαθμιστεί ιδιαίτερα η οδική διασύνδεση της Λέσβου, εαν απλά καθαρίσουν τα φρεάτια και μπαλώσουν κάποιες λακκούβες, στρώνοντας το χωματόδρομο με 3Α, που δεν θα αντέξει ούτε ένα χειμώνα.
    Το ζητούμενο σαφώς δεν ήταν αυτό, αλλά ήταν το ΝΑ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 6.500μ.!!!!
    Φυσικά κάποιος λόγος θα υπήρχε που δεν προχωρούσε αυτό το έργο τόσα χρόνια, αλλά τον τελευταίο καιρό όλοι -οι κοινοί πολίτες- είχαμε πιστέψει πως η έγκριση αυτής της δημοπράτησης σήμαινε πως τελικά τα εμπόδια ξεπεράστηκαν και θα ολοκληρωνόταν η άσφαλτος…
    Οπότε τώρα, η ανάγνωση αυτού του δελτίου τύπου της Περιφέρειας, μάλλον σαν “μπάλωμα” και σαν κοροϊδία μας ακούγεται…
    Και αλήθεια σε τι ποσό ανέρχεται το όλο έργο;
    Θα πρέπει λογικά να έχει ανακοινωθεί.
    Ξέρει κανείς να μας πει; Γιατί από το μέγεθος του ποσού δημοπράτησης, εξαρτιώνται πολλά…

  2. ΟΚ (ονομα;). Βλέπω κάνεις επιλεκτική χρήση του διαδικτύου. Ετσι για να έχουμε να λέμε (δημιουργία εντυπώσεων).
    Η πίστωση είναι 1.800.000 και είναι στο Ταμείο της Περιφέρειας από το Νοέμβρη του 2013 και το έργο έχει χωριστεί σε δύο φάσεις. Η Α¨ φάση ειναι αυτή που θα δημοπρατηθεί τώρα και η Β¨ φάση είναι η ασφαλτόστρωση του. Ολα είναι δημοσιευμένα στη ΅ΔΙΑΓΕΙΑ΅.

  3. Ανακοίνωση του Χ. Αθανασίου για την αποκατάσταση της βατότητας οδού Μεγαλοχωρίου – Αγιάσου

    Ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Χαράλαμπος Αθανασίου, αναφορικά με την «Αποκατάσταση βατότητας της οδού Μεγαλοχωρίου – Αγιάσου – Α΄ΦΑΣΗ» ενημέρωσε ότι εγκρίθηκε επίσημα η δημοπράτηση του έργου.
    Ο ίδιος δήλωσε ότι ήταν μία προσωπική υπόσχεση που είχε δώσει και χρειάστηκε μεγάλη προσπάθεια για να μπορέσει να εγκριθεί.
    Ευχαρίστησε τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά , αλλά και όσους συνέβαλαν στην περάτωση των διαδικασιών για την έναρξη του σημαντικού έργου που θα εξυπηρετήσει τους κατοίκους των χωριών της Λέσβου.
    Είδατε πόσοι πατεράδες του έργου προέκυψαν;

  4. Ευχαριστούμε τον Αντώνη που μας είχε τάξει διάσπαση του Δήμου Λέσβου. Και όσο για την πατρότητα του έργου, προτείνω να κάνουμε τεστ DNA και να δούμε τελικά ποιος θα πάρει τη δόξα… Πάντως οι ψηφοφόροι του Βορείου Αιγαίου στην πλειοψηφία τους, επέλεξαν άλλο συνδυασμό από αυτόν, που ήταν μέχρι σήμερα περιφερειακή αρχή. Αυτό λέει πολλά.

  5. Εστω ας πούμε οτι κάτι γίνεται με αυτόν το δρόμο Μεγαλοχώρι – Αγιάσο βρε παιδιά με το δρόμο Αμπελικό -Σταυρό που είναι σε αθλία κατάσταση ασχολήθηκε ποτέ κανένας από το Πλωμάρι ;; κάθε μέρα δεκάδες αυτοκίνητα απο τουρίστες διαβαίνουν αυτό το δρόμο ανεβαίνουν απο σταυρό για Αμπελικό για να πάνε Πλωμάρι και δυστυχώς επιστρέφουν πίσω. Επίσης ποτέ μα ποτέ δεν ενδιαφερθήκατε ουσιαστικά για τα χώρια του Πλωμαρίου με σχέδιο και πρόγραμμα ποιος από το Πλωμαρι ασχολήθηκε για το αν ανέβηκε ποτέ έστω ένα λεωφορείο τουριστικό από το Πλωμάρι στα χωριά ποτέ από που θα ανεβεί ,ένα μικρό περιφερειακό δρόμο 1 χιλιομέτρου τόσα χρόνια δε κάνατε και ο δρόμος αυτός που θα διαμορφωθεί από Μεγαλοχώρι προς Αγιάσο πάλι ενα λεωφορείο ποτέ δεν θα μπορέσει να περάσει από αυτόν το δρόμο. Ημίμετρα χωρίς σχέδιο και τουριστική ανάπτυξη Συμπέρασμα είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

  6. ΑΜΠΕΛΙΚΙΩΤΗ, με αυτά που λες, προφανώς απευθύνεσαι και στον κ. Πατερέλλη, αλλά και στην απερχόμενη Περιφερειακή αρχή και Δημοτική αρχή. Έχεις δίκιο για τους δρόμους και για τα προβλήματα του χωριού σου. Όμως όπως είδες στις δημοτικές-περιφερειακές εκλογές και ευρωεκλογές οι συγχωριανοί σου από το Αμπελικό ψηφίσαν ξανά τα κόμματα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και τους συνδυασμούς οι οποίοι είχαν τη στήριξη αυτών των κομμάτων, που έχουν διαλύσει την Ελλάδα. Άρα το ότι είναι κάποιοι άξιοι της μοίρας τους φαίνεται από τα αποτελέσματα των εκλογών. Επίσης στο Μεγαλοχώρι, στις Ευρωεκλογές έβγαλε πρώτο κόμμα την ΕΛΙΑ. Άρα εμείς οι ίδιοι ορίζουμε τη μοίρα μας. Πράδειγμα: Είναι σαν να σε βαράνε και να τους λες, συνεχίστε να με βαράτε, μου αρέσει.

  7. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση τον κ. Πατερέλη.
    Αν και θα πρέπει να γνωρίζει ότι όταν κάποιος προβληματίζεται, δεν σημαίνει πως αρέσκεται στην δημιουργία εντυπώσεων, ούτε πως έχει χρόνο να σπαταλά στο να γράφει και να μιλά, έτσι, μόνο “για να έχει να λέει”…
    Απλά, η αναφορά του Δελτίου Τύπου της Περιφέρειας μόνο σε Α΄φάση, και καθόλου σε Β΄, δεν μπορεί παρά να προβληματίσει τον καθένα!
    Ίδωμεν…

  8. Φίλε Δημήτρη δε κατάλαβες τι εννοώ δεν ασχολούμαι με κόμματα και άσε τα πολιτικά μηνύματα μιλάμε για προτάσεις για μια συνολική μελέτη 20ετίας με σχεδιασμό και προγραμματισμό για ανάπτυξη για τα χωριά και το Πλωμάρι ασχέτως ποίος θα κυβερνά τη χώρα και τη τοπική αυτοδιοίκηση και οι Πλωμαρίτες θα πρέπει να αγωνισθούμε να κάνουμε με συνολική μελέτη με πέντε πράγματα ανάπτυξης και άσε τα κομματικά μακριά από μένα δηλαδή σε αλλά νησιά που βρίσκονται σε άλλη διάσταση τουριστικής ανάπτυξης είχανε άλλη κυβέρνηση η και στο τόπο μας στο νησί μας Πέτρα Μόλυβο Καλλονή γιατί σην Αγιάσο αγωνίσθηκαν έφτιαξαν περιφερειακό αν και δεν έχουνε έστω ένα χωριό που να ανήκει στην Αγιάσο όπως τα Πλωμαριτοχώρια ;
    δεν είχαν όλα αυτά τα χρόνια την ίδια τοπική αυτοδιοίκηση; Δε κατάλαβες ότι όλα αυτά τα χρόνια το να φαγώνεστε μεταξύ σας για ανόητα κομματικά παιχνίδια που οδήγησε το τόπο μας; Για μένα πρώτα είναι ο τόπος μας και οι άνθρωποι , και πάντα να αγωνιζόμαστε για το καλό του τόπου μας ασχέτως πολιτικώς πεποιθήσεων.

  9. Παίζει πάντα ρόλο ποιος κυβερνά και τι πολιτική πρεσβεύει για την περιφέρεια (αποκέντρωση), αλλά το μεγαλύτερο ρόλο παίζει η ποιότητα των τοπικών αρχόντων τους οποίους εκλέγουμε. Τα τελευταία τουλάχιστον 15 χρόνια έχουμε εκλέξει τους πιο άχρηστους που θα μπορούσαμε, οι οποίοι δεν έκαναν σχεδόν τίποτα. Έχεις απόλυτο δίκιο ότι δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει περιφερειακός δρόμος στο Πλωμάρι και τα μεγάλα λεωφορεία να πρέπει να τερματίζουν στο Πλωμάρι, άντε το πολύ στη Μελίντα και χωριά όπως το Παλαιοχώρι, το Μεγαλοχώρι, το Ακράσι, το Νεοχώρι και το Αμπελικό να μην είναι προσβάσιμα από μεγάλα λεωφορεία. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν ακόμα χωματόδρομοι σε βασικές οδικές αρτηρίες (Μεγαλοχώρι-Αγιάσος, Αμπελικό-Βατερά) ή να μην υπάρχουν καθόλου δρόμοι (Μελίντα-Βατερά). Δεν είναι δυνατόν να κατασκευάζεται φράγμα στο Πλωμάρι εδώ και 20 χρόνια και να μην μπορεί να τελειώσει.
    Αν υπήρχαν στοιχειωδώς ικανοί άνθρωποι, όλα αυτά τα χρόνια, όπως για παράδειγμα η Ψώμου, που έκανε πολλά έργα όσο ήταν δήμαρχος, το Πλωμάρι και τα χωριά του θα είχαν εντελώς διαφορετική εικόνα.
    Για όλα αυτά όμως φταίμε εμείς που ψηφίζουμε, γιατί όπως ξέρεις, κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here